czwartek, 24 listopada 2011

Helllloooo...

...witam wszystkich zgromadzonych gości, przejezdnych i przypadkowych, wszystkich którzy są wciąż głodni mojej osoby i tych którzy mają mnie już dość, ale i tak wpadli... mam nadzieję, że podoba wam się strona - sama dekorowałam... :D jest to mój absolutny debiut w roli blogerki więc mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali...chciałabym aby ten blog różnił się od innych, aby każda z nas mogła trochę tu ponarzekać, wyżalić się i stawić czoła codziennym problemom... mam nadzieję, że moje historie "z życia wzięte" moje przemyślenia i niekiedy kontrowersyjne opnie na nie różne tematy będą dla was inspiracją i motywacją do udoskonalania siebie... Całuję was mocno...

14 komentarzy:

  1. No w końcu!!! Ile można było czekać na bloga. Mam nadzieję, że będziesz go prowadziła bardzo, bardzo długo i że będzie przynosił ci satysfakcję. Mocno trzymam za Ciebie kciuki i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo się cieszę, że założyłaś blog na pewno będę Cię regularnie odwiedzać :D aaaaa ale się cieszę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Laurko ,zapraszam również do siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ;] tylko czemu się nie odezwiesz ;[ pozdrówki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry :) Super, że jesteś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie ciesze sie ,ze masz bloga:) napewno bede tu codziennie;) czekamy na nowe posty;*pozdrawiam Pola

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super! ja niedawno rozpoczęłam przygodę z bloggowaniem, ale Twoje filmiki oglądam stale i jesteś moją ulubioną ytbowiczką :D nagraj w końcu coś ślicznotko!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zapowiada sie ten blog wiec napewno bede zagladac.Zapraszam do mnie http://www.bizuteriabeatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, dobry pomysł. Ja też jestem blogerką od niedawna. Zajrzyj w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  10. I jest hmmm miło będzie móc poczytać w mówieniu jesteś niesamowita :))) Jestem Ciekawa tego bloga :)
    Nie no nie będę zapraszać do siebie jak będziesz chciała to sama wejdziesz :))) za to Pozdrawiam Gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie jest Nasza Laurka na blogspocie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. jak super ze Laura założyła bloga:)

    Uwielbiam ciebie:**
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. dodaje do obserwowanych o liczę na to samo:)

    Buzzki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz bede szczera, moim skromnym zdaniem uwazam ze jestes wyjatkowa, przesympatyczna, pewna siebie i silna kobieta. Uwielbiam Cie ogladac (ogladam Cie od poczatku twojej kariery na yt). Mimo tego ze nie znamy sie, nigdy nie rozmawialysmy, dajesz mi tyle cennych wskazowek i tyle pozytywnej energi ze tyle nie mam od swoich przyjaciol. Pozdrawiam Cie serdecznie i trzymaj tak dalej! - Ola :)

    OdpowiedzUsuń