wtorek, 6 grudnia 2011

MIKOŁAJKI :D

Dziś 6 grudnia, a za kilka tygodni koniec roku, nie mogę w to uwierzyć... To był niezwykły rok, pełen emocji i fantastycznych doświadczeń ale również trudnych i dojrzałych decyzji... Życzę wam aby następny rok był jeszcze lepszy a na dzień dzisiejszy aby każda znalazła w bucie i nie tylko chociaż trochę radości... Dziś na mojej twarzy pojawił się ogromny uśmiech bo za oknem zobaczyłam pierwszy śnieg... 




A jak już wspomniałam wczoraj na Facebook'u przyjechał do mnie specjalny gość...


a razem z gościem z Londynu przyjechały do mnie moje ulubione pączki Krispy Kreme...


Kto kiedykolwiek ich spróbował wie, że są to najlepsze pączki świata :) w tym opakowaniu znajdują się również limitowane świąteczne pączusie ... niestety moja rodzina jest dość duża i ledwie załapałam się na jednego... ale sam ich widok dał mi masę radości.




Stoiska Krispy Kreme  możecie znaleźć na teranie całej Wielkiej Brytanii...


Mniam, mniam....


Dodatkowo "mikołaj" przyniósł mi do buta GLAMOUR z UK s lakierem do paznokci marki NAILS INC. w kolorze Basil Street

Życzę wszystkim wesołego 6 grudnia i przesyłam moc buziaków...

16 komentarzy:

  1. Czyżby to Mark jest u Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te pączunie przepysznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. no mam nadzieje, że Mark :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha wiedziałam, że Mark :) kochana masz szczęście, że masz takiego "przyjaciela" :) po samych filmikach widac, że trafił Ci się skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laura, ale mi narobiłaś smaku na pączki!
    jest prawie dwudziesta, skąd tu wziąć pączki... Ty niedobra!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. He :) Paczki oczywiscie sa mi znane, najlepsze, najpyszniejsze i snia sie po nocach :) Super gosc skoro Ci je przywiozl ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale wspominam o Tobie i licze na wsparcie.
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny blog i filmiki pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja stawiam, że przyjechała twoja koleżanka z UK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są te gazety w UK, u nas to tylko biedne marne próbeczki w saszetkach i to nie zawsze :)
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pączki :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam CIę, i oglądałam wszytkie twoje filmiki na Yt.
    jesteś Super i trzymaj tak dalej ( dokładnie Trzymajcie bo Marzenkę też oglądam).

    Na bloga weszłam dziś pzrez przypadek , ale już dodałam do uluionych.

    w wolnej chiwli zapraszam do Mnie!

    OdpowiedzUsuń