wtorek, 31 stycznia 2012

Ulubieńcy Stycznia 2012

Moi kochani, to już pierwszy miesiąc tego roku za nami, dziękuję wam za obecność przez te ostatnie 30 dni :) Postanowiłam, że krótko przedstawię wam listę moich najkochańszych produktów które towarzyszyły mi przez ten miesiąc, zachęcam również to filmiku na ten temat: 


Jako pierwsze  dwa produkty do ust ze sklepu TOP SHOP, osobiście uwielbiam kosmetyki, które mają w swojej ofercie, szczególnie jednak polecam pomadkę INNOCENT i błyszczyk ANTIQUE piękne delikatne "nude" odcienie, które na pewno będą pasowały każdemu

Wg mnie produkty do ust są jednakowe jakościowo do produktów z MAC'a a ich cena o wiele niższa :)
 
Pomadka kosztuje £8.00
Błyszczyk kosztuje £6.00
Róż do policzków  £6.00

Róż, który kupiłam latem, w matowym odcieniu brzoskwini, stał się super alternatywą na Zimę, niesamowicie rozświetla i ożywia twarz. Wszystkie ich produkty do ust i nie tylko, możecie znaleźć na stronie: TOP SHOP   

Dalej kolejnym uwielbianym przeze mnie różem był nowy zakup z beauty joint, czyli róż firmy NYX w kolorze SPICE, przepiękny ciepły róż, mega napigmentowany i całkowicie matowy, idealny do każdego typu cery.
Róż NYX kosztuje $5.70 

Ten i inne kolory możecie znaleźć na stronie:   Beauty Joint 
 
Jak wspomniałam w filmiku  o ulubieńcach, w prezencie gwiazdkowym dostałam od Sigmy dostałam zestaw pędzli
syntetycznych Sigmax, muszę przyznać bez bicia, że zanim miałam okazję ich użyć wydawały mi się "zbędnym luksusem", jakże się myliłam, odkąd je mam stały się najczęściej dotykanymi przeze mnie pędzlami. Są to najsłodsze, najmiękksze (czy jest takie słowo?) i najcudniejsze pędzle w mojej kolekcji, nawet Jacek ostatnio buszował przy mojej toaletce i dotykał się jednym z nich po twarzy i mówi... "ale mięciutki" :) 
Koszt zestawu pędzli do twarzy: $56
Koszt zestawu pędzli precyzyjnych: $49
Cały zestaw możecie kupić na stronie: SIGMA 


W ulubieńcach miesiąca nie może zabraknąć płynu, którym udało mi się doczyścić absolutnie wszystkie nawet najbardziej zapuszcone pędzle, że też wcześniej tego nie spróbowałam. Płyn znakomicie myje ale też dezynfekuje wszystkie pędzelki i oczywiście Beauty Blendery :) 


Cena płynu o pojemności 90ml : 39zł
Płyn możecie kupić na stronie: BLENDER CLEANSER

Jeśli chodzi o nawilżanie twarzy, to gorąco polecam lekki krem firmy Caudalie - Vinexpert Radiance Day Fluid SPF 10

Lekka konsystencja i bardzo przyjemny jak dla mnie oczywiście cytrusowy zapach.

Cena za 30ml to: £30.60
Ale warto poczekać na promocje, oczywiście wysyłka na cały świat jest za darmo, ten i wiele innych kosmetyków możecie znaleźć na stronie: FEEL UNIQUE


Kosmetykiem ulubionym od wielu miesięcy jest u mnie podkład, który wiele z was już miało okazję kupić i podziękować mi za polecenie go a mianowicie Jemma Kid Make Up School "Light as air" najlżejszy i jednocześnie bardzo kryjący podkład. Obecnie jestem w kolorze 04 Medium.
Cena podkładu 30ml to: £25.00

i również możecie go nabyć na stronie FEEL UNIQUE

Jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy i zmywanie makijażu oczu przede wszystkim to  absolutnie zakochałam się w mleczku do twarzy z firmy PAT&RUB. W składzie kosmetyku znajdują się wyłącznie naturalne delikatne substancje oczyszczające i kojące (prawoślaz, rumianek solny, woda orkiszowa) oraz naturalna witamina E i olej arganowy, który chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.

Cena mleczka to: 60zł 

Zachęcam was do odwiedzenia strony z kosmetykami Kingi Rusin, ponieważ jestem pewna, że każdy znajdzie tam coś dla siebie i napewno nie będzie żałował wydanych tam pieniędzy. Mleczko i całą ofertę kosmetyczną możecie znaleźć na stronie: PAT&RUB a także na merlin.pl

Jeśli chodzi o pielęgnację ciała, to chwile pod prysznicem umijało mi nieco inne mleczko... Cudowny zapach, delikatna pielęgnacja, gęsty i wydajny żel/mleczko do mycia z firmy ADIDAS - Soft Cotton. Cena to około 10 zł i możecie go z łatwością znaleźć w drogeriach lub supermarketach.

Pozostając przy pielęgnacji, na nowo odkryłam zalety scrubu, który kupiłam już kilka miesięcy temu na e-bay. Jest  to produkt firmy Be fine food skin care o nazwie exfoliating cleanser. Zawierający brązowy cukier, słodkie migdały i owies. Doskonale złuszcza martwy naskórek, czyści i zarazem pielęgnuje moją twarz pozostawiając ją nieziemsko gładką, cena to teraz tylko $9.99 ja kupiłam go o wiele drożej. Podaję link gdzie możecie go kupić w tej cenie: BE FINE

I ostatnim ulubieńcem miesiąca ale wcale nie gorszym niż pozostałe, był olejek MACADAMIA OIL 
 Od ponad roku jestem wielką fanką kosmetyków z tej firmy, a przede wszytkim maseczki DEEP REPAIR MASQUE, ale odkąd odkryłam polski sklep który posiada wszystkie produkty z tej linii postanowiłam zaszaleć i zainwestować w olejek, stosuję go na suche i mokre włosy, skupiając się na końcówkach i delikatnie wmasowując pozostałości na reszcie włosów. Zauważyłam, że włosy są w super kondycji, pięknie lśnią i się nie rozdwajają... :)
Cena olejku za 30 ml to teraz tylko: 46 zł 
te i inne kosmetyki do włosów, możecie kupić w super cenach na tronie: FRYZJERSKI SKLEP 

To by było na tyle, dziękuje za poświęcony czas  i zachęcam was do podania swoich ulubieńców w komentarzach :) Buziaki, papa

12 komentarzy:

  1. U nas na blogu pojawił się dzisiaj projekt denko, w tym lubiane i mniej lubiane produkty ; p zapraszam do poczytania www.makeuplista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niby w domu a cos smutna jestes widac to:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ooj. chętnie wypróbuję tych szminek. może gdzies znajde :)
    a tymczasem zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę tutaj, ponieważ yt ogranicza długość komentarzy ale mam dwie sprawy do Ciebie.
    Kochana pierwsza sprawa to taka, że filmik z ulubieńcami stycznia nie wyświetla mi się w nowościach.. Gdyby nie wpis na blogu to chyba bym go przegapiła :(
    A druga sprawa to taka, że masz tak śliczne te włoski teraz, że od razu mam ochotę zakupić kilka produktów macadamia.
    No i weszłam na stronkę wybrałam kilka rzeczy i cena mnie troszkę dopiła.
    Chce zakupić szampon, odżywkę, odżywkę bez spłukiwania, olejek, olejek w spreju i sprey do stylizacji. Wszystko w wiekszej gramaturze bo te malutkie się nie opłacają.
    No i trochę się tego nazbierałao, więc mam pytanie do Ciebie.
    Czy możesz spróbować załatwić jakąś dodatkową zniżkę dla osób które chcą zakupić sobie kilka produktów.
    Bardzo proszę, spróbuj nam to jakoś załatwić!! Proszę, proszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na zakupach kątem oka zobaczyłam na wystawie Top Shop ich kosmetyki, ale nie weszłam i nie zobaczyłam ich z bliska,czego po twoim filmiku i poście żałuję. Pędzle Sigmy (zestaw syntetycznych pędzli) baaaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie poznałam kosmetyki NYX, mam taki róż, w odcieniu ANGEL - uwielbiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super ten żel jest , też go posiadam. :)

    http://datymoichmarzen.blogspot.com/ - zapraszam do mnie

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ten zestaw pędzli to najbardziej mnie zaciekawił, już na sam ich słodki widok chce się je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co z serum z biowaxu? juz nie uzywasz? polecasz go dalej?

    OdpowiedzUsuń
  10. zamówiłam właśnie ten olejek, dzięki za namiar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam rowniez na konkurs na moim blogu. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń