piątek, 10 lutego 2012

Słodkości i pyszności bez kalorii :D


balsam czekoladowy do ust - 12,90 zł
Chyba każda z nas lubi słodycze, jedne kochają czekoladę , inne lody, jeszcze inne misiaczki HARIBO... apropo misiaczków haribo... Ostatnio po internecie "chodzi" taki pomysł na pijane misie, paczkę haribo zalewa się wódką i pozostawia na 5 dni, po upływie tego czasu misie są pulchniutkie i ostro dają w łeb :) ale to tylko tak na marginesie... 


Wracając do słodyczy, od czasu do czasu można sobie pozwolić na chwilę przyjemności, ale na dłuższą metę kończy się to kupieniem nowej pary "większych" jeansów. Gdyby Bóg była kobietą nie istniałyby te suki kalorie... ("Jak się pozbyć cellulitu"), ale niestety kalorie istnieją i spędzają nam sen z powiek.
balsam do ust o smaku gumy balonowej - 12,90 zł
    Ale nie martwcie się, Rock Glam Princess jest zawsze w pogotowiu i wie jak sobie z tym poradzić. Na ratunek śpieszy nam sklep aromatella.pl  Najnowsze kosmetyki z oferty tego sklepu sprawiają, że aż ślinka cieknie, ale możemy inwestować w nie bezpiecznie bo mimo iż wyglądają smakowicie nie przybędzie nam od nich kilogramów. 

balsam do ust pina colada - 15,00 zł
Za to nasze ciało, skóra i samopoczucie będą nam dozgonnie wdzięczne. Zacznijmy do ust, szczególnie w okresie zimowym narażone są na wysychanie, pękanie i pieczenie. Zafunduj sobie przepyszny balsam o smaku ciasta czekoladowego lub gumy balonowej (4g) albo pina colady (10ml). Noś go zawsze przy sobie, nie tylko zrobisz wrażenie na koleżankach jego extra wyglądem, ale również twoje usta będą doskonale nawilżone i zawsze pachnące :)

scrub o smaku ciasta z truskawkami - 21,00 zł
Każda mądra dziewczynka wie, że zanim nałożymy balsam na usta, powinniśmy najpierw przeprowadzić peeling. Gorąco polecam naturalny, cukrowy scrub do ust o smaku ciasta z truskawkami. Nałóż odrobinę pachnącego scrubu na wargi i masuj intensywnie przez chwilę, po czym obliż i poczuj efekt jedwabistych ust!Czy ten scrub nie prezentuje się jak dżemik babuni ze starej spiżarni...?

maseczka truskawkowa - 8,50 zł


Pozostając w owocowym klimacie, z pewnością niektórych skusi śliczna maseczka do twarzy żelowa TRUSKAWKOWA (15ml). Tonizująca i głęboko oczyszczająca maseczka o zapachu słodkich truskawek, bogata w naturalne kwasy owocowe, które są doskonałymi eksfoliantami i wspomagają regenerację komórek skóry! Wystarczy 15 minut by poczuć "owocowy alarm" :D 

Do masażu ciała polecam kostki w kształcie serca, z którymi spotkałam się jeszcze będąc w UK używając kosmetyków z LUSH'a. Ale cena takiego balsamu w Anglii sięgała 7-8 GBP. 



Kostki do masażu (65g): miodowe lato, maślane serce, czekoladowa terapia - 15,00 zł


Kosteczki do masażu rozpuszczają się pod wpływem temperatury ciała - wystarczy rozgrzać je w dłoni przez krótką chwilę, by uzyskać gęsty, dobroczynny olej, zawierający czyste olejki eteryczne oraz doskonałe perfumy, które rozpieszczą zmysły! Warto również zabawić się z nimi w salon masażu ze swoim ukochanym, aby jeszcze bardziej docenić ten produkt. 

krem do rąk KOKOSOWY - 29,90 zł
Nie zapomnijmy o dłoniach, one też zasługują na chwilę relaksu z nutą słodyczy, co powiecie na KOKOSOWY Krem do rąk w babeczce (18ml). Lekki, idealnie wchłaniający się krem do rąk o kokosowym zapachu, zamknięty w apetycznej babeczce - idealny prezent lub praktyczny sposób, by Twoje dłonie zawsze były gładkie, nawilżone i pachnące!
Od razu przypomina mi się popisowe ciasto mojej siostry "Rafaello" mniam, mniam... 









Czas na prysznic!!! To także może być niezapomniana chwila, wystarczy taki kosmetyk i cały dzień pachniemy jak "słodka babeczka". Ja absolutnie wymiękłam jak zobaczyłam masełko pod prysznic o zapachu wanilii lub pina colady (275g). Producent obiecuje: Nasze myjące masła to bogate w odżywcze składniki, kremowe cuda o konsystencji pysznych lodów, które smakowicie rozpływają się na Twojej skórze pod wpływem jej ciepła.  

myjące masło LODY WANILIOWE - 34,90 zł
myjące masło PINA COLADA - 34,90 zł

 



















Masełko tworzy gęstą piankę, która doskonale myje, a zawarte w nim naturalne masełko Shea cudownie nawilża i odżywia Twoją skórę! W dodatku opakowania wyglądają jak kubeczki lodów... Pycha! Jak dla mnie BOMBA :) 

A jak już jesteśmy przy BOMBACH to ten sklep z pewnością nie zostaje w tyle, moim zdaniem wybór jest większy niż w LUSH'u. A wygląd tych małych cudeniek absolutnie nie pozwala mi spać po nocach. Wiecie jak ja kocham kąpiele... 
Oto kilka moich ulubionych sprawdzonych już propozycji :)
Kremowa babeczka do kąpieli PERŁOWY KRÓL - 11,00 zł

Kremowa babeczka do kąpieli BŁOGA ROZKOSZ - 11,00 zł


Kremowa kuleczka do kąpieli PAN PIERNICZEK - 11,00 zł
Kremowa babeczka do kąpieli KRAINA RADOŚCI - 11,00 zł


Kremowa babeczka do kąpieli KWIAT NEROLI - 11,00 zł


Wielkość tych kulek znacząco różni się od znanych mi wcześniej fizzujących BATH BOMBS (które również są dostępne w tym sklepie). Zanim zdążyłam ich użyć napisałam z żalem do sprzedawcy, że "co one takie malutkie..." i przemiła Pani odpisała mi że "małe jest piękne" i że nie są to bomby fizzujące tylko nawilżające zawierają aż do 30% masła shea dzięki czemu nasza skóra staje się po takiej kąpieli nie tylko pachnąca ale też aksamitnie gładka.  

A oto co możecie przeczytać na ich stronie: Chociaż nieduże, nasze kuleczki są po brzegi wypełnione kremowym masłem kakaowym oraz shea, które to są doskonale znane ze swoich zdolności do głębokiego nawilżania oraz odżywiania skóry. To oznacza, że zamiast błyskawicznie musować w wodzie, jak Bomby, kremowe kuleczki powoli i rozkosznie rozpuszczają się, uwalniając ciężkie od bogatych składników masełka i zmysłowe, czyste olejki eteryczne - prosto do wody i na Twoją skórę. Takie leniwe rozpływanie się może im zająć nawet 15 minut!




A dla pędzących, bądź nielubiących kąpieli,  mogę jedynie zaoferować mydło... ale nie będzie to jak się już pewnie domyślacie zwykłe mydło. Będzie równie pyszne jak i pozostałe kosmetyki, a może nawet jeszcze pyszniejsze.

Mydło glicerynowe WANILIOWA KRÓWKA - 14,00 zł
Specjalnie na tę okazję przygotowałam dla was mydełko KRÓWKOWE (120g). Jeśli miałaś ciężki dzień i trzyma się Ciebie kiepski nastrój, odśwież swoją skórę olejkami prosto z natury i podaruj sobie trochę słodkości, dzięki mydełku, które pachnie jak ulubiony cukierek! Mam nadzieję, że jest to najbardziej zbliżony zapach do mojego ukochanego mydełka "Honey, i washed the kids"





 
Masło do ciała z 30% Shea BITA ŚMIETANKA - 39,90 zł
I na zakończenie kuracji dla zmysłów, trzeba jeszcze wklepać balsam lub jakieś masło do ciała, chociaż sądzę, że po użyciu tych wyżej wymienionych produktów nasza skóra będzie już mega nawilżona. Ale zaproponować muszę, bo nie mogę się powstrzymać. Odkąd je pierwszy raz zobaczyłam powędrowało na moją "wish listę". Niestety póki co jest niedostępny na ich stronie, może to i lepiej bo bym chyba zbankrutowała. Jesteście ciekawi? Przedstawiam wam najsłodsze masło do ciała o zapachu Bitej Śmietany :) Trudno się oprzeć... 

Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Byłabym zapomniała, przecież nie ma żadnego relaksu, żadnego nastroju gdy nie ma pachnących świec, od razu ostrzegam wszystkie świeczko-maniaczki że na tej stronie można oszaleć, dlatego uchylę wam tylko rąbka tajemnicy i zaproponuje jedynie dwie - moim zdaniem- najsmaczniejsze świeczuszki, które miałam okazję posiadać rok temu.  
Świeca zapachowa w szkle TRUFLA z BIAŁEJ CZEKOLADY - 29,90 zł




Świeca zapachowa w szkle PUDROWA PIANKA - 29,90 zł


No i co moje księżniczki, czyż nie obiecałam smakowitej uczty, pełnej słodkości bez zbędnych kalorii? Otaczając się takimi "pysznymi" kosmetykami nie tylko dbamy o ciało, nadajemy mu piękny zapach ale również podnosimy sobie poziom endorfiny, czyli hormonu szczęścia, który to zapewni energię na cały dzień. A zatem batoniki i pączusie idą w odstawkę, sezon na bikini już tuż tuż (no może troszeczkę przesadziłam). Można przecież mieć dom pełen "babeczek", lodów i bitej śmietany a mimo tego trzymać fason i piękną sylwetkę.... Mam nadzieję, że każda wybierze tu coś dla siebie, całuję was słodko, moimi świeżo wyscrubowanymi usteczkami xxx 

 UWAGA!!! 
6% ZNIŻKI NA WSZYSTKIE KOSMETYKI ZE SKLEPU AROMATELLA.PL 
NA HASŁO: ROCKGLAM 


17 komentarzy:

  1. mam ochotę na te świeczuszki i balsamik o zapachu gumy balonowej do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa Laurka jak ty zarażasz takimi pięknościami to mój portfel się zmniejsza :P :( hehe. ale jedno jest życie więc trzeba korzystać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremowe babeczki są cudowne! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo nie!!! zawiodłam się:( gdy przeczytałam nagłowek byłam pewna że wynaleziono słodycze bez kalorii :D i miałam nadzieje że je nam przybliżysz;p ehh :( ale i tak post świetny i od patrzenia na te kosmetyki mi się zachciało ciacha :)
    pozdrawiam!:)
    p.s już miałam wizje siebie z pudełkiem lodów i pysznym ciachem, któro nie poszłoby mi w
    du..e;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany!!:D najchetniej kupilabym wszystko!:D a ten krem w babeczce to mnie poprostu rozwalil!:D musze go miec;D powiedz mi Kochana czy ta znizka jest tylko jak zrobie zakupy przez internet czy jak pojde do sklepu to tez ja dostane?:>

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Rewelacyjny sklep, takie słodycze mogłabym 'jeść' cały czas ;)
    Produkty kuszą swoim wyglądem,aż się proszą o zakup.
    Najbardziej kuszą babeczki, i ten scrub do ust.
    Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuu aż się chce zjeść te piękne babeczki ;)
    Będę musiała kiedyś wypróbować taką babeczkę.
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lauro!!!
    jak śmiesz.... jak śmiesz nas tak kusić!!!!!! :D:D:D:D caluski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lauro jakiś czas temu wpadłam na Twoje filmiki na YouTube szukając coś na temat beauty blendera
    (a propos jest genialny, teraz testuję jego "podróbki" tańsze oczywiście:)). Jestem pełna podziwu dla wytrwałości w kręceniu kolejnych filmików i prowadzeniu bloga. Prawie Każda babeczka ma bzika na punkcie kosmetyków i urody ale to właśnie dzięki Tobie można nauczyć się czegoś więcej w tych sprawach! prawda jest taka że dzięki Tobie w sprawach makijażu nauczyłam się więcej niż na studiach, na zajęciach wizażu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te babeczki do kąpieli to po prostu cud świata! Wyglądają przesłodko! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o świeczki z Bomb Cosmetics to wąchałam pudrową piankę, ale jakoś mnie do siebie nie przekonała. Za mało pudru :-D.Truflę z białej czekolady posiadam. Bardzo przyjemna, ale nie czekoladowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. przysięgam zrobiłam się głodna

    buuu dlaczego nic słodkiego nie mam w domu!

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam sie ze te produkty sa nieziemskie:D:D:d
    Sama z nich korzystam i nie oddam nikomu:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń