sobota, 30 czerwca 2012

Nowosci kosmetyczne!

Mozna powiedziec, ze biznes kosmetyczny nigdy nie spi. Producenci przescigaja sie w kreowaniu nowych produktów, którym kusza zakupoholiczki takie jak my. Na szczescie internet jest skarbnica wiedzy i mozemy przyjzec sie tym ''nowosciom'' zanim je kupimy :) Wpadlam na pomysl, ze bede co miesiac robic takie zestawienie nowosci, abysmy wspolnie mogly zdecydowac co warto a co nie warto kupic! 

Benefit Ultra Plush Lip Gloss

pojemnosc: 15 ml

cena: £13,50

Chyba wszystkim dobrze znane sa tzw. Box'o z benefit, róze, bronzery, rozswietlacze. Osobiscie posiadam: hoola, dandelion, dallas i coralista. W tym sezonie producent tych pudeleczek wykreowal blyszczyki w tych samych odcieniach. Do wyboru 6 wyciskanych lip gloss

Benefit Ultra Plush Lip Gloss 15ml 

 

Shades:
- Dandelion (soft pearly pink)
- Dallas (dusty rose)
- Sugarbomb (shimmering pinky nude)
- CORALista (sheer coral)
- Bella Bamba (sheer bright watermelon)
- Hoola (shimmering golden nude)


 



Lancome Hypnose Star - mascara

pojemnosc: 7 ml

cena: £21,00


Nie dosc ze jestem totalnym mascaro-holikiem, to juz zupelnie wymiekam jesli chodzi o mascary Lancome, nie pamietam abym na jakiejkolwiej z poprzednich sié zawiodla, dlatego chetnie testuje wszystkie nowe, które wchodza na rynek.  Najnowsza mascara to zupelnie nietypowo zakonczona szczoteczka, która ma na celu zageszczac i podkrecac rzesy. Dodatkowo nowy kolor ''black diamond'' ma nadawac satynowy blask i wyjátkowá czern naszym rzesom. Juz sie nie moge doczekac!!!




 

''Ambasadorká'' nowej maskary jest slynna Betty Boop. 

227 Lancome hypnose star mascara



Le Teint Touche Éclat foundation

pojemnosc: 30 ml

cena: £28,00

Z okazji dzwudziestej rocznicy powstania najslynniejszego rozswietlacza na swiecie Touche Eclat, YSL przy pomocy lat doswiadczen i najnowszych technologii stworzyl podklad, który ma za zadanie nadac podobny efekt rozswietlenia i blasku dla calej twarzy jak ich slynny zloty highlighter. Szeroka gama kolorów, piekne opakowania i  calkiem przystepna cena jak na te marke. Porównujác slynny Touche Eclat kosztuje £25 podczas gdy nowy podklad £28. Kosmetyk zapewnia srednie krycie ale za to nieziemski blask. Imponujaca jest tez gama kolorów - az 22 odcienie podzielone na 3 kategorie: chlodne, cieple i neutralne. Ponizej znajdziecie tabele pokazujaca wszystkie mozliwe kolory.





CLINIQUE Even Better Concealer

pojemnosc: 3,5 g

cena: £18

Najnowszy korektor CLINIQUE to dziecko znanego juz podkladu Even Better Foundation. Bedac na ostatnich zakupach mój wzrok przykuly zgrabne oszronione sloiczki. Nie moglam sie oprzec i wybadalam co to za nowosc. Do zludzenia przypominaja MAC studio sculp concealer, zarówno opakowaniem jak i konsystencja, krycie maja dobre, a producent obiecuje ze dzieki aktywnej Vitaminie C dodatkowo uzyskujemy efekt rozswietlenia. Kolekcja zawiera 12 roznych odcieni, polecanych do kazdego rodzaju skóry, nawet tej wrazliwej. Jednak cena wg mnie jest troszke wygórowana, poniewaz korektor z MAC kosztuje jedynie £13,50 a w sloiczku mamy go prawie dwa razy wiecej bo az 5,5 g zatem po co przeplacac?




 


Benefit Sun Beam 

pojemnosc: 13 ml

cena: £16,65

Ach niemal zapomnialam o jeszcze jednym swatchu na mojej raczce po ostatnich zakupach. Byl to najnowszy rozswietlacz Benefita - Sun Beam. Obok wczesniejszego rózowego High Beam i perlowego Moon Beam przyszla pora na zloto-brázowy rozswietlacz, który przepieknie podkresli opalenizne. Standardowe opakowanie z pedzelkiem i 13 ml, których nie sposób zuzyc. Zatem starczy na bardzo dluuugo :) Mozna nim podkreslic kosci policzkowe, luk brwiowy a nawet dekolt czy ramiona. Jesli nie macie klopotu ze swieceniem sie to polecam dodac krople do podkladu i uzyc na cala twarz :)































































sun beam 
 



No i to chyba na tyle w tym miesiacu, napiszcie konieczcie czy wam równiez wpadly w rece te kosmetyki, lub czy sniá wam sie po nocach jakies inne nowosci, które widzialyscie w drogeriach??? Zycze wam wspanialego tygodnia, rozsadnych zakupów i duzooooo slonca (które nas chwilowo w UK nie rozpieszcza) 

caluje mocno xoxo

Rock Glam Princess 

15 komentarzy:

  1. Chetnie wyslalabym Ci troche slonca z upalnej do udreczenia Hiszpani :( Chetnie kupilabym wszystko xD A Ty co Laurko planujesz nabyc z tych nowosci ?? Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. na 100% mascare z Lancome :))) mysle tez o podkladzie z YSL ale pewnie najpierw poprosze o próbke na kilka dni testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. blyszczyki i maskara wygladaja zachecajaco. Ja osobiscie uwielbian makary Lancome sa najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Benefit! Musze to sprawdzic! U mnie pewnie dotra za rok, ale chce wyprobowac, powachac, pociapac, polizac! Juz nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie maznęłam sun beama i normalnie pokochałam ;) ale pozostałam przy zakupie high beam, kto wie, może po wakacjach skuszę się na słoneczne złotko?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. błyszczyki wyglądają interesująco, mam nadzieję, że nie tylko wyglądają, ale i są świetne w praktyce. Ciekawy blog, zapraszam do siebie http://itssoridiculous.blogspot.com będę wdzięczna za komentarz, polecenie mojego bloga, czy dodanie do obserwowanych. Z góry naprawdę wielkie dzięki!
    ps. Możemy także wspólnie dodać się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejusiu chciałabym wszystko!!!! <3 Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi. Wiem jak bardzo kochasz beauty blender, dlatego powiem ci ze znalazlam w niemczech cos na podobe. ( wiecej na blogu) firma p2. Daj znac czy tez milas okazje to wyprobowac, lub czy wiesz cos na ten temat.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie zostałabym ambasadorką tych firm, choć produkty w większości są warte swojej ceny to 18 funtów za słoiczek wielkości cienia do powiek jakoś mnie przeraża... http://fleurifashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te błyszczyki ;)
    zapraszam do mnie http://czornulka0804.blogspot.com/ :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten błyszczyk Benefit Coralista. Jest piękny, cudowny och i ach ;) Dostałyśmy na spotkaniu blogerek i vlogerek Łorsoł Jutub Miting w Warszawie :P Chcialabym miec jeszcze sugarbomb ;P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainspirowalas mnie, dzieki Tobie tez zaczelam pisac to i owo. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam cię Laurko... Post bedzie nie na temat ;P chciałam ci tylko powiedzieć że jesteś bardzo sympatyczna osobą wybacz że będe szczera ale taka juz jestem ;P i nie raz przez to w tyłek w życiu dostaje...mianowicie pamietam twoje pierwsze filmiki i pamietam jak nie mogłam ciebie oglądać za to jak sie wypowiadałas i zachowywałaś według mnie było to zbyt infantylne i wróciłam do twoich filmików mniej wiecej jak byłas w polsce i po dzień dzisiejszy uważam że przeszłaś jakaś zmiane na lepsze uważam ze polska sprowadziła cie troche na ziemie i teraz naprawde jestes super dziewczyna stosowną do swojego wieku majaca bardziej poukładane w głowie bardzo ciebie polubiłam od tamtego czasu mam nadzieje ze nie zrozumiesz mnie źle w tym komentarzu, życze ci jak najlepiej i nie przejmuj sie ludzmi chociażby takiej pewnej znanej polskiej "guru" youtuba ;P o której ostatnio wspomniałaś w filmiku ;)bo nie maja do tego najmniejszych podstaw...pozdrawiam cię goraco i ściskam ;) aha i pozdrów Marca mam nadzieje że w końcu razem coś nakręcicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Laurka wrócisz jeszcze do pisania bloga? Fajnie było czytać twoje mądre posty nie tylko o kosmetykach. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rozswietlacze z benefita sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń