wtorek, 6 listopada 2012

KUSMI tea - pierwsze wrażenia Janusza

Kochani! Wczoraj przyszła paczka z KUSMI tea - jakiś czas temu zrobiłam tam spore zamówienie, bo obok świec i kominków, jesień to w moim domu także czas gorącej herbaty i czekolady. Rok temu pokazywałam wam herbatki ze stanów Teavana - niestety przesyłka do PL czy UK była okropnie droga i do tego jeszcze doliczyli mi cło :( No więc Kusmi to sklep europejski a dokładnie francuski. Podam wam link do ich strony internetowej http://en.kusmitea.com/?ectrans=1&gclid=CKSkk9a6u7MCFchX3godlDoAuQ
 La CollectionMiniatures - Les Moments
ceny plasują się w granicach 14 - 19 euro  za puszkę lub mix opakowanie przesyłka do UK 5,5 euro, natomiast do Polski 18,50 euro, dlatego z pewnością nie opłaca się zamawiać tylko jednej puszki, ale przy większym zamówieniu nie odczuwa się tego tak, szczególnie, że zaparzacz dostałam gratis :))) 

Jako że jestem obecnie w Warszawie, paczkę odebrał mój tata w Olsztynie, a niestety mój tata to największy herbaciarz w domu. Ze mną na telefonie i z nożem w drugiej ręce dzielnie otwierał pudło. Ale się ucieszył jak zobaczył, że tym razem nie kolejny karton kosmetyków tylko coś wreszcie dla niego. Oczywiście powiedziałam, żeby się częstował, bo to też dla niego... I nie musiałam go długo namawiać, od razu rozpoczął degustację. 



- Lala, a ty tu masz taką puszkę, a w puszce herbatka liściasta, i nawet dorzucili ci "zaparzacz" do herbatki, i jeszcze są takie w torebeczkach, ale te w torebeczkach mają takie "lniane" otoczki, są piękne... a jak pachną... No to jest kilka puszek, i kilka torebeczek, to ja spróbuję te w torebkach, a puszki Tobie zostawię... 

Coffret Kusmi - Classiques et grandes origines Rose Green Tea - Limited Edition

No i tak zaczęło się testowanie, ale mój tata nie nazywałby się tatą gdyby czegoś nie odstawił. Zainspirowany blogowaniem i dwiema córkami, które wiecznie wszystko filmują, fotografują i wrzucają do sieci postanowił też zrobić małą relację z parzenia herbatki specjalnie dla czytelników "rockglamprincess po drugiej stronie lustra". Poza tym lekko zachłyśnięty sławą po filmiku z "kosiarką z OBI" widzę, że ma parcie na szkło... :D 

Zapytałam go o wrażenia po herbatce, powiedział, że akurat pił jakąś świąteczną z cynamonem i suszonymi owocami i że była bardzo dobra ale raczej nie jest to herbata do picia cały dzień, mówi że 1-2 filiżanki wystarczą bo aromat jest bardzo silny...

Zatem muszę koniecznie wykorzystać jego starania i chociaż już jest po północy wrzucam wam zdjęcia tym samym pierwszy post mojego Tatusia. Zwróćcie uwagę na ustawienia, dekorację...

Koniecznie skomentujcie czy podobają wam się zdjęcia mojego taty Janusza :) i czy powinien częściej demonstrować testowane przez niego produkty :)















foto: Janusz Ogrodowczyk


A jakie wy lubicie najbardziej napoje na jesień i zimę... kawę? herbatę a może gorącą czekoladę? 

xoxo 

Laura

30 komentarzy:

  1. O jaki Slodki ;] Widac ze tatusiowi sie tez udzielilo ;] a co do herbatek to hmm lubie ale chyba czekolada bierze gora ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Taty :-) debiut zaliczony pozytywnie :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. ....no nieee moge....Laurko wiecej takich opisow Twojego Tatusia i juz niedlugo pewnie stanie sie tez Naszym Tata... ::TATA JANUSZ dla wszystkich::: zdjecia cudne....i z tylu te wrzosiki...Mega Tata...zazdroszcze....pozdrowionka....buziole...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się uśmiałam;) super masz tate:) jeszcze troszkę i będzie jak córeczki ale powiem Ci ze częściej powinien takie testowanie robić:) hehe tak wiec dekoracja elegancka i ten wrzosik ekstra;)
    pozdrawiam;)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie fajnie , ja uwielbiam smakowe typowo jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tata Janusz na Prezydenta!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sper , widać że się starał ten kominek i ciasteczka :D szał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Janusz rulezzzzz:):):):):)
    Pewnie że chcemy więcej demonstrowanych przez niego produktów:D:D:D:D:D:D
    Ja jakoś nie lubię gorącej czekolady czy kakao, to wszystko jest dla mnie za słodkie a ja nie przepadam za czekoladą-uwierzcie mi, wolę bardziej słone przekąski.
    Lecz herbatki smakowe jak najbardziej:)
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Żdjęcia są super ! ;D Smacznych herbatek życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Januszu prosimy o więcej. Laura, kurcze sorry ale tata robi lepsze zdjęcia od Ciebie :D. Po prostu facet z fantazja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatko się postarał :o)
    Dekoracja, świeczuszki - jest klimat, ale najbardziej bije od Was miłośc i bliskość - cudowne :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłanie, przede wszystkim widać piękną rodzinną więź :)

      Usuń
  12. Laurko usuń proszę weryfikację obrazkową przy komentowaniu :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego nie ustaliłam, ale widać skutecznie powstrzymuje to niechcianych czytelników,bo nikt nie hejtuje i nie spamuje :)))

      Usuń
  13. Moja Droga, w końcu wiadomo po kim Siortry Glam odziedziczyły talent!
    Piękne zdjęcia, cudne dekoracje, same wspaniałości :)Pozostaje żałować, że nie został nakręcony filmik.
    Laura, gratuluję Taty :)

    Co do napojów na jesień i zimę- to zależy od pory dnia.
    Rano pyszna aromatyczna kawka z cynamonem lub kardamonem...
    W ciągu dnia herbatka rozgrzewająca. A wieczorem grzane wino koniecznie w miłym towarzystwie.

    Pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatki wyglądają pysznie i jak pięknie zaprezentowane :D brawa dla Twojego Taty Janusza :) aż czuje ich aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Laurko ja Ty to zrobiłaś ze tak sobie tatę wychowałaś :) nawet Ci zdjęcia na bloga robi :) masz swojego osobistego fotografa :) Panie Januszu śmiało może się pan rozwijać w tym kierunku. Kto wie może niedługo własne studio fotograficzne bo na blogspocie robi Pan furorę :):D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to słodkie, że tak cała rodzina jest zaangażowana w tego bloga i , że rodzice Cię wspierają w tym o robisz. Bardzo miło słuchać o tym, że macie w rodzinie takie dobre relacje między sobą, ja dzięki Waszym filmikom też dogaduję się lepiej z siostrą - zawsze była kłótnia co oglądamy na lapku, a teraz już wiadomo ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej uwielbiam Cię ;)

    zapraszam wszystkich: http://www.facebook.com/tgliamx

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowania herbatek są przecudne, mam nadzieję że tak samo cudownie smakują jak wyglądają.
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejj! Jakie słodziutkie! Brawa dla Taty :D . Najbardziej lubię pić herbatki zielone i pu-erh :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog i oczywiście świetny fotograf :D
    Pozdrawiam, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://prettyflaming.blogspot.com/ < zapraszamy do nas naszą ulubioną blogerkę ROCKGLAMPRINCESS :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam herbaty <3
    Mam małego bzika na ich punkcie... Szczególnie jak wejdę do "Czas na herbatę" to nie mogę wyjść ;) Ostatnio kupiłam tyle różnych herbat, że wystarczy mi na najbliższy rok ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba już wiem co chce od Mikołaja :)
    Uwielbiam herbaty, zwłaszcza zimą :) Pijam je litrami, znajomi się śmieją że jak tylko robi się zimno przyklejam się do kubka.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehehe, zdjacia super extra klasa! Prosze o jeszcze wiecej postow autorstwa taty Janusza ... A ja jesien i zime spedzam glównie z kubkiem herbaty earl grey albo zielonej. Kawa jak juz to full wypas w kawiarni, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetnie! spodziewałam się jednego zdjęcia, a tu cała seria w różnych ujęciach! :D brawo dla taty

    OdpowiedzUsuń
  26. super tata :) chyba się na tym zna. a jak pięknie wszystko zaprezentował !

    OdpowiedzUsuń
  27. mniam , przepyszne herbatki :) piłam również polecam !

    OdpowiedzUsuń