wtorek, 25 grudnia 2012

Zimowy spacer...

Oto pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni, długo obiecywany strój dnia. Jeśli wam się spodoba chętnie częściej będę się z wami dzielić moimi outfitami. Dziś nieco świątecznie i zimowo w lesie olsztyńskim niedaleko naszego domu... Z moją najnowszą torebką Modalu, która przyjechała do mnie aż z Londynu i w moim obecnie ulubionym płaszczu OVERSIZED byInsomnia... 


   













wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY NEX-F3


płaszcz MILA - byInsomna
torba Pippa - MODALU London 
buty MANAM - Noe Vision
zegarek - STORM
sukienka - Dorothy Perkins
czapka - PRIMARK
rękawiczki - PRIMARK
naszyjnik - H&M

26 komentarzy:

  1. Pięknie :) Ja proszę o więcej takich strojów dnia :) Masz idealną kobiecą sylwetkę :) i przy okazji Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądasz :):)

    zapraszam na rozdanie, do wygrania bluzka z sercem ićwiekami, którą sama zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Ostatnie zdjęcie meega :)
    Cały czas mnie jednak zastanawia po co używasz tak ciemnego podkładu, nie odznacza się on od szyi ale już od rąk niestety tak.. Na którymś twoim filmiku o Beauty Blenderze była meega zauważalna różnica między twoją naturalną karnacją, a odcieniem podkładu.. Nie mogę tego zrozumieć, przepraszam, ale i tak Cie uwielbiam, masz mega osobowość :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już proszę o więcej outfitów! :) Pięknie wyglądasz, naprawdę :]

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem krótko-więcej strojów dnia:)

    piękna, zimowa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie, czekamy na więcej outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie posty to super sprawa! A dodatkowo cieszy oczy, bo wyglądasz pięknie. :) Uwielbam twój styl, wyglądasz glamour! Bardzo chciałabym się tak ubierać, mam pełno ciuchów i dodatków w tym stylu, ale gdy w domu je przymierzam czuję się dziwnie i zawsze ściągam z siebie to wszystko i pozostaje przy nudnej klasyce. :/ Brakuje mi chyba odwagi i pewności siebie, a zawsze oglądając twoje filmiki czy patrząc na takie zdjęcia zżera mnie zazdrość, bo też chcę tak wyglądać! :D No, ale się rozpisałam. :D Jeszcze raz- bosko! Wesołych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz, z reszta jak zawsze! Swietny outfit i piekne tlo! Wiecej prosze! Wesoluch Swiat!xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś coraz piękniejsza z każdym postem i filmikiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana wyglądasz przewspaniale!
    a w dodatku jestes taka piękna


    buziol!

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie padlam:) uwielbiam pipe w kolorze shark:) zachorowalam na nia gdy zobaczylam nia podczas slubu ksiazecego i do dzis niestety jest moim niespelnionym marzeniem:) slicznie wyglada na tobie:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękna! i zakochałam się w tej torebce :) :) :) chętnie zobaczę więcej Twoich outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torebka.
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam dodać komentarz pod wideo na YT ze świątecznymi życzeniami. Napisałam niemały esej, lecz przez jakiś błąd mój komentarz nie został dodany, nad czym ubolewam. Napisałam w nim, że mam nadzieję, iż Wasze wspaniale życzenia noworoczne doczekają się spełnienia. Pragnę, by Nowy Rok dodał mi siły na spełnianie marzeń i abym cieszyła się z tego, kim i jaka jestem. Pragnę wkroczyć w nadchodzący Nowy Rok z uśmiechem na twarzy i ogromnymi pokładami optymizmu. Wam życzę samych życzliwych ludzi w okół, bo ta sącząca się zawiść jest okropna i męcząca. Pdziwiam Was za siłę i optymizm, które w Was drzemią. Uwielbiam oglądać wasze filmy. Ciepłe i kochane z Was kobietki, szkoda, że tak niewiele tak szczerych osób można spotkać na co dzień. Każdy tylko liczy na jakieś granty ze znajomości, nie dając od siebie nic w zamian. Dodam jeszcze, że ten Wasz optymizm jest zaraźliwy :)) Jesteście piękne. Róbcie dalej to, co robicie, bo idzie Wam to rewelacyjnie.

    Xoxo Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny outfit ;) zapraszam do mnie
    http://wlossy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie, aż mi brak słów.... a czapka jest absolutnie fenomenalna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :) a korale cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny płaszczyk,zastanawiam się od jakiegoś czasu czy takiego nie kupić tylo niepokoi mnie długość rękawków. Nie jest w nim zimno ?
    Czekam na więcej Twoich stylizacji.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mi sie te botki podobaja!!!! wygodne sa tylko szczerze?:) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  21. to jest, jak dla mnie, Twoja NAJLEPSZA stylizacja. Świetna jest. Wyglądasz prześlicznie, jak prawdziwa gwiazda filmowa.

    OdpowiedzUsuń