sobota, 5 stycznia 2013

Bajkowy zakątek

Rok 2012 był dla mnie rokiem wielu zmian: wróciłam do Polski, rozpoczęłam studia, przeprowadziłam się do Warszawy. Cały ten pośpiech i nadmiar wrażeń skłonił mnie do refleksji nad sobą, nad spokojem, nad odpoczynkiem... A kto nas lepiej zrozumie niż mama... Moja mama zawsze wie najlepiej, dlatego zrobiła mi niespodziankę i zaprosiła mnie na 4 ostatnie dni tego roku po świętach do "Bajkowego zakątka"... Brzmi cudownie, ale zapewniam was, że to jedno z tych miejsc gdzie diabeł mówi dobranoc. Zero internetu, telefonów, sieci czy jakiegokolwiek kontaktu ze światem. Jest tam za to malowniczo położona mała osada drewnianych domków, mini SPA i wspaniały wiejski klimat... Mieliśmy tam spędzić kilka dni i przywitać nowy rok... Pogoda była iście wiosenna, jedzenie pyszne a plenery i lasy pozwalały na chwilkę zapomnienia. I chociaż nie mogłam się z wami w żaden sposób skontaktować nie zapomniałam o was... i przygotowałam specjalną stylizację w iście sielskich sceneriach... Na sobie miałam kapelusz po babci, gruby ciepły sweter z MATALAN i moje nowe - mega wygodne buty, w których chodzę ostatnio non-stop... 
















wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY NEX-F3

Buty Clarks Majorka Villa - e-buty.pl
sweter - MATALAN
jeansy - Tesco
biała bluzka na długi rękaw - KappAhl
rękawiczki - PRIMARK
zegarek - Oasis
   

14 komentarzy:

  1. Cudowny sweter i piekne zdjecia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widać, że to jakieś klimatyczne miejsce ;))) Ty nasz włóczykiju hehe :)) Jeansy ekstraśne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY ten sweter. A całość też nie gorsza ;) Wyglądasz tak promiennie... pewnie sobie troszkę wypoczęłaś i naładowałaś baterie. A bez Internetu czasem dobrze sobie pobyć chociaż kilka dni. Wiem to z autopsji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne buty!cala stylizacja jest swietna!ogladam cie kochana na yt i naprawde oby wiecej takich babek jak ty!zapraszam na mojego bloga,dopiero co go zalozylam ale od czegos trzeba zaczac!pozdrawiam cie cieplutko buziaki z wyspy x http://aniamfc.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Merzyłam te marmurkowe jeansy z tesco ale niestety nie wyglądałam w nich korzystnie ;(
    Kapelutek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski masz ten sweterek, świetnie komponuje się z kapeluszem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sceneria, świetny outfit. Zdjęcia prześliczne! Można wiedziec jakim aparatem były robione?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) uwielbiam Twoje loczki :D i buty
    Ps. może ktoś mi coś poradzi, bo mam blog Laury na liście obserwowanych blogów, ale nie pokazują mi się nowe posty :( (dobrze, że jest jeszcze fb) muszę coś w ustawieniach poszperać??? Jak to to gdzie??? Dzięki za pomoc :-)

    Pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. CHCĘ TAM...! Po zakończeniu studiów, obronie tyt mgr, po chorobach, lekarzach, po szpitalach i niekończącym się leczeniu... chcę tam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie się prezentujesz!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweter!!! Mam takie same spodnie ;) Zazdroszczę wypadu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Laura sweter boski!!! kolory przemawiaja do mnie w 100% ":)

    www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja , mam małe prywatne pytanie , sama jestem osobą która ma więcej ciałka :) , i zawsze mam problem ze spodniami , powiedz mi jaki fason najczęściej wybierasz bo na tobie wyglądają wszystkie super . Dodam że moja figura to jabłko i wystający brzuszek ;/ , pozdrawiam JESTEŚ ŚLICZNA

    OdpowiedzUsuń