poniedziałek, 28 stycznia 2013

Let it snow...

Kochani, za oknami jest pięknie i biało, dodatkowo kilka dni temu było bardzo słonecznie więc wybrałam się z moją mamą na spacer w miejsce mojego dzieciństwa. Park Jakubowo, stawki, las... znamy tam każdą ścieżkę bo właśnie tam się wychowałam. Jeśli ktokolwiek jest z Olsztyna bądź okolic - serdecznie zapraszam w te strony. Można odpocząć, zachłysnąć się powietrzem i naprawdę w spokoju pomyśleć... Mój dzisiejszy strój miał być ciepły, ale przede wszystkim wygodny. Wytestowałam nowe butki U.S. Polo - które na szczęście sprawdziły się znakomicie, do tego szal z Guess i rękawice EMU (schaffashoes.pl) i płaszcz, który kupiłam kiedyś na wyprzedaży w DEBENHAMS - bo był bardzo wierną kopią jednego z płaszczy z pokazów DKNY. Nie było na niego chętnych przez ponad 4 lata - a teraz jak znalazł <3 Całość dopełniła czapka chyba z H&M (stara) i moja ukochana torebka na długim pasku MODALU Pippa w kolorze Shark. Po więcej moich zimowych akcesoriów zapraszam na nowy filmik na You Tube.


 




























wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY NEX-F3 - moja mama <3 

płaszcz - DEBENHAMS
kozaki - e-buty.pl
torba Pippa shark - MODALU
szalik - GUESS
rękawice - EMU
czapka futrzana - H&M
getry czarne - H&M basic
sweterek - Kappahl
zegarek - STORM
okulary - River Island


całuję xoxo
RockGlamPrincess

28 komentarzy:

  1. PIĘKNA LAURA! CUDNE FOTKI UKŁONY DLA MAMY! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie masz wyczucie stylu oby jak najwiecej stylizacji a mama nadaje się na fotografa świetne ujęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama potrafi złapać naprawdę świetne ujęcia!:)

    P.S. Świetne te rękawiczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia Laurko ! :) Cuuudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowo Wyglądasz Laurko !! :) ... A Mamcia w roli Fotografa Rewelacja !! :) Pozdrawiam ciepło Ciebie i Mamę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To spojrzenie spod czapy mnie rozbroiło!!! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje mamie pięknych zdjęć :) a Tobie Laurko stylizacji:) Rękawiczki i butki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Osobiście bardzo lubię zdjęcia plenerowe, szczególnie kiedy jest tak biało i świeci słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna pogoda!!!! zazdroszcze:)) A Mama widze ma "dobra reke" do zdjec:) a Ty pieknie wygladasz!! czapy uwielbiam =)

    jesli znajdziesz chwilke zapraszam do mnie bedzie mi bardzo milo:)
    www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, Piękna Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy wygląd bloga zdecydowanie na plus :)
    a Ty jak zwylkę ślicznei elegantko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no klasa jak zwykle nic ujac nic dodac.buty re we la cja.Pozdrowuenia i czekam na filmik na YT

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się nowy wygląd Twojego bloga:) Klasycznie i minimalistycznie-super! Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh park Jakubowo, też tam się wychowałam :)) W głebi lasu była tam indianska wioska, tak przynajmniej ja z babcia to nazywalismy, teraz nie za bardzo wiem co tam jest, ale slyszalam ze otworzyli park linowy. Ahhh jak ja lubiłam tam chodzić. :) Ten park to też mój park :) Ślicznie Laurko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ciebie przyjmnie sie slucha!! Wiekszosc bloggerek ktore robia filmiki strasznie mnie irytuja, ale twoj glos tak fajnie brzmi, wszystko co mowisz wpada w ucho i wcale nie denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Laura tak patrzę i patrzę na Ciebie i stwierdzam, że lepiej wyglądasz z włosami zaczesanymi do góry, chodzi mi o ta grzywkę, że masz ją za bardzo ulizaną, a z okularami do góry jest super! jak ostatnio oglądałam filmikj jak idziesz do fryzjera i tam byłaś w kitce to super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. musialam wejsc tu jeszcze raz i puscic komentarz bo dzieki twojej stylizacji skusilam sie na identyczne kozaki.sa super.malo tego po filmiku na YT rowniez w te pedy pognalam do Clarksa w Westfildzie i niestety kupilam ta druga pare co zalatwilas sobie walizka.Boze jakie one lekkie sa.Dzieki za filmiki i moja Drogunia Krec krec i krec bez konca. bo Ty i Twoja Siostra Marzenka jestescie Zajefajne.

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, mam do Ciebie pilne pytanie, wyjezdzam za tydzien do londynu i chciała bym zapytac czy gdzies w drogeriach badz innych skleach kosmetycznych w londynie znajde podkład z firmy sensique matt finish ????

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się torebka, okulary i rękawiczki. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miło tutaj u ciebie :) mam nadzieję, że u mnie też ci się spodoba i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra torebka ;)
    Zapraszam do siebie :) http://www.greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :) zamierzam często odwiedzać :)
    zapraszam do mnie :) http://mypassionmyemotion92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Strasznie podoba mi się kolor ust, ale ja to mam bzika na tym punkcie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie nie moge uwierzyc ze zdiwcia eobila twoja mama , pozazdroscic tylko !! Pieknie wygladasz pozdrawim cie I oczewiscie mame !!!

    OdpowiedzUsuń