poniedziałek, 14 stycznia 2013

Let's go for coffee...

Większość z was wie, że pod koniec minionego roku odwiedził mnie Mark, był w Polsce przez dwa tygodnie, byliśmy w tym czasie w Bajkowym Zakątku, w Olsztynie, w Warszawie i znów w Olsztynie... Czas dosłownie przeleciał nam przez palce, nawet nie zdążyliśmy nakręcić dla was wspólnego video. Ale udało się zrobić parę zdjęć, które mieliście okazję oglądać na  http://www.facebook.com/SiostryGlam Dziś chcę wam zaprezentować, nieco luźniejszą stylizację, z jednego z wypadów na kawę do House Cafe w Olsztynie, był naprawdę ładny dzień więc obyło się bez szalików i rękawiczek. Na sobie mam stary ale wciąż niezawodny camelowy płaszcz z H&M, buty Dr Scholl'a, ulubiony luźny top z TOP SHOP i moją ukochaną torebką MODALU - tym razem czarną.



















wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY NEX-F3 by Mark <3 
płaszcz/coat - H&M (stary)
torebka/ handbag Pippa Grab - MODALU London
botki/boots (przecena) - Dr Scholl via schaffashoes.pl
bluzka szara/oversized fleck top - TOP SHOP
jeansy/jeans - tesco
zegarek/watch - STORM
bransoletka czarna z koniczynką/black bracelet - Be
bransoletka z charmsami/ charms  - SOUFEEL
naszyjnik/necklace - New Look
paznokcie/nails - Orly Candy Cane Lane
okulary - ZARA (stare)
 

koniecznie napiszcie w komentarzach, czy lubicie czasem wyjść sobie do kawiarni na kawusię, jaki jest wtedy wasz "spacerowy" niezawodny strój dnia? 

Całuski xoxo

RockGlamPrincess

26 komentarzy:

  1. wygladasz jak gwiazda filmowa ;) swietny plaszcz! buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ;) Świetny płaszczyk ;))) U Ciebie śniegu nie ma ?? Oj ja uwielbiam wybierać się do kawiarni :)) po długim spacerku ;)) Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było jeszcze zanim śnieg spadł :D sama nie wierzę, że pogoda tak się diametralnie znów zmieniła... <3

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się płaszcz i okulary :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo miałam napisać:)

      Usuń
  4. Jak już pisałam na fb pięknie wyglądasz! Ja byłam niedawno na spacerze i kawce, ale miałam na sobie kurtkę zimową, buty na obcasie jesienno/zimowe, czapkę i komin, bo zima w Lublinie taka, że hej ;) Sypie i sypie i przestać nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!! totalnie mój styl:) pięknie, pięknie, pięknie, urzekł mnie naszyjnik i okulary

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz kochana;)
    ojj jak ja dawno nie byłam w sumie nigdzie, a chętnie bym poszła może nie tyle co na kawusię, bo akurat jej nie nauczyłam się pić, ale tak posiedzieć chociażby przy herbatce ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk! I kolejny raz widzę, że gustujemy w tych samych spodniach <3
    Świetnie wyglądasz - tak na luzie ale bardzo kobieco!

    L O V E!

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wygladasz,stylowo, kwintesencja kobiecosci;)pozdrawiam z dosc chlodnej Anglii...brrr...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie i ten piękny makijaż- po-prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tych okularach! Strasznie mi się podobają :) Wyglądasz jak gwiazda filmowa :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznotka!! <3 heh;) podoba mi się taki płaszczykk:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja świetna, a makijaż bezbłędny! Pięknie wyglądasz:) Pozdrawiam
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam i pracuje w kawiari:) a co do strou dnia duży luźny sweter

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz,kocham takie płaszcze i ten kolorek.Makijaż super ,zdjęcia również
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko bardzo mi się podoba!!!!
    Szczególnie torebka ale... nie stać mnie na taką:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Lauro, masz piękną zadbaną i zdrową cerę:) Strój świetny:) Buty szałowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja wygladasz tu bardzo świeżo i wiosennie,bardzo ladny płaszczyk a torebka rewelacja wszystko na duzy plus:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń