piątek, 11 stycznia 2013

My brand new "baby"...

Chyba nie muszę wam opisywać miny na mojej twarzy, szybkości bicia serca i uczucia jakie towarzyszy, gdy w drzwiach stoi kurier (w dodatku przystojny) z waszym nowym zapakowanym w ogromne pudło laptopem... A potem jeszcze większe kołatanie w sercu, gdy otwieramy pudełko, a "on" jest jeszcze piękniejszy niż sobie wyobrażałyśmy, jest smukły, elegancki, biały a jednak z lekkimi metalicznymi drobinkami. W pudle znajduję także piękny połyskujący pokrowiec. Nieśmiało oglądam go z każdej strony, powstrzymuję się, żeby nie pocałować z radości... ach, my kobiety... a mówi się, że tylko chłopaki lubią technologię... 

Mój model to SVE14A2M6E z nowej kolekcji 2013 w kolorze białym (z cudownymi miętowymi wykończeniami), ale dostępne są jeszcze czarne i różowe <3 


Koniecznie napiszcie, czy wy miałyście wcześniej SONY VAIO i jak wam się sprawdził... a także czy ktoś z was miał już okazję przyzwyczaić się do Windowsa 8 :) Za jakiś czas na pewno opowiem wam jak mi się sprawdza, póki co lecę się nim nacieszyć... 














wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY NEX-F3


po więcej informacji zapraszam was na specjalnego VAIO blogaTUTAJ !

Podstawowe parametry (o których jeszcze mam pojęcie):

System operacyjnyWindows 8

Procesor Intel® Core™ i3-3110M
Ekran 14 cali
Rozmiar pamięci (GB)4
Waga z dostarczonym akumulatorem (kg)2,30
Czas pracy akumulatora (godz.)7


po więcej szczegółów zapraszam na http://tinylink.pl/parametry


pozdrawiam xoxo

RockGlamPrincess

27 komentarzy:

  1. Ja mam SONY VAIO-> http://www.komputronik.pl/product/126782/Laptopy/Laptopy_notebooki_/Sony_VAIO_VPC_EH1M1E-W_bialy.html , kupiłam w marcu 2012 i muszę powiedzieć, że go uwielbiam! Naprawdę świetnie się sprawdza, poza tym przeżył kilka upadków (bardzo groźnych:-)) gdyż jestem osobą nieskoordynowaną. :D Także, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor, ja sama osobiście mam Windowsa 8 ale niestety nie polecam...
    Nie ma Painta, Worda itp... nie mogę się połapać z tym dziwnym menu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie BARDZO polecam Windowsa 8. Na początku owszem nie posiada Worda etc., ale jest możliwość szybkiego zainstalowania programów. 8 jest naprawdę wielofunkcyjny, posiada sklep gdzie jest wiele aplikacji BEZPŁATNYCH (np. Ipla, ale też programy kulinarne, sportowe, gry, krzyżówki), a także płatne, w tym możliwość oglądania największych hitów kinowych :) Co więcej możemy włączyć ulubiony serial na Ipli zwinąć go do lewej lub prawej strony na pasek i przeglądać Internet! Dzięki temu zaoszczędziłam już dużo czasu :D 1 dzień z 8 owszem był trochę takim "gdzie ja to mam znaleźć, gdzie tu jest start? :O" Ale szybko się nauczyłam co i jak, gdzie jest. Uważam, że to najlepsza wersja Windowsa. Aczkolwiek jestem zdania, że taki program jest w 100% idealny na tablety czy iPad'y :)) Jeżeli będziesz miała jakieś pytania, śmiało pytaj :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. mam vaio od roku i po tygodniu mi się zepsuł tzn monitor nie działał i musiałam oddać na gwarancję, teraz jest wszystko jak najbardziej ok, uwielbiam białe lapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam sony vaio od 2 lat i sobie bardzo chwalę :) chciałam białego jednak kupiłam czarny ponieważ miał lepsze parametry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest! Świetne są miętowe wykończenia! :)
    Ja również posiadam białego laptopa i uważam, że białe laptopy mają to coś! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam Vaio :) Mój jest srebrny, z białym środkiem :) Uwielbiam go :) Gratuluję dobrego wyboru i pięknego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Windows 8 jest świetny! Ja właśnie wczoraj dostałam nowego laptopa z windowsem 8 i jestem zachwycona, ale wciąż się poznajemy:P
    @ LemonVlog - Windows 8, jak każdy Windows, ma Worda, ale musisz zainstalować po prostu pakiet Office ;) Mi zajęło to trochę czasu, zwłaszcza, że nie udało mi się z pendrive'a starego pakietu zainstalować, ale ostatcznie sukces!:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Do LemonVlog
    Word, Excel nie są programami Windows. Jeśli co to możesz mieć tylko miesięczną lub dwumiesięczną wersje próbną. Jeśli chciałabyś mieć te programy oraz inne wchodzące w skład programów Microsoft Office musisz go kupić w sklepie internetowym bądź wybrać się do sklepu z elektroniką.

    A co laptopa to świetny. Choć sama mam Samsunga, który mi dobrze działa i nie mam z nim problemów.

    OdpowiedzUsuń
  10. od roku mam mego zielonego faceta *.*
    jedyny minus - psuje sie karta graficzna, powinnam mojego oddać bo wstyd sie przyznać, ale juz po tygodniu odkad go dostałam, sam mi sie resetowal!!
    jednak jestem z nim tak związana, że nie mam serca oddać go do lekarza ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Vaio super wygląda itd ;) nie miałam więc za bardzo nie oceniam, ale mojej przyjaciółce po 2 latach szwankuje dosyc ;) ale moze to zależy od użytkowania itd ;)

    na windows 8 raz "siedziałam" i mi nie przypasował :) ale to też kwestia przyzwyczajenia więc mam nadzieję, że Ty go polubisz :)

    A laptop śliczny, chociaż ja wolałabym różowy :>

    OdpowiedzUsuń
  12. mam vaio różowego, od 2 lat. :) jestem mega zadowolona, uwielbiam jego design, to, że jest inny. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam vaio srebrnego od 5 lat i dziala tylko baterie czas wymieniec. Sony so najlepsze i najldadniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny. Pozazdrościć. Zapraszam do mnie www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałaś za darmo za wpis na blogu? no topewnie, że się cieszysz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziesz bardzo żałować, że go kupiłaś (no chyba, że dostałaś. Vaio to najgorsze komputery , a w dodatku drogie. Wielu moich znajomych ma vaio (w tym także ja) i wszyscy chwalą przez pierwsze pół rok- rok, a później wszyscy przeklinają!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny wybor!! ja mam sony vaio rozowy hehe :D mam go ponad 5 lat!!! i wszystko jest ok :) wlasnie planuje go teraz wymienic bo jzu swoje przeszedl. zastanawiam sie wlasnie nad tym ktory TY masz, myslalam tez o macu ale po malym "research" stwierdzam ze placimy chyba glownie za firme....

    www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tu są tylko wpisy pracowników Sony !!!. Zero wad, same zalety!!!? A co z dyskiem twardym, pracując na nim czuję się jakbym po autostradzie motorynką jechał. Coś mnie trafia... Oczywiście są i zalety, estetyka......, ale za tą cenę to Sony ten wielki "SONY". Po prostu zawiodłem się. Kupiłem w ciemno, zaufałem marce...

    OdpowiedzUsuń
  19. :) miałam w rączkach dokładnie takiego samego jak twój Laurko:) Koleżanka kupowała i obie podjarane ;) siedziałyśmy i wyjmujemy po kolei z opakowania. Wow śliczny, następny och "jest też etui" ale największy szał był chyba przy dołączonej do zestawu myszce w tej samej kolorystyce.. Ale gdy zobaczyłam jego podświetlaną klawiaturę to przepadłam...:D Zazdroszczę:) Marzy mi się taki.. :)) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. ... miałam sony vaio przez ostatnie 5 lat (sony vaio vgn-fz21m) i służył mi idealnie, przez ten długi jak na komputer czas prawie nigdy mnie nie zawiódł, był bardzo solidnie wykonany i wyglądał do końca jak nowy... muszę jednak przyznać, że szukałam jego następcy i niestety stwierdziłam, że komputery tej firmy strasznie się zepsuły, głównie wizualnie i poszły bardziej w stronę tandety niż solidności, którą odczuwałam podczas użytkowania mojego... mimo, że przyzwyczajona byłam do windowsa i nienawidzę zmian, przestawiłam się na Maca i nie wyobrażam sobie już teraz, że mogłabym podjąć inną decyzję... różnica w użytkowaniu jest naprawdę ogromna a mój ukochany Vaio powędrował do Mamity, która bardzo się ucieszyła i służy on jej nadal...
    ...pozdrawiam i życzę podobnych doświadczeń z vaio, które ja miałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bedziesz mega happy.ja ma sonego od dwuch lat kupilalm na stansted kolorek purpurowy wiec ten co mam jest na anglie robiony i pomimo wylania lyzeczki herbaty i upadku na parkiet chodzi jak przecinak.natomiast moj Reksio sobie kupil w Polanadzie sony vaio i ja nie chce mowic ze produkcja na Polske jest gorsza ale to nie jest to samo.ale wydaje mi sie ze jest to uzaleznione od teg co robisz na laptopie i jak go uzytkujesz.Ale bedziesz zadowolona bo ja mialam wiele laptopo Hp-siara,simens nasrepna siara,asus jest very ok,dell non stop w naprawie,toshiba bla ok ale sony o niebo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest przepiękny! Dokładnie w moim stylu guście. Taki styl lubię najbardziej. Może kiedyś sobie sprawię takie cudeńko. Oj bardzo bym chciała. Jestem ciekawa, czy można kupić taki, ale z Windowsem 7?

    OdpowiedzUsuń
  23. I sprawiłaś, że moja WISH LISTA znów się powiększyła, hmmm a może MUST HAVE... ;)

    OdpowiedzUsuń