czwartek, 21 lutego 2013

Baby it's cold outside!

Dzisiejszy post jest uwiecznieniem walentynkowego spaceru z Markiem, który odwiedził mnie w ubiegłym tygodniu. Mam na sobie koszulę, na która czaiłam się od kilku miesięcy. Zaczęło się od filmiku Radzkiej z okazji otwarcia M&S we Wrocławiu (LINK) tam pokazała tę tunikę/koszulę po raz pierwszy, potem widziałam ją z Marzenką w Złotych Tarasach w Warszawie, ale kosztowała ponad 300 zł - przesada!!! Następnie byłam na weekend w Londynie z moja mamą i tam znów ją znalazłam za 60 GBP, ale rozum wziął górę nad sercem i również się powstrzymalam. Aż tu pewnego razu, jak Mark był u mnie pojechaliśmy do Galerii Mokotów i tam wlaśnie wisiala sobie przeceniona za jedyne 119 zł !!! To się nazywa "deal of the year". Jestem w niej zakochana <3 Mam nadzieję, że wam również się spodoba. Pięknie wygląda z czarnym lisem z BARTS (schaffashoes.pl).



 wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3 by Mark <3

czarny szal lis - schaffashoes.pl
biały płaszczyk - ciucholand
koszula/tunika - Marks&Spencer
torebka Pippa Grab w kolorze Nude - MODALU
botki - TOP SHOP
pasek, rajstopy - PRIMARK

 całuję mocno xoxo
RockGlamPrincess

45 komentarzy:

  1. Laurko kochana moja? mieszkasz może na Ursynowie? ... bo jakoś ta okolica ze zdjęć mi własnie ursynów przypomina? Pozdrawiam Cie serdecznie!!
    UWIELBIAM CIĘ!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie Ursynów, ale chyba w Warszawie większość tych dzielnic tak samo wygląda :)

      Usuń
    2. Już się ucieszyłam, że jesteśmy " sąsiadkami " :)
      !!

      Usuń
  2. cała stylizacja bardzo fajna, ale ta torba jest przecudowna, prześliczna, przepiękna no po prostu BOSKA, mam nadzieje że kiedyś uda mi się ją zdobyć, jak już będę w anglii to chyba za pierwszą wypłatę sobie ją kupię :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Koszula w pięknym kolorze! <3
    Podoba mi się to, że pomimo kilku zbędnych kilogramów nie boisz się jasnych rzeczy :) Ja niestety zawsze sobie mówię, że takie jasne ubranka będą mnie poszerzać i odstawiam je na bok... :(

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja to mówię "szerokiego już nic nie poszerzy" <3

      Usuń
    2. Uwielbiam Twój dystans do swojej osoby, którego tak wielu ludziom brakuje <3

      Usuń
    3. "szerokiego już nic nie poszerzy" - i właśnie za to tak Cię uwielbiam!
      Najważniejsza jest akceptacja samej siebie! <3

      Usuń
  4. podoba mi się torebka! jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MODALU, wszystkie linki i nazwy zawsze są pod zdjęciami :)

      Usuń
  5. Slicznie Ci w tym jasnym kolorze palaszczu!:) swietne zdjecia x

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten pasek tylko koralowy:] jest świetny;)
    i oczywiście nic nie przeszkadza, że jak kupowałam to był tylko jeden i to w rozmiarze L/XL, a ja noszę rozmiar S/M zarówno jeśli chodzi o talię jak i biodra...i oczywiście nieważne, że musiałam z 15 dziurek dorobić, żeby się spiąć w talii;) czego się nie robi...prawda?
    Ja go zwykle noszę do spódniczek z wysokim stanem, super się prezentuje:]


    Śliczny outfit:) a koszula BOSKA!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja cudnie wyglądasz a Mark robi świetne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz Laurko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak promień słońca w pochmurny dzień... - uwierz, dosłownie :) Zawsze się uśmiechnę gdy Cię zobaczę. Jesteś piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi akurat koszula się nie spodobała! Takie babcine wzory i ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Laurko wygladasz zjawiskowo :) jestes strasznie fotogeniczna, pozdrawiam z Manchester

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie wyglądasz ;) i już nie mogę patrzec na tę Twoją torebkę! jest taka cudowna! przez Ciebie śni mi się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj! Za te stanie na ławce te wszystkie stare babcie by Cię zwyzywały;) I jeszcze jedno. Jakim cudem blogerki modowe nie mają jeszcze zapalenia płuc??? A tak na poważnie to jak zawsze cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie kochana wyglądasz ! :*:*
    nie zimno ci było ?? chyba nas okłamaliście skoro Mark przyleciał na walentynki... :D

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie :) zakochałam się w tych torebkach Modalu po twoich filmikach !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie masz pomalowane oczy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula- tunika jest przepiękna!!!! :)
    czy to kupiona w tym sezonie?
    i z tym paskiem. :) ach, lubię to.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny płaszczyk :) Kolor mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się najbardziej podoba płaszczyk i lizaczek :)! Też chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowy blog kosmetyczno – lakierowy , http://zakreconazwariowanalakieromaniaczka.blogspot.com zapraszam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoją urodę ;) Filmiki też meeega
    Pozdrawiam http://moje-kosmetyki-testy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta tunika :) Och uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia. Masz taką ładną i sympatyczną buzię :) Pozdrawiam

    www.karmazynowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są fantastyczne i prawdopodobnie niedługo też je będę miała! :)
    Jak oceniasz ich wygodę i wykonanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O jej, jaka śliczna torebka! <3

    Ps. Czy mogłabyś usunąć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo mamy te same botki! <3
    Zapraszam na mojego bloga modowego którego prowadzę z siostrą:
    www.pabianoff.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi sie bardzo podobasz na 8 zdieciu, jestes taka..hmmm...tajemnicza a zarazem pewna siebie i wladcza:) no i Usta! wow!!

    OdpowiedzUsuń