wtorek, 26 lutego 2013

Bielizna grzechu warta...

Kilka tygodni temu miałam ogromną przyjemność poznać twórcę nowej marki bielizny w Polsce - Aliaksandra Kanavalau. Marka Sin powstała spontanicznie przy współudziale jego koleżanki - projektantki Kati. Ideą marki Sin jest wprowadzenie na rynek bielizny w stylu retro, vintage, pin-up girl... Oczywiście nie jest to bielizna adresowana do wszystkich, ale jestem pewna, że znajdzie swoich zwolenników... W debiutanckiej kolekcji możecie znaleźć komplety, pantalony, majteczki, koszulki a nawet "kombinezony" do spania, lub do noszenia na co dzień. 
Ja wybrałam sobie komplet w paseczki: 


i drugi z koszulką, nieco bardziej zakrywający :) 


Na stronie jest ogromny wybór fasonów i kolorów, każdy znajdzie coś dla siebie. Ze swojej strony mogę dodać, że bielizna wykonana jest z najczystszej bawełny, zdobiona pięknymi koronkami i tasiemkami. Pakowana w śliczne woreczki - dzięki czemu idealna na prezent np. na zbliżający się dzień kobiet. 
W dzisiejszych czasach gdzie niektóre "panie" pokazują coraz więcej i nagość przestała być tematem tabu, warto wrócić do stylu retro i w tak słodki sposób podkreślić swoją kobiecość. 




Marka Sin istnieje zaledwie od 3 miesięcy a już podbiła rynek europejski dzięki temu, że bielizna produkowana jest właśnie w Europie. Znalazłam nawet wywiad z  Aliaksandrem w internecie, z którego możecie się dowiedzieć więcej:

Sin to oczywiście z angielskiego "grzech" i jak mówi sam Aliaksander jest to bielizna którą nie grzech pokazać, ja dodaję od siebie, że jest ona GRZECHU warta <3 






Bielizna dostępna jest w 3 rozmiarach S, M i L - L jest dość spore ale prawdopodobnie do kolekcji wejdą jeszcze większe rozmiary dla dziewczyn Plus Size. Ceny bielizny pojedynczej czyli staniczek, pantalony to 90 zł a komplety zaczynają się już od 160 zł więc definitywnie bardziej opłaca się komplet. Majteczki tak jak widać na obrazkach z wysokim stanem, idealne dla dziewczyn bez pupy bo dają efekt okrąglutkich pośladków. Bluzeczki szerokie, wygodne i dość długie, natomiast staniczki nie usztywniane, w moim przypadku idealne do spania, natomiast w innej sytuacji konieczny jest normalny staniczek pod spód.  

Wszystkie komplety możecie znaleźć na stronie producenta: SIN


Ale, ale... nie myślcie sobie, że nie mam dla was niespodzianki!!! Wspólnie z marką Sin przygotowałam rozdanie z okazji Dnia Kobiet <3 

Do rozdania mamy aż 3 komplety pięknej bielizny Sin, oczywiście wybór należy do was... 

Warunki udziału w zabawie:


2. Polubić Sin na Facebook'u https://www.facebook.com/clothingsin

3. Należy zostawić komentarz deklarujący udział w rozdaniu wybierając komplet, który wy chcecie dostać. 

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 8 marca w Dzień Kobiet, życzę wszystkim powodzenia!!!! 


Całuję mocno

xoxo

RockGlamPrincess

265 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękitnopaskowy roz S :) uwielbiam takę bieliznę :) więcej zakrywa niż odkrywa a pobudza zmysły każdego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem chętna :) zestaw pierwszy rozmiar L :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bielizna jest przesłodka ! W bardzo fajnym stylu ;-) najbardziej urzekł mnie komplet szarogroszkowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zgłaszam swój udział :)
    Na fb lubię jako Aleksandra B.-M.
    Chciałabym dostać niebieski komplecik w białe kropeczki (widoczny na zdjęciu w poście :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że noszę rozmiar S

      Usuń
  6. Biorę udział w konkursie! Oraz wybieram komplet niebieski w paseczki. Rozmiar M. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie weznę udział w zabawie/konkursie:) podoba mi się komplet w paseczki czerwone zakrywający r M

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie biorę udział. Bardzo chciałabym dostać błękitny w groszki:) jest przesłodki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym wygrać "kwietny brązowy komplet" w rozmiarze M :) Również całuję mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :) pozdrawiam Laurko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bielizna w sam raz dla mnie :D heheh dla kobitki która nie ma pupy :D szerokogroszkowy komplet byłby idealny :) rozmiar M :* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w tym rozdaniu i zdecydowanie chciałabym dostać jeden z kompletów, który wybrałaś dla siebie. Jest straaasznie uroczy!*_* Komplet, który najbardziej mi się podoba to BŁĘKITNOPASKOWY KOMPLET:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwonopaskowy komplet <3 idealny

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w konkursie oczywiście:) Komplet w paseczki rozmiar M cudownie by się we mnie wpasował:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również błękitnopaskowy rozmiar S ;) fajna sprawa taka bielizna, chociaż trochę jak piżama na lato :> ale w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Bardzo Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią biorę udział w Twoim rozdaniu:) może szczęście się uśmiechnie i zdobędę któryś z tych cudownych zestawów, np. taki jak Twój niebieski albo brązowy w kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w konkursie :) wybieram zestaw niebieski w różowe groszki, rozmiar S

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chciałabym błękitny w groszki w rozmiarze S :) Jest piękny i w końcu będę miała pupę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo ja :D fajna bielizna :P Mega uroczy jest ten niebieski w kropki :D Biorę udział -zdecydowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam ;) Komplecik w czerwono-białe paseczki jest śliczny, a w rozmiarze L jeszcze ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie się przyłączę do konkursu, wybieram komplecik biało czerwony w paseczki (rozmiar L)
    polubione na fb

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się najbardziej podoba kombinezon na zdjęciu z panią która dmucha bańki mydlane, rozmiar s:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział;) wybieram: kwietny brązowy komplet, rozmiar L.

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział;) wybieram zestaw czwarty rozmiar S.

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział, bielizna jest świetna :) Wybieram Brązowo kwietny komplet roz M (zdjęcie 2)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie zauroczył błękitnokwietny komplet <3 Bardzo chciałabym taki w rozmiarze S :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział w konkursie i wybieram zestaw błękitny w paski rozmiar S.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę :)
    podoba mi sie ten z dluzsza koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział w konkursie i nie będę zbytnio oryginalna. ;) - komplet błękitny w groszki, rozmiar 'S' ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł !!oczywiście biorę udział - komplecik czerwono biały rozm.L

    OdpowiedzUsuń
  34. O maatko wreszcie widze ktoś wymyślił super bielizne do spana, której od dawna szukałam :)
    Z ogromna przyjemnością biorę udział w konkursie:) wybieram przesłodki kwietny brązowy komplet, rozmiar S.
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna bielizna :) Biorę udział i wybieram "Błękitnokwietny komplet" rozmiar M.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością biorę udział w konkursie:)
    Najbardziej przypadł mi do gustu różany komplet, rozmiar S:)
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja to bym chciala czerwony w paski z pania z misiem w reku w rozmiarze L! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak najbardziej biore udzial ;) błękitnogroszkowy komplet rozmiar L
    - Karolina Renachowska

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie przygarnęłabym komplet niebieski w białe groszki w rozmiarze L :]

    Subskrybuje jako: Gabiq
    FB Sin lubię jako: Ewa Gabriela P.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)
    Ten komplecik w groszki w rozmiarze L ... cudny

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! nie słyszałam o tej marce, ale bielizna wygląda super:) chętnie wezmę udział w konkursie.
    Obserwuję jako: ankas
    Obserwuję na Fb jako: Anita S.
    MI się bardzo podoba ten Twój drugi komplet i chciałabym taki sam w rozmiarze L.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział z chęcią przygarnę ten komplet który ty wybrałaś w niebieskie paseczki rozmiar L. na fejsie lubię jako Natalia D...

    OdpowiedzUsuń
  43. Szarogroszkowy komplecik, rozmiar M :)

    OdpowiedzUsuń
  44. łoo jejku jaka słodka bielizna ;) najbardziej w oko wpadł mi - widzę, że jak mało komu - ciemnojagodowy komplet rozmiar L. Sama sobie chyba bym nie pozwoliła na taki zakup, ale miłoby było dostać taki prezencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Brązowy komplet z niebieskimi dodatkami, cudooo chetnie przygarne w rozmiarze M.

    Subskrybuję jako Karmel, a na FB lubie jako Kamila M.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział w rozdanku<3
    A wybieram różany komplecik z koronkowymi wstaweczkami jest przesłodziutki<3 W rozmiarze M

    Subskrybuję jako Ewelina Adamus
    A na FB lubię jako Ewelina Adamus
    Pozdrowionka dla Ciebie Kochana;****

    OdpowiedzUsuń
  47. ach! co za piękna bielizna! a te pantalonki to istny cud! dlatego byłabym niezmiernie szczęśliwa gdybym dostała taki sam jaki wybrałaś Ty - czyli niebieski w paseczki. jest idealny! <3 (prosiłabym o rozmiar S)

    Sin na fb polubiłam jako Ania Szczepańska

    pozdrowienia! :)*

    OdpowiedzUsuń
  48. biorę udział w rozdaniu, komplet niebieski, rozmiar s :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję i subskrybuję ..:)

    Z chęcią przygarnę komplecik w kwiatuszki z czarną koronką w rozmiarze M

    OdpowiedzUsuń
  50. Najładniejszym według mnie jest komplet jasnojagodowy. Z chęcią przygarnę eSeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  51. z wielką chęcią biore udział w rozdaniu komplet ktory wybieram to szarogroszkowy rozmiar L :) na fb jako Marta Ku***

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział! Wybieram jasnojagodowy komplet rozmiar S :)
    ~Kinga Banaśkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  53. Subskrypcja bloga: Katherinek
    na FB: Kasia K.
    Wszystkie komplety są cudowne, ale mnie urzekł ten niebieski z dłuższą bluzeczką:
    http://sin-clothing.com/pl/komplety/2050-blekitnokwietny-komplet.html
    jest uroczy, ale nie cukierkowy - całkowicie w moim stylu
    rozm. L
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  54. Wowwww :O Piękna ta bielizna! Najbardziej podoba mi się ten brązowy komplecik (2 który wybrałaś) dla mnie rozm S ;) Na fb już kliknełam ( Karolina Kołodziejska)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział :)) Komplet niebieski, rozmiar M ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja biorę udział:)
    Subskrybuje: Katka H.
    na FB: Kasia H.
    Najbardziej podoba mi się komplet w czerwono białe paseczki:)jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  57. Komplet brązowy który wybrałaś bardzo przypadł mi do gustu, więc chętnie spróbuję swojego szczęścia w jego wylosowaniu (rozmiar XL)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja również dołączam się do rozdania :)
    chętnie przygarnę kolorową piżamkę, z bankami na zdjęciu :D rozmiar M


    mmmmm marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam taki sam tatuaz (gwiazdka w tym samym miejscu i w tym samym kolorze) jak modelka. :D do tego przydalaby sie jeszcze pizamka :D:D Najbardziej podoba mi sie czerwony komplecik (w rozmiarze S), ale chetnie przygarne jakikolwiek. Na FB obserwuje jako Kat C. oraz subskrybuje Twoj blog. Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  60. biorę udział w konkursie :) a komplecik biały w czerwone paseczki czy tam czerwony w białe paseczki ;D rozmai M :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Biorę udział w konkursie :) różany komplet rozmiar S :)
    Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. przecudne są!
    marzy mi się : kwietny brązowy komplet w rozmiarze M :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna bielizna :)Chciałabym wygrać bieliznę w paseczki białe i czerwone, rozmiar s

    OdpowiedzUsuń
  64. Też się baardzo ucieszę z tej niebieskiej w paski lub kropki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Biorę udział w konkursie. Marzę o kompleciku w czerwono-białe paseczki, w rozmiarze S.

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie wezmę udział, bo komplety są prześliczne. Najbardziej podoba mi się szarogroszkowy :)Rozmiar M. Na fb jako Magdalena W.

    OdpowiedzUsuń
  67. Z miłą chęcią biorę udział w tym konkursie i chciałbym wygrać komplet błękitnokwietny rozmiar M: http://sin-clothing.com/pl/komplety/2050-blekitnokwietny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałabym taki zestaw jak Twój (pierwszy). W rozmiarze M :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zakochałam się w tej http://sin-clothing.com/pl/komplety/2120-szarogroszkowy-komplet.html rozmiar M. Jeśli ją wygram, będę prawdziwą pin up girl mającą kolorowe sny! <3
    Pozdrawiam Was! : )

    OdpowiedzUsuń
  71. Biorę udział, wybrany komplet http://sin-clothing.com/pl/komplety/2150-blekitnogroszkowy-komplet.html kmila94@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Oczywiście, że chcę wziąć udział w tym super konkursie. Najlepszym prezentem na Dzień Kobiet była by ta cudowna piżamka w paski :http://sin-clothing.com/pl/komplety/2130-blekitnopaskowy-komplet.html o rozmiarze M :)

    OdpowiedzUsuń
  73. chcę wziąć udział ! :D zestaw pierwszy, rozmiar L :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ta bielizna jest wyjątkowa!:) Chętnie zasnęłabym w zestawie kwietnym brązowym w rozmiarze S.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo mi się podoba ten czerwony komplecik w białe paseczki http://sin-clothing.com/pl/komplety/2160-czerwonopaskowy-komplet.html jest słodki !!! :)))
    Pozdrawiam Laurko !:**

    OdpowiedzUsuń
  78. Oczywiście biorę udział. :)
    Poproszę zestaw drugi (brązowa dłuższa koszulka i spodenki) - rozmiar M.

    OdpowiedzUsuń
  79. a mi się marzy szarogroszkowy komplecik w rozmierze S <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Biorę udział.
    Wybieram komplet niebieski w białe grochy, w rozmiarze M ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Chciałabym wygrać komplet w czerwone paski - rozmiar M. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  82. Już widzę jak sobie latam po mieszkaniu w kompleciku w biało niebieskie paseczki aaaaaaaaaaa.....biorę udział :) noszę rozmiar M

    OdpowiedzUsuń
  83. Marzy mi się 2 zestaw, w rozmiarze M :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie Wezmę Udział ;)
    Komplet Błękitny W Groszki.;) Rozmiar S ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuje, polubiłam. Baardzo podoba mi się komplet: błękitnokwietny :)
    Rozmiar L :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się do rozdania! :)
    Obserwuję jako: eM
    Polubiłam na facebooku jako: Magdalena Maria G.
    Chciałabym wygrać "szarogroszkowy komplet" w rozmiarze L. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również chciałabym wziąć udział! Te komplety są przepiękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. biore udzial w konkursie
    rozmiar s
    wybieram groszki

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się i ja:)
    Komplet w czerwono - białe paseczki, rozmiar M.

    OdpowiedzUsuń
  90. mieszanojagodowy komplet rozmiar M
    Biorę udział a co!;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam:) Chętnie wezmę udział w rozdaniu:) Podoba mi się ten komplet niebieski i w groszki w rozmiarze xl:)

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się;)
    Podoba mi się komplet błękitny w groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się!
    Strasznie mi się podoba ciemnojagodowy komplet <3
    jestem w rozmiarze M

    OdpowiedzUsuń
  94. Przeurocze! Ostatnio trochę dorosłam do bycia księżniczką - urzekają mnie takie słodkie rzeczy, uwielbiam też mieć coś, czego nikt inny nie ma, dlatego chętnie przywitałabym u siebie szarogroszkowy komplecik w rozmiarze M. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  95. A mnie powalił kombinezon w baloniki, dlatego chciałabym taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać rozmiaru, M;)

      Usuń
  96. Przepraszam za pomyłeczkę :) rozmiar L ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Również chętnie biorę udział :) szarogroszkowy komplet rozmiar L :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Czerwonopaskowy komplet! W rozmiarze S. Dla przyszłej mamy, co by się na mamę miło patrzyło:) Biorę udział i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Chętnie wezmę udział. Wybieram czerwonopaskowy komplet rozmiar S :-)

    OdpowiedzUsuń
  100. Hey,
    z miłą chęcią wezmę udział w rozdaniu :)
    Wybieram szarogroszkowy komplet w rozmiarze L :)


    Buziaki dla Was dziewczęta :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Niebieskopaskowy rozmiar L, bo moja piżamka z Hello Kitty jest już bardzo znoszona :(

    OdpowiedzUsuń
  102. Biore udzial w rozdaniu i wybieram ten sam komplecik co Ty Glamourko blekitny dwuczesciowy w paseczki rozmiar S :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie wezmę udział :) chciałabym wygrać mieszanojagodowy komplet w rozmiarze L ;))

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczne ;) Piękny ten w biało-czerwone paseczki (rozmiar M) ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. ja również bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu i najbardziej do gustu przypadł mi ciemnojagodowy komplet :)) rozmiar L :)
    zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  106. Biorę udział w rozdaniu i chętnie zajęłabym się błękitnym kompletem w paseczki tak jak Ty Laurko rozmiar S :*

    OdpowiedzUsuń
  107. A ja chciałabym ten komplecik czerwony, w paseczki z panią z misiem ręce ! :) Jest taki przeuroczy! Najlepiej rozmiar S bo jestem dość drobna.. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  108. oczywiście.... biorę udział :)
    Idealny byłby niebieski w biale groszki w rozmiarze M .

    OdpowiedzUsuń
  109. biorę udział w rozdaniu :) brązowy komplet taki jak Ty, rozm. M :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudna bielizna :)
    Biorę udział :) najbardziej chciałabym dostać zestaw niebieski w kropeczki, rozmiar S :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Biorę udział w konkursie. Najbardziej podoba mi się ciemnojagodowy komplet rozmiar L.
    Na facebooku jako Irena W.

    OdpowiedzUsuń
  112. Biorę udział! Komplet brązowy! Rozmiar M ! Pozdrawiam Aleksandra B. :)

    OdpowiedzUsuń
  113. wybieram kombinezon w baloniki rozmiar S. jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  114. I ja chętnie wezmę udział a mój ideał to kwietny brązowy komplet, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. CUDOWNE!!! PIN UP GÓRĄ :) Wszystkie cudeńka, perełki, unikalne. Chętnie kupiła bym je wszystkie. Najbardziej podoba się błękitno paskowy (M), nie tylko mi...

    OdpowiedzUsuń
  116. Z ogromną przyjemnością biorę udział.Najbardziej podoba mi się koszulka którą ma na sobie Pani 'robiąca bańki' Rozmiar M

    OdpowiedzUsuń
  117. chętnie wezmę udział :)

    komlecik który wybrałam - http://sin-clothing.com/en/panties/2220-dots-panties.html
    rozmiar s :)

    OdpowiedzUsuń
  118. co prawda fanką takiej bielizny nie jestem, ale na lato do spania? czemu nie...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. To jest boskie! :) Oczywiście zgłaszam się. Szarogroszkowy komplet, rozmiar L. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Kurcze! ale ten komplecik retro błękitny w paseczki idealnie nadawał się do mojej aktualnej misji "remont domu w stylu retro", ubrałabym się w te pantalony i w rękę wzięła pędzel z farbą, a natchnienie do tworzenia nowego mieszkanka samo by już przyszło :)

    Rozmiar: M

    igakuzaklewandowska@gmail.com
    agi361@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Chętnie wezmę udział i poprosze o bialoniebieskie paski w rozmiarze cudnym L ;D

    OdpowiedzUsuń
  122. błekitny w kropeczki biale rozmiar s. Biore udzial ANGELA

    OdpowiedzUsuń
  123. Czerwonopaskowy komplet rozmiar m jest fajny <3 Biorę udział :)
    Strasznie podoba mi sie stylizacja,taka w stylu lat60-tych ;)


    Buziaki Laura:*

    OdpowiedzUsuń
  124. biorę udział ;) ostatni ;)w rozmiarze L

    OdpowiedzUsuń
  125. biorę udział :) pierwszy, rozmiar S ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. ja też!ja też ! biorę udział :D zachwycił mnie kombinezon w baloniki :)) XO

    OdpowiedzUsuń
  128. Biorę udział. Komplet 2 (w kropki), rozmiar S. ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Tak bym chciała choć raz wygrać :)) ucieszyłabym się z któregokolwiek kompletu, ale najbardziej z różanego :) jest przepiękny! w rozmiarze L :) pozdrawiam serdecznie z Krakowa, z chorym gardłem i niezakończoną jeszcze pierwszą sesją ;(

    OdpowiedzUsuń
  130. I ja spróbuję swoich szans, ale tym razem dla Siostrzyczki (ja musze niestety wiecej zakrywać niż odsłaniać), wybierając dla niej komplet "kwietny brązowy komplet" w rozm M. Będzie wyglądać przecudownie w tej piżamce, jak jej już brzuszka trosze przybędzie... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  131. zgłaszam sie :D
    czerwony w paseczki, rozmiar M :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Retro, kropeczki, paseczki?! W końcu coś co kocham! :) Biorę udział w Twoim przecudownym rozdaniu <3 :)

    Jeśli by mi się poszczęściło to byłabym zaszczycona otrzymując komplet "szarogroszkowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Melduję chęć posiadania kwiecistego brązowego kompleciku :)
    Rozmiar L,może mi się w końcu poszczęści i wygram :)
    Zdecydowanie to są moje klimaty:) Uwielbiam lata 60 :)

    caila@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. O bosze:) oczywiście,że kwietny brązowy komplet w rozmiarze S (sexy :D)

    OdpowiedzUsuń
  135. Przeczytalam ;) bardzo interesujacy wywiad, przejrzalam stronke i jestem zachwycona :))) powiem tak : Tego jeszcze nie bylo :) jest inna... delikatna a zarazem z pazurem,
    niewinna a zarazem zadziorna. Te wykonczenia...bawelna... czysta magia... kokardki recznie robione, guziczki mmmm Bajka <3
    Więc grzeszkiem byloby nie skorzystac :))))
    Wszystkie maja w sobie tyle uroku iz trudno sie zdecydowac :)ale najbardziej urzekl mnie "szarogroszkowy komplet" rozmiar M
    Pzdr cieplo i powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Biorę udział w rozdaniu. Poproszę niebieski w kropeczki w rozm L :))lubię profil jako Magdalena Zawiło

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja też chętnie wezmę udział :) i wybieram "błękitnokwietny komplet" rozmiar M

    OdpowiedzUsuń
  138. Urocza ta bielizna:)az zasubsrybowalam Twoj blog z wrazenia (jako pierwszy, z reguly komunikuje sie z swiatem urody i mody prze youtuba i FB, a Ciebie bardzo lubie ogladac:)). Poprosilabym jakas pizamke (pyjamas), wzor nie ma znaczenia, chociaz rose jest chyba najslodsza (w rozmiarze S)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  139. Chętnie wezmę udział :) Zestawik numer 2 z dłuższą bluzeczką, rozmiar L. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. ale pieeeekne!!!! Niebiesko białe paseczki rozmiar (po ciąży) - M

    OdpowiedzUsuń
  141. Oczywiście, że deklaruje, komplet marzenie to szarogroszkowy - w końcu nie byłoby mi gorąco, czuję też że spanie w takim staniczku to chyba najlepsze wyjście dla naszych bimbałek :) no i pasowałby do nowej fryzury.. eh ile plusów, ciekawe czy chłopak byłby zadowolony..
    bratu na pewno podpowiem - ostatnio dzwoni do mnie i mowi " Znajdz mi piżame dla dziewczyny, w której byłoby jej wygodnie a zarazem wyglądałaby seksownie" ten blog to zbawienie, już wysłałam mu linka! :D
    rozmiar S

    na fb polubiłam jako
    Katarzyna Druciak

    OdpowiedzUsuń
  142. Pewnie, że biorę udział! :) Wybieram geometryczny komplet roz. L. Na fb lubię jako Olga Maria Antonina Dębiec :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Fajnie byłoby dostać chociaż jeden prezencik na Dzień Kobiet :) Hm, może balonowy komplet, rozmiar M :)? Lubię profil jako OLGA RYBIŃSKA :D

    OdpowiedzUsuń
  144. mega idealna na lato !
    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Biorę udział! :) http://sin-clothing.com/pl/komplety/2040-kwietny-brazowy-komplet.html rozmiar S

    OdpowiedzUsuń
  146. Bielizna idealna dla mnie , zwłaszcza że 14 marca wybieram się z moim facetem na kilka dni do Termy Bania w Białce Tatrzańskiej :D Mam rozmiar L jakby coś Laurko :D podoba mi się komplet ze zdjęcia w tym poście "kwietny brązowy komplet" ale geometryczny również mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  147. biorę udział,poproszę komplecik brązowy w kwiatki w rozmiarze L

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękna bielizna, słodka, ale bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  150. biorę udział w losowaniu! :) marzy mi się błękitnogroszkowy komplet roz. S

    OdpowiedzUsuń
  151. Fantastyczna ta bielizna!!! Pomimo tego, że nie ubieram się w stylu retro to uwielbiam ten look. Zachwyca ekspozycją kobiecości i sexapilu. Podobnie jak ta bielizna. Na pierwszy rzut oka tak normalna, ale w głębi mega sexowna. Niesamowitą radość sprawiło mi oglądanie zdjęć, które zamieściłaś:))) Jednak taka bielizna nie jest dla mnie:((( Mam za duży biust do takiego staniczka:((( Buuuuu....

    OdpowiedzUsuń
  152. Bielizna jest cudna :) nawet nie wiedziałam że połaczenie luźnych pantalonów i biustonosza tak świetnie wygląda i do spania w sam raz :) rzeczywiście bielizna grzechu warta.
    Chętnie wezmę udział w losowaniu , bardzo podoba mi się ten komplet brązowy z dłuższą koszulką ten który ty wybrałas na 2 zdjęciu :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  153. Biorę udział ;) Podoba mi się pierwszy komplecik w paseczki ;) niszę rozm. M ;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Biorę udział mi podobają się groszki,a mój rozmiar to S

    OdpowiedzUsuń
  155. Piękne kompleciki :)i modelki ;)
    Biorę udział w rozdaniu,obserwuję na fb jako Małgorzata J.
    Najbardziej podoba mi się geometryczny komplet rozmiar L

    OdpowiedzUsuń
  156. coś pięknego! ;d

    Ja też biorę udział ;p
    na FB: jako Ania L.
    i chciałabym komplecik czerwony w paseczki (przedostatnie zdjęcie) rozmiar S
    :D

    OdpowiedzUsuń
  157. Biorę udział. Cudowne toooo wszystko. Ale ja wybieram niebieskie w kropeczki :D
    Rozmiar M :D

    OdpowiedzUsuń
  158. Biorę udział w konkursie, wybieram błękitnokwietny komplet, rozmiar M :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Biorę udział! Śliczności <3
    Chciałabym szarogroszkowy komplet rozmiar M (3zdjęcie od końca) ;)

    OdpowiedzUsuń
  160. Biorę udział w konkursie , wybieram czerwony komplet w białe paski , rozmiar L :-)))

    OdpowiedzUsuń
  161. Biorę udział w konkursie. Wybieram kwietny brązowy komplet - rozmiar L.

    Dziekuje serdecznie i Pozdrawiam goraco:)

    Agata K

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja również biorę udział w konkursie, poproszę o biało czerwony komplecik w paseczki rozmiar L :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  163. tak bardzo, bardzo, bardzo chciałabym wygrać mieszanojagodowy komplet rozm M GlamRockowa wróżko spraw żeby się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  164. ja tez oczywiście się zgłaszam !
    urzekł mnie najbardziej kombinezon balonowy i noszę M! <3

    OdpowiedzUsuń
  165. Poproszę szary komplet w groszki, M :)

    OdpowiedzUsuń
  166. I ja też biorę udział! Marzy mi się komplecik z ostatniego zdjęcia w rozmiarze M. Mega kolorowy , radosny , czadowy , idealny na wiosnę! Pragnęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  167. Zgłaszam się :)
    Wybieram cudowny szarogroszkowy komplet rozmiar M
    Pozdrawiam Patrycja Tederko

    OdpowiedzUsuń
  168. Biorę udział!

    http://sin-clothing.com/pl/komplety/2130-blekitnopaskowy-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  169. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  170. co za cudaa :) ja wybieram szarogroszkowy komplet rozmiar m : ) buziakii :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Są cudowne ! Chciałbym czerowono -biały w paski ;) romiar L może marzenia się spełniają ;*

    OdpowiedzUsuń
  172. ja również biorę udział :)
    wybieram komplet: ciemnojagodowy komplet
    rozmiar M

    OdpowiedzUsuń
  173. Subskrybuję, lubię i marzę :)
    Marzy mi się komplet czerwonopaskowy w rozmiarze L :)

    OdpowiedzUsuń
  174. czerwony w białe paseczki rozmiar m poproszę :)))
    Pozdrawiam
    zouha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. wybieram zestaw z koszulką rozm.L

    OdpowiedzUsuń
  176. mnie urzekł komplecik szarogroszkowy, myślę, że rozmiar S będzie ok, a najlepiej będzie wyglądać z moim przyszłym tatuażem :)

    OdpowiedzUsuń
  177. a mnie się marzy błękitnokwietny komplet w rozmiarze M :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Zdecydowanie ten brązowy komplecik wpadł mi w oko . :) M :)

    OdpowiedzUsuń
  179. super! biorę udział, mój wybór padł na błękitnowietny komplet rozmiar S. :) P.S ubolewam ze staniki wygladaj jak na male piersi.. :( z checia zamowilabym cos z biustonoszem ale natura obdarzyla mnie na bogato :P ;/

    OdpowiedzUsuń
  180. Hej Laurko , biorę udział ! :)

    mieszanojagodowy komplet

    OdpowiedzUsuń
  181. bielizna jest PRZECUDAŚNA!
    mega KOBIECA i mega SEXY
    cudownie byłoby wygrać komplecik (L)
    Całuje i trzymam za siebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  182. Bardzo chętnie wezmę udział.Interesuje mnie "kwietny brązowy komplet" rozmiar S :)

    OdpowiedzUsuń
  183. mmmmmm cos nowego:)

    Bardzo mi sie podoba ostatni, w ,, ala'' baloniki rozmiar Medium poprosze:)

    Pozdrawiam xxx

    ps. Laurko gratuluje pomyslu !!

    OdpowiedzUsuń
  184. Z chęcią wezmę udział. Jasnojagodowy komplet, Rozmar M :)

    OdpowiedzUsuń
  185. Koniecznie Koniecznie biorę udział !!! Jasno niebieski w kropeczki rozmiar M ! retro retro vivat ! i w końcu będę spać spokojnie w retro stylu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  186. mieszanojagodowy komplet, rozmiar S <3

    OdpowiedzUsuń
  187. Dla mojej dziewczyny Oli jasnoniebieski w retro-kropki rozmiar M,prosz :)

    OdpowiedzUsuń
  188. Piękne !
    Wybieram komplet pierwszy czyli niebieski w paseczki, rozmiar M. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  189. wybieram błękitnogroszkowy komplet , rozmiar M

    OdpowiedzUsuń
  190. Marzy mi się komplet w czerwone paseczki, rozmiar M <3

    OdpowiedzUsuń
  191. Biorę udział :) komplecik mieszanojagodowy, rozmiar S

    piękniuchne rzeczy! ;)

    OdpowiedzUsuń