sobota, 16 lutego 2013

Dream Shoes...

Ten post będzie tzw. hołdem butom, które mają swoją historię. Nie będę przesadzać, że mają duszę... ale, historię na pewno. Kilka miesięcy temu, moja koleżanka Natalia z bloga BlondeShopaholic poradziła mi kupno czarnych płytkich botków z TOP SHOP. Szukałam czegoś klasycznego, eleganckiego do moich sukienek, ale większość botków skracała mi łydki co wyglądało okropnie. Niestety on-line ten akurat model był wyprzedany. Ruszyłam w pogoń po sklepach. Mój apetyt się zaostrzył jak te same botki pokazała Martyna z kanału martynaUK. Napisałam do niej, że marzę o tych butach, a ona że są wspaniałe, ale wzięła ostatnią parę :( Ale pomogła mi szukać, więc znalazłyśmy podobne w Dorothy Perkins, potem w BHS... niestety wszędzie nie mieli mojego rozmiaru... Poddałam się totalnie i kupiłam inne botki MIGHTY z TOP SHOP Ale za każdym razem jak zakładałam sukienkę wiedziałam, że to nie do końca to co bym chciała... I wpisywałam w internet co jakiś czas hasła: "czarne botki" aż wreszcie pewnego dnia znalazłam bardzo podobne, takie o jakich marzyłam na stronie polskiego producenta, dotąd mi nie znanej: Baldowski.pl

Cena nieco ostudziła mój entuzjazm, ale po dłuższym przemyśleniu zamówiłam, i nie żałuję są piękne, eleganckie a zarazem skromne. Obcas trochę za wysoki jak dla mnie, ale dojdę do wprawy <3 

Jeśli tak jak ja poszukujecie od dawna takich botków, to na tej stronie było ich znacznie więcej i w różnych kolorach. Koniecznie napiszcie co o nich sądzicie :)






 
 



wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem Sony Nex-F3 w Centrum handlowym Arkadia by Mark <3

botki - BALDOWSKI
sukienka z kołnierzykiem - TOP SHOP
torebka Pippa Nude - MODALU London
rajstopy - PRIMARK
bransoletka - PANDORA
bransoletka - SOUFEEL


 Całuję mocno i ściskam 
xoxo
RockGlamPrincess 

50 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz,a botki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przeepiękna sukienka.. i butki też. Ślicznie wyglądasz :) uwielbiammm. Byłam ostatnio na zakupach i szkoda, że się nie spotkałyśmy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa Baldowski ma świetne buty, ale ceny wysokie:) Sama się czaję na jedną parę, moze w koncu się zdecyduję:) Pięknie wyglądasz Laurko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą firmę od dawna :) Mają fajne butki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz Laura ;) botki są super ! dobrze, że wkrótce mam imieniny - chętnie sobie takie sprawię !
    mamy podobny styl jeśli chodzi o sukienki, mogłybyśmy się szafą zamienić i żadna by nie zauważyła, że coś jest nie tak ... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak słodka, mała Laurka ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki są piękne, Ty jesteś piękna, ale według mnie sukienka nie pasuje do Twojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna stylizacja!
    BUTY i sukienke bym brala ;)
    zapraszam rowniez do siebie,bedzie mi milo
    pozdrowienia z uk
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna stylizacja :)
    Sukienka i buty są świetne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki piękne, ale obcasy za wysokie jak dla mnie :-(
    Za to sukienka... Brak mi słów.... Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę kochana, że buszowałaś po Arkadii:D śliczne buty:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie :)

    Buciki genialne !

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz jak gwiazdaaa!!!:)) Przeslicznie! zadbalas o kazdy najmnijeszy szczegol:) az oczu nie mozna oderwac.... mi najbardziej spodobala sie sukienka :)

    zapraszam di mnie jak znajdziesz chwilke www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buciki piękne, a Ty jak zawsze cudnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne buty! Zawsze podobały mi się takie z 'odciętymi' czubkami : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentujesz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty bardzo ładne ale Ty, Kochana.... Ech... Aż nie wiem co napisać! PROMIENIEJESZ! Wyglądasz kobieco, czarująco, świetlista cera! <3 Widać, że jesteś bardzo szczęśliwa.. :)


    Buziolki, Dakota! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna torebka ;) fajny look ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz:) a te buty REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  20. Laura, buty są obłędne to pierwsze na co zwróciłam uwagę na dzisiejszym zdjęciu!! CUDO! Też takich szukam. I jak fajnie że można Cę spotkać w Arkadii;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te buciki ;) i Ty wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Baldowski jest znany z przepięknych i porządnych butów, więc nie mogłyby być nieboskie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, jakie szczęście od Ciebie bije na tych zdjęciach!
    Wyglądasz bossskooo!
    A buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. kobieco:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty są absolutnie przepiękne! Sukienka zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeeeeslicznie wygladasz.Zaczne od gory.Rak wiec kolor wlosiw super to chba podobny do twojego naturalnego i pasuje Tobie niesamowicie.Makijaz super.Sukienka tak jak by byla dla Ciebie i tylko Ciebie.Jak bys sie w niej urodzila a botki klasa.Niesamowicie Tobie pasuja.Przyzwyczaisz sie do nich i potem ciezko bedzie sie odzwyczaic.Ja mialam to samo z moimi botkami z Kazara.Oni robia przepiekne buty i bardzo podobne kupilam dwa lata temu sa moimi nr 1 botkami.Kosztowaly okolo500zl ale bylo warto.zreszta po tych botkach zakupilam pare innych bucikow i polecam wejsc do sklepu albo na stronke Kazara.
    Pozdrawiam i czekam na nastepny wpis.Jestes genialna uwielbiam twojego bloga,kanal na YT i Ciebie.Buziaki z Londynu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję z całego serca, to bardzo ważne gdy ktoś zwraca uwagę na wszystkie szczegóły... Całuję mocno <3

      Usuń
  27. Prze przepiękne! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ;) Wyglądasz cudownie. Jak zawsze zresztą. Klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super zmiana jesli chodzi o włosy ! zdecydowanie lepiej tak wyglądasz! sukienka bardzo kobieca ! ten kołnierzyk wygląda mega ! babeczka z klasą ! buty są dopełnieniem całego twojego looku ! dobrze zrobilas kupując je ! idealne są ! buziaki kochana :*

    kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Laura botki sa cudowne! Mega kobiece i strasznie zgrabne;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. butki wpadły mi w oko super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Laurka jesteś świetna Kochana uwielbiam Twoją osobę masz tyle pozytywnej energii w sobie że przesyłasz ja ludziom dookoła siebie Twoje filmiki na yt są świetne mam nadzieję że bedziesz kręciła częściej bardzo cieplutko Cie pozdrawiam i będę zaszczycona jak wejdziesz na mojego bloga którego prowadzę od niedawna w sumie :D Love

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny makijaż-jaki to podkład? Buzia wygląda jak z photoshopa! :)
    I ten kolor włosów który baaaardzo Ci pasuje! Oby tak dalej ;-)

    A butki ładne, tylko ja bym mogła w nich co najwyżej leżeć :) Bo inaczej to bym się cała chwiała albo miała zwichnięte obie kostki ha ha

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ceny może nie najniższe, ale jakoś butów nieziemska-moje 2 pary czarnych szpilek sś niezniszczalne:) Prześlicznie wyglądasz! Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznotka :)
    Laura przez Twój ostatni filmik z świeczkami YC były bardzo bardzo duże braki w magazynie :) ale i tak zamówienie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pieknie wygladasz, bajecznie :) a buciki magiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna i elegancka cała RGP! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga! Super!

    OdpowiedzUsuń
  38. piekna sukienka - fryzura do niej dobrana jak dla mnie idealnie <3 wyglądasz ślicznie! botki też świetne , napisz proszę jak się noszą? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. ta stylizacja jest numerem jeden tz. w każdej wyglądasz BOSKO ale tą zauroczyłaś mnie najbardziej wyglądasz słitaśnie :D :*
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń