sobota, 2 marca 2013

Czuję miętę!

Nie wiem jak u was, ale u nas w Olsztynie zaświeciło dziś piękne słońce, poczułam wiosnę bo i temperatura była na plusie. To znak, że trzeba było pędzić po tulipany na starówkę... Wyjęłam więc z szafy moją starą beżową parkę z New Look'a, która super pasowała do botków z Pepe Jeans (schaffashoes.pl). Do tego moja ulubiona miętowa bluza z Kapphal i nowe leginsy Molly z River Island, które zamówiłam ze strony w UK. Chciałam się też pochwalić torbą, która wprawdzie należy do mojej mamy, ale jest duża tak jak lubię i bardzo nietypowa, a to dlatego, że pochodzi z nowego butiku Love and Labels <3 Polecam wam też kolorowe bransoletki młodziutkiej marki o bardzo wdzięcznej nazwie "Zupa z wieprza" :D Zdjęcia tym razem robił mój ukochany braciszek Jack nad jednym z olsztyńskich jezior... Koniecznie napiszcie czy wam się ten weekendowy look podoba...


























wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3 by Jack <3
kurtka - New Look
leginsy - River Island
bluza miętowa - Kapphal
torba skórzana - Labels and Love
zegarek - Oasis
bransoletka - byDziubeka
kolorowe bransoletki - Zupa z wieprza
paznokcie Sally Hensen "Mint sorbet" + Wet'n'wild "Flossy, flossy"  - BeautyJoint.com
okulary - River Island   

całuję was mocno xoxo
wasza RockGlamPrincess

53 komentarze:

  1. omg ! jaka ty jesteś piękna ! szok !! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam!!! Przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana byłam dziś w Olsztynie :) i zmarzłam w zimowej kurtce (mimo słonka, było dość zimno;)) Gorąca z Ciebie dziewczyna, skoro nie zmroziło Cię w tej kurtce (która bardzo mi się z resztą podoba) :)))
    Pozdrawiam cieplutko
    Monia (moniczkowy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no my wszędzie autem z Jackiem nie było źle... mnie aż słońce raziło :)

      Usuń
  4. troche jednak za cienka ta kurtka jeszcze, widac ze dlonie mialas zmarniete:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz tak zniewalająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;) Ładny zegarek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba po prostu zajebiaszcza!!! U mnie tez juz wiosna...niech tylko jeszcze te resztki sniegu zginą!!! I pojawi się piękna zielona trawka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Laurko, śliczna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba świetna :) jak zresztą cały outfit :D jesteś naprawdę przeuroczą osobą :)Bardzo doceniam osoby, które tak jak Ty żyją chwilą, kurde świetna pogoda jadę po tulipany.... szacun... wiem, to niby takie zwyczajne, ale piękne... :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi si podoba, szczególnie kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko fajne... ale nic nie przyciągnęło mojej uwagi tak, jak TWOJE WŁOSY!!! Przedziałek w innym miejscu- wyglądasz świetnie w tej fryzurze. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. omg, dwa ostatnie zdjęcia! piękności :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor włosów. Zostań przy nim i w żadnym wypadku nie zmieniaj na czerń :) pozdrawiam ze Starachowic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był tylko żart z tymi czarnymi, ale jak widać po zdjęciach z poprzednich stylizacji, moje włosy wyglądają różnie zależnie od światła :)

      Usuń
  14. śliczna jesteś :)
    powiało tu u Ciebie wiosną :D ale nie tylko w Olsztynie tak piękne słoneczko!
    Zapraszam do mnie :) na pazurkowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajj u mnie też zaświeciło mimo to pizgało!! Zapraszam na nowy post pozdrawiam Agi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buty! Bransoletki też bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jakie to ostatnie zdjęcie jest śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne <3
    Uwielbiam Twoje blond włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  19. w Warszawie też cudna pogoda aż żyć się zachciało :) Podziewam cię za ten strój ja bym raczej dość solidnie zmarzła :D chociaż nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę swoje wiosenne kurteczki i zaszaleje z modą ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny ten kolorek z Sally Hanse :D Jeśli chodzi o mnie, to nie podobają mi się zbytnio bransoletki, ale to tak jak mówię kwestia gustu. Natomiast torbę masz obłędną <3! Zaś jeśli chodzi o zdjęcia, ostatnie- WOW! <3!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie wiosna pełną parą, aż chce się żyć, bo naprawdę brakowało mi już słońca.Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie , ale Laurko ...przy tym zdjęciu z szyszkami kto nie wchodził do mnie do pokoju to pytał co ty tam układasz :)) a może po prostu mam takich skrzywionych znajomych :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladny zestaw, bluzka ma super kolor i Ci w nim bardzo do twarzy, tylko ta kurta moglaby byc rozmiar wieksza, jest brzydko opieta na ramionach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo bluza jest bardzo luźna i rękawy się nie mieszczą... trzeba wzięć to pod uwagę

      Usuń
  24. Laura, podałaś linka do stronki skąd masz torebeczke, ale niestety nie widze jej :/
    a bardzo mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama zamówiła ją w grudniu... więc już pewnie wyprzedane :(((

      Usuń
  25. Oooo gościłaś na moim osiedlu ;) Kiedyś widziałam Cie z bratem w alfie ale nie podchodziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. sesja super
    moje ulubione 12 zdjęcie ---> MOC :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie siostry Glam są przepiękne, gratuluje wam pewności siebie i tego, że lubicie siebie we własnej skórze, tego mi zawsze brakuje mimo braku nadwagi ... Ale odbiegając od tego uwielbiam wasze stylizacje !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz przepiękne włosy ;)
    Świetne ciuchy;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć , dziś chciałam Cię zaprosić do TAG'u : DUMNA KOBIETA .

    Mam nadzieję, że weźmiesz udział w tej krótkiej zabawie i odpowiesz na 4 pytania . Pozdrawiam :)

    http://dziewczynazjasla.blogspot.com/2013/03/tag-dumna-kobieta-makijaz-kilka-sow-o.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietnie Ci w miecie;) a bransoletki sa sliczne xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, piękny makijaż i zniewalająca kobieta wśród słonecznych promieni ;) Uwielbiam Cię ;) Oby więcej takich słonecznych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ostatnie zdjęcie jest PRZEPIĘKNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna szminka! Co to za kolor i firma? Pewnie gdzieś była wcześniej podana ale szukam i nie mogę się 'dogrzebać' :) Super kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz! FAjna torebka!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna sesyjka :) mogło by już zrobić sie ciepło :c

    OdpowiedzUsuń
  36. Ahh przepiękne okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  37. cudny makijaż, kolorystyka i lakier.. zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  38. Okulary i kolor na paznokciach piękne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna stylizacja. Często noszę podobne zestawienia. Butki, jeansy i płaszczyk w podobnym odcieniu do tego, który Ty miałaś na sobie. A poza tym napiszę, że najbardzej podobają mi się Twoje włosy :) jakoś tak inaczej wyglądają... (może tym razem uda się dodać komentarz.:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawno nic nie pisałaś :( Czekam na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  41. looking so pretty so nice outfit . i like all of them .
    Parfum pas cher.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne paznokcie! Zainspirowałaś mnie do jutrzejszego malowania :)

    OdpowiedzUsuń