czwartek, 28 marca 2013

Denim & Beż



Dziś zestawienie, w którym najczęściej można mnie ostatnio zobaczyć. Camelowy płaszcz z H&M jest wyjątkowo użyteczny w tym roku, gdy temperatura nie pozwala ustąpić miejsca cieńszym trench’om. Moim ulubionym trendem tego „nijakiego sezonu wiecznego przedwiośnia” jest supermodny jeans szczególnie w połączeniu z beżem. Dlatego tu wybrałam denimową koszulę i aby jeansu nie było zbyt wiele na dół wybrałam czarne rurki Molly z River Island. Torebkę zamówiłam z Romwe i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczona jej jakością. Zamawiałam wcześniej ubrania i niestety zwykle były za małe, bo rozmiarówka jest zaniżona, ale ta torba jest naprawdę porządnie zrobiona i warto się jej przyjrzeć, szczególnie że wysyłka z tego sklepu jest darmowa i w przeciwieństwie do innych tu nie musiałam płacić cła. 

wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3
Płaszcz – H&M

Torebka – ROMWE

Spodnie – River Island

Buty Ecco – e-buty.pl

Bransoletka – byDziubeka

Zegarek – STORM

Koszula – New Look

Okulary – ZARA 

  
Całuję mocno
xoxo
wasza RockGlamPrincess

26 komentarzy:

  1. Świetnie w tym wyglądasz :*** Czemu nie dodajesz filmików na youtube ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :)Nie mogę się napatrzeć na ten piękny odcień czerwieni na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takich "eleganckich zwyklaczkach" lubię Cię najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie! Tez uwielniam nosic jeansowa koszule i mamy takie same torebki;) x

    OdpowiedzUsuń
  5. uua ja bym się chętnie z walii przeniosła do warszawy jezeli tam po ulicach takie stylowe pieknosci chodzą ;) pozdrawiam Laurko i buziaki. rob dalej to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz rewelacyjnie :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszula jest świetne. z czerwonym lakierem wygląda super. super, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula świetna, sama zastanawiam się nad kupnem takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim wydaniu zdecydowanie wyglądasz najpiękniej! <3

    PS. Zaraziłaś mnie miłością do Yankee Candle! Właśnie palę moją pierwszą świecę i jestem zachwycona! <3 Nigdy wcześniej w moim domu nie pachniało tak pięknie i intensywnie!


    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. o ludzie jak Ty pięknie wygladasz:) Super, nie mogę się napatrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz zjawiskowo *___* !!! Dziękuję za polecenie mojego bloga w zakładce, jestem zaszczycona! Zapraszam w wolnej chwili na pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takie male pytanie , nie boisz sie nosic tak krotkich butów , nie chce wyjsc na jakas zlosliwa poprostu tez nie jestem szczupla jak Ty i ja jakos mam wrazenie ze zawsze zle wygladam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. CZY MOZESZ NAPISAC ILE CM MAJA TE BUTY BO SZUKAM PODOBYCH I NIE WIEM ILE CM MAJ PROSZE:D :*
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze stylowo :) Bardzo ładnie wyglądasz w kucyku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;) Każdy detal mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam twój styl ! <3
    a jak dieta 3 d chili ? nadal na niej jestes ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana proszę zdradź jakiego podkładu używasz obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie! Torebka jest piękna, czy jest ze skóry naturalnej? i czy ma ona w środku jakieś przegrody? Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam na ciebie patrzeć ! :)
    Jesteś tak śliczna że szok, a twoje filmiki dają mi tyle energii że nawet nie masz pojecia!
    Jesteś cudowna!;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czesc,możesz zdradzić jaka to pomadka i jakiej farby używasz do włosów?:)

    OdpowiedzUsuń