poniedziałek, 25 marca 2013

Feel this moment...

Czasem trzeba przenieść się w inny wymiar, nowe miejsce aby spojrzeć na pewne sprawy z zupełnie świeżej perspektywy. Przedłużająca się w nieskończoność zima nastraja wszystkich pesymistycznie. Wyjazd nad morze, który nadarzył się przy okazji konferencji w jakiej miałam przyjemność uczestniczyć w ten weekend był świetnym sposobem na regenerację duszy i ciała. Tym bardziej było miło gdyż mogłam dzielić ten czas z moimi przyjaciółmi Karolką (Karolina Baszak) i Sebastianem. Gdy wokół szumi morze, prószy śnieg i dokoła słychać mewy - nie sposób się nie rozmarzyć i zapomnieć o rzeczywistości. W naszym życiu nie wszystko idzie zgodnie z planem, czasem już nic nie zależy od nas, a pędzące dni i tak zamalują to co w nas teraz...

Chyba nigdy nie byłam nad morzem zimą... Zupełnie nowe wrażenie, które wszystkim polecam. Resztę dopowiedzą zdjęcia...

























wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatek SONY nex-f3
całuję was mocno
xoxo
wasza RockGlamPrincess

13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, też nigdy nie byłam nad morzem zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Ja chyba bym tam zamarzła.. pewnie wiał straszny wiatr... ale na zdjęcia patrzy się bardzo przyjemnie. :) Buźki

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, ale mi się zatęskniło za morzem.

    fajne, miłe i pozytywne zdjęcia. :)

    i kolor szminki- cudo.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne morze i piękne kobiety. Nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne jesteście! :)
    Obie macie śliczne buźki!

    Zazdroszczę Wam takiego wyjazdu :) Nigdy nie byłam zimą nad morzem, a po Waszych zdjęciach rozmarzyłam się... <3


    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  6. racja zdjęcia wyszły cudowne :) chętnie pospacerowałabym teraz brzegiem morzaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu się nie wyświetlają Twoje nowe posty :(
    Zdjęcia super, pozazdrościć. Karolina ma cudny płaszcz!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bym chciała podziwiać dziś takie widoki:) aż uśmiech sam ciśnie się na usta :)) wyglądacie pięknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia kochani ja miałam okazję zwiedzać morze zimą podczas pobytu w Dublinie było cudownie niesamowite wrażenia :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. W zeszłym roku przeszłam brzegiem morza do Sopotu razem z moja przyjaciółką ;) Mega pozytywny spacer;)) Aż ciężko uwierzyć, że mieszkałam tak blisko morza, a tak rzadko tam bywałam ;)



    spojrzprostowslonce.blogspot.co.uk zajrzyj jeśli masz ochotę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieprawdodopodobne widoki. Rzeczywiście nic tylko rzucić wszystkie troski w kąt i jechać się wyciszyć. Ten aparat robi bardzo ładne zdjęcia. To są nadal kry na morzu czy to już fale?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd ten cudowny szaliik Lauro? ;)

    OdpowiedzUsuń