środa, 27 marca 2013

Kormoran Wellness Medical Spa

wszystkie zdjęcia wykonane przy pomocy aparatu SONY Nex-f3

W miniony weekend, miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji prasowej promującej nową aparaturę X-Lase w Hotelu SPA Kormoran wRowach. Jako  że zima przedłuża się w nieskończoność a Ja już zamieniłam się w śpiącego misiaczka ten wyjazd spadł mi z nieba, to idealna okazja aby zregenerować się przed nadejściem wiosny... Bo mam nadzieję, że ona wkrótce nadejdzie...

W podróż wyjechaliśmy autokarem z Warszawy w piątek po południu, niestety w Rowach byliśmy dopiero po 22:00. Ponad 8 godzin jazdy dało się nam we znaki, na szczęście na miejscu czekała na nas wspaniała kolacja i piękne pokoje. Swój apartament LUX dzieliłam z Agatą z bloga Agata’s playground.  A tuż za drzwiami mieszkała Karolcia i Sebastian. Po kolacji składającej się z 3 dań (wow!) wróciliśmy do pokoi aby się odświeżyć i rozpakować, a potem w piżamkach gadaliśmy prawie do rana. Jak na koloniach... :)

Hotel Kormoran położony jest nad Bałtykiem w gminie Ustka. Miejsce gdzie Diabeł mówi dobranoc, na drugim końcu Polski, ale zarazem miejsce warte pokonania tej długiej drogi i każdych pieniędzy. Ja wraz z siostrą i mamą bardzo często jeździmy do SPA, o czym wielokrotnie opowiadałam na moim kanale YT i zwiedziłam już pół kraju w poszukiwaniu idealnego miejsca na relaks. Jednak takie miejsce jak Kormoran zaskoczyło nawet mnie. Ogromny budynek, przepiękny wystrój a obsługa jak w bajce. Wszyscy bardzo mili, traktowali nas na równi z gwiazdami TV. Ponieważ oprócz blogerek i redaktorów gazet pobyt w SPA dzieliły z nami Magdalena Różczka, Kazimiera Szczuka i Beatka Sadowska, która kiedyś przeprowadzała ze mną wywiad dla TVP2. Wszystkie Panie były bardzo miłe i życzliwe.

W każdym kącie tego aromatycznego miejsca można było dostrzec Yankee Candle. Paliły się wszędzie otulając wszystkich cudownym aromatem. Nigdy nie widziałam Yankee w żadnym hotelu, dość kosztowny ale bardzo ciekawy pomysł...

Oprócz pokoi hotelowych w SPA znajduje się basen, siłownia, sauny a także część  zabiegowa. Większość dziewczyn mogła poddać się zabiegom przy użyciu X-Lase, i chociaż dla prawidłowych efektów należy wykonać określoną ich serię to już po pierwszym razie było widać różnicę. Dziewczyny wyglądały super nawet bez makijażu. Ja i Karolina zdecydowałyśmy się na masaż pleców przy użyciu gorących olejków. Jedną z największych atrakcji SPA Kormoran jest Gede Sukarasa z Bali, który zna tajniki masażu i potrafi takie cuda, o których wam się nie śniło. Jest naprawdę extra! Masaż trwał 30 min, ale czułam jakby to była wieczność.  Obie wyszłyśmy po tym zrelaksowane i uśmiechnięte od ucha do ucha. Nie często się zdarza że to my kobiety leżymy a facet się o nas troszczy.

Cały pobyt wspominam naprawdę mile, poznałam nowych ludzi, zajadałam się wspaniałym i bardzo ZDROWYM jedzeniem. W restauracji Ogrodowej były dwie sale, my cały czas siedzieliśmy w Lawendowej. Jedliśmy tam śniadania, lunche i kolacje. Jedzenie było naprawdę pyszne, niewielkie porcje i zdrowa żywność sprawiły, że czuliśmy się lekko i zdrowo jak przystało na pobyt w relaksującym SPA.

W sobotę wieczorem odbyła się oficjalna konferencja i prezentacja aparatury X-Lase, popijaliśmy szampana, a później wszyscy udaliśmy się na cudowną kolację do sali bankietowej. Jedzenie było wyśmienite, humory szampańskie - na koniec deser i kawa... Hotel SPA Kormoran to jak na razie jedyne takie miejsce w Polsce gdzie można skorzystać z zabiegów przy użyciu X-Lase. To niewielkie urządzenie, działa na wiele różnych defektów urody, zacząwszy od niepożądanego owłosienia, przebarwień, poprzez trądzik i blizny kończąc na zmarszczkach mimicznych.

Jeśli chodzi o zabiegi wykonywane laserem X-Lase, to mogę zapewnić, że są zupełnie nieinwazyjne, bezbolesne i poparte ogromną ilością dowodów w postaci badań i zabiegów wykonywanych w ostatnich latach. Więcej na ten temat możecie przeczytać na NIEINWAZYJNA MEDYCYNA ESTETYCZNA

Gorąco polecam wam wypoczynek w Hotel SPA Kormoran w Rowach, zaledwie kilka kroków od morza, piękne plenery to idealne miejsce na wypoczynek we dwoje lub z przyjaciółmi. Muszę przyznać, że sama jestem oczarowana tym SPA i do tej pory czuję się jak prawdziwa księżniczka po weekendzie spędzonym w tak uroczym miejscu.

Zachęcam was do odwiedzenia ich strony internetowej http://www.kormoran-rowy.pl/

KONTAKT:

Kormoran Wellness Medical Spa
76-212 Rowy, ul. Kościelna 16
Tel. +48 59 814 19 41 Fax. +48 59 814 19 53

Serdecznie dziękuję organizatorom za możliwość skorzystania ze SPA w Kormoranie i cały weekendowy pobyt. Z pewnością tam wrócę z moimi bliskimi...