sobota, 16 marca 2013

MODA MĘSKA: Life's a beach!

Ruszamy z nowym segmentem na moim blogu. Jak widać po tytule, będzie to projekt bardzo męski. Wszyscy znacie mojego brata Jacka <3 Od teraz w męskim kąciku mojego bloga to On będzie się dzielił z Wami swoimi stylizacjami. Dziś pogoda nam dopisała, w tle olsztyńska plaża miejska a strój dnia iście weekendowy. Jak mówi Jack to jeden z jego ulubionych zestawów... Oceńcie sami i koniecznie napiszcie w komentarzach czy chcecie aby takie stylizacje pojawiały się częściej... 























wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3
by RockGlamPrincess

kurtka - New Yorker
spodnie - H&M
buty HUB (SALE %) - e-buty.pl
sweter, longsleeve - H&M
zegarek FOSSIL - demus-zegarki.pl
okulary - ZARA

Całujemy was mocno xoxo
RockGlamPrincess & Jack 

38 komentarzy:

  1. ach żeby mój tak sobie dał porobić zdjęcia :)
    Super wygląda.


    Pozdrawiam gorąco z zimnego Szczecina :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ! moj Piotr jednak nigdy by sie tak nie ubrał . twierdzi ze to mało męskie .. mi sie podoba !

      ja sie dołączam do pozdrowień ze szczecina :)

      Usuń
    2. Świetna stylizacja. Również pozdrawiam ze Szczecina :)

      Usuń
  2. Wyglądasz genialnie ;-)
    śliczne zdj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wygląda idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że chcę oglądać więcej Jacka!!! co to za pytanie, a która z nas nie chce? ach, taki facet... :)
    Outfit piękny, śliczny, boski.... zainspirował mnie... moze mojemu mężulkowi coś takiego zaproponuję? :) może się uda :D a
    A mam pytanie... On tak sam z siebie się ubiera czy Ty/Wy Mu pomagacie? :) buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej sam się ubiera, ale na zakupy zawsze chodzimy razem <3

      Usuń
  5. Moim zdaniem świetny pomysł. Lubię kiedy faceci mają swój styl i interesują się modą, to dobrze o nich świadczy:) Jestem jak najbardziej za.

    PS Tak przemierzyłam swoim wzrokiem Twój blok i stwierdzam, ze przydałoby się tutaj parę zmian minimalnych. Np. usunęłabym te ramki wokół zdjęć, banery zmniejszyła do ustalonej szerokości paska bocznego, dała Twoje zdjęcie profilowe i umieściła pod opisem małe ikonki z odnośnikami do stron/portali/fan page'y. Byłabym ewentualnie chętna Ci pomóc oczywiście bezinteresownie, bo dla mnie to czysta przyjemność bawić się w html'em i grafiką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na rockglamprincess@gmail.com chętnie skorzystam z porad :))) z góry już dziękuję <3

      Usuń
  6. Laurka, Twoje posty w końcu wyświetlają się na panelu ;p
    Cieszę się, choć od 2 dni moje przestały się wyświetlać... Eh.
    Braciszek przystojny, pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Brata! Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem, że może się to komuś podobać, ale wg mnie taki strój nie jest w ogóle męski... Jedynie męskie są okulary, zegarek i Twój brat sam w sobie :) No i bardzo dobre zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. A teraz możecie na mnie robić najazd, że się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie napisałam że strój jest męski, czy jego poszczególne części... napisałam że męski jest projekt i męska moda co oznacza MĘSKI a nie KOBIECY... trzeba czytać ze zrozumieniem, a dopiero potem komentować. pozdrawiam

      Usuń
    2. Dokładnie zgadzam się z Tobą danielka88, rozumiem, że niektórym kobietom takie stylizacje bardzo się podobają ale zdecydowanie do nich nie należe, te zdjęcia tylko mnie w tym upewniają. Nie są to oczywiście żadne słowa krytyki specjalnie wymierzone w strone RockGlam, tylko poprostu moja skromna opinia.

      Usuń
    3. ale twoja opinia nic nie wnosi, jak można skrytykować coś nie proponując czegoś lepszego? Tym bardziej, że ja już poprzedniczce wytłumaczyłam a ty dalej powielasz ten sam tekst. To nie miało być męskie, to nie miało trafić do wszystkich bo nie na tym polega blogowanie aby za wszelką cenę starać się każdego uszczęśliwić. Jeśli to nie jest w twoim stylu, zaproponuj coś co jest, to będę miała porównanie. Wolisz dresy z krokiem w kolanach czy garnitur od Vistuli? Konstruktywna krytyka ma na celu pomoc, wyrażenie swojej opinii, a tekst że coś ci się nie podoba "BO NIE!" nie jest żadną opinią. Wiesz co ja robię jak coś nie jest w moim guście? Naciskam malutki czerwony krzyżyk w górnym prawym rogu. Pozdrawiam

      Usuń
    4. boli mnie jedynie prymitywizm u ludzi i zasada wśród komentujących "krytykować to My, ale nie Nas"

      Usuń
  9. Fajnie:)
    Czekam na kolejne stylizacje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko super się komponuje, żeby tak większość facetów się ubierała... achhh marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przystojnego macie tego brata :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny outfit:) Bardzo fotogeniczny Twój brat... Zresztą jak całe rodzeństwo:) Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zegarek ;)
    Fajny look.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochamy Jacka!!! :) Chcemy go więcej! A ciuszki ma naprawdę świetne! Kurtka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam go kiedyś w alfie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ten zegarek! :) a pokazywanie męskich stylizacji na Twoim blogu uważam za całkiem dobry pomysł :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    www.misshudsonsview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Wy jesteście do siebie podobni :)) Bardzo fajne zestawienie! Kurtka mi się podoba. No i fajnie, że Jacek się skusił na pokazanie męskiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna zdjecia a brat wyszedl jak prawdziwy model!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to Jacka bym wzięła do siebie.. do łóżka...:D Strój strojem, ale bardzo przystojny mężczyzna! Niesamowicie przypomina mi Chace'a Crawforda!
    Ściskam mocno, H.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o strój to jestem na tak, ale nie podoba mi się fryzura, no ale niestety nie jestem fryzjerem, więc nie zaproponuję żadnej innej :) ot, taka moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw jak najbardziej na tak wszystko dobrze się komponuje a twój brat wygląda świetnie :) moi faworyci kurteczka i okulary :))

    OdpowiedzUsuń