środa, 20 marca 2013

On and on bronze...

Nie macie tak czasem, że jak zmieniacie kolor włosów i wychodzicie od fryzjera, to potem zastanawiacie się jakie ubrania będą wam pasować. Szczególnie gdy zmiana jest drastyczna. Ja postawiłam po raz kolejny na blond w nieco złotawym odcieniu, zastanawiałam się jak skomponuje się z kolorem brązowym, oto mój strój dnia. Futerko w spadku po babci Glam, szal nie mam pojęcia skąd, chyba H&M, różano-złote dodatki, a pod spodem wygodne getry i bluza. To mój sekretny sposób na wygodę i elegancję w jednym. Z zewnątrz wyglądamy Glam a wewnątrz mega wygodnie i weekendowo, w sam raz na zakupy czy kawę z bratem <3 Koniecznie napiszcie co o tym sądzicie?






















buty U.S. Polo - e-buty.pl
płaszczyk - z szafy babci 
bransoletki - byDziubeka.pl
torebka - Oasis
top - H&M
zegarek - River Island

całuję was mocno 
xoxo

wasza RockGlamPrincess




39 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ! A włoski śliczne i bardzo ładnie Ci w nich. Buziaki : *

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się. :)
    świetne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :D buciki pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja, żałuję że nacodzień bardzo mało osób chodzi w futrach a już wogóle odbiegając do tematu żądam żeby w pl osoba nosząca kapelusz na głowie nie była wyśmiewana i wytykana palcami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tak śliczną buźkę, że ja wymiękam! <3
    Piękny kolorek włosów - ja też tak mam, że przy zmianie kolorku zastanawiam się nad kolorami które mi pasują ;D Chyba każda z nas tak ma :)


    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie a włoski są świetne, piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko i szykownie :) Śliczna jest ta bransoletka co ma serduszka z dziurkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. PS Jeśli możesz to wyłącz weryfikacje obrazkową. Tutaj Ci pokazałam w jaki sposób:
    http://2.bp.blogspot.com/-QJuCIVHNkPI/UFmhnhnDEVI/AAAAAAAACWU/We457r-m67Y/s1600/weryfikacja.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie chcę jej wyłączać :) pozdrawiam

      Usuń
  10. Mam ten sam zegarek z RI ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, płaszczyk i chusta nadają tej stylizacji elegancji i kobiecości, a cała reszta jest lekka, weekendowa i sprawia że aż myśli są wygodne :D Połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne masz te włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci w tym kolorze! Ślicznie wyglądasz:) Pozdrawiam
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesująco Aniele :)
    A szal/apaszka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy dobrze widzę, ale mam taki sam szalik w kolorze butelkowiej zieleni z HM i co najlepsze kosztował 7 zł w sh ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz sie nie dziwie ze masz same przeslodzone komentarze i kazdy ci prawi tylko komplementy Ty wykasowujesz kazdego kto wyrazi inna opinie niz Ty lub lekko Cie skrytykuje,chyba caly ten kanal zalozylas dla podbudowania wlasnej osoby,i nie zdziwie sie jezeli ten komentarz tez juz niedlugo zniknie....a co do "altfitu" to sory ale babcine futerka nie bez powodu nazywane sa babcinymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha You've made my day! Zdradzę ci sekret tylko nikomu nie mów, założyłam sobie 28 000 kont na You Tube i sama siebie subskrybuje :D nie piszemy "altfit" tylko "outfit" <3

      Usuń
    2. Sorry ze to napisze ale zrobiłaś się lekko zarozumiała...fajnie się na Ciebie patrzyło i Ciebie słuchało ale teraz muszę stwierdzić ze wszystko co pokazujesz lub polecasz jest z tak wysokiej półki jak by ktoś Ci to sponsorował...przepasam jeśli się mylę ale takie wrażenie sprawiasz...Nie zrozum mnie źle... nie mam na celu cie rozliczać bo to akurat mnie nie interesuje ale nie potrafię zrozumieć jak można polecać 3 lub 4 pary botów na jeden zimowy sezon dość drogich reszta patrząc na polskie realia....Jest to dość irytujące...A co do futerka...obiektywnie patrząc nie bardzo ci z nim do twarzy...za to nowy kolor jest ładniutki...

      Usuń
    3. boze czy nie widzisz ze altfit jest w " " wiec jest polska intepretacja outfitu..;d tak samo jak tapl madl...(bo nie rozumiem dlaczego Polki nie stosuja polskich nazw)nie chodzi o subskrycje tylko komentarze,nie tylko ja zauwazylam ze blokujesz osoby pod swoimi filmikami ktore wyraza chociaz najmniejsza krytyke,i dlatego wcale sie nie dziwie ze zawsze pod filmikami masz same przeslodzone komentarze...

      Usuń
    4. boze to też jakaś spolszczona wersja Boże?

      Usuń
    5. hmm no nie wiem,ja napisze boze bo nie mam polskich znakow,ale to wogole nie o to chodzi,mysle ze jezeli mieszkalas w Angli tyle lat powinnas znac spolszczanie slowek angielskich,ale mniejsza juz o to,a Kasia Kowalska zgadzam sie z Toba, promowanie na Twoim kanale w kolko tych samych produktow,wydaje mi sie juz smieszne,ile mozna promowac beauty blendera,yankee candle itp itd ??? sory ale znasz polskie realia i kogo stac na zaplacenie za gabke do podkladu ponad 80zl (nie wiem ile dokladnie ile ona kosztuje)ale ja bym za nia nie dala nawet 50zl,bo to badz co badz jest tylko mala rozowa gabka,zreszta zapraszam do kanalu Maxineczki ona doskonale ja zrecenzowala,wiec jak juz zauwazyla wyzej KK wszystko to smierdzi sponsoringiem,i jest malo szczerze,jakby ktos wkolko dawal mi darmowe rzeczy tez pewnie wychwalalabym to pod niebiosa...

      Usuń
  17. A to babcia takie perelki w szafie poduada Pozazdroscic tylko mozna ;) jak zawsze pieknie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. meeega dobre zestawienie :) chociaż ja chyba nigdy nie przełamałabym się do założenia futra :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Futro nie zawsze dobrze wygląda w stylizacjach, a u Ciebie proszę, lekko, modnie i nowocześnie. Po raz kolejny zadziwiasz mnie okiełznaniem trudnych ciuchów:) Do tego te buty, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w brązach ;) Chciałabym taki zegarek, ale pewnie kilak stówek kosztował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie był wcale drogi, około 100 zł :)

      Usuń
    2. Oo, to jestem mile o zaskoczona, bo wygląda na drogi ;P

      Usuń
  21. Ładnemu we wszystkim ładnie:) masz podobny gust do mnie, ta stylizacja jest jedną z najlepszych, piękna torebka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Laura, jesteś moją inspiracją :) Też jestem troszkę większą kobietką, która nigdy nie zwracała szczególnej uwagi na to w jaki sposób się ubiera. Dzięki Tobie odkryłam, że mogę wyglądać dobrze, mimo iż nie jestem, lansowanym w dzisiejszych czasach, wieszakiem. Dziękuję, że jesteś i w taki, a nie inny sposób przekazujesz swoją wiedzę i samą siebie :)

    Gdybyś miała ochotę zajrzeć na mojego bloga: http://szwajcarsko.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna i stylowa jak zawsze :D
    Cudne bransoletki !
    Wszystkim dziewczyną, które lubią ręcznie wykonaną biżuterię polecam PRACOWNIE RĘKODZIEŁA gdzie znajdziecie cudowne bransoletki - prawdziwe perełki. Link do profilu pracowni na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100005350745315&ref=ts&fref=ts
    Ich prace znajdziecie także na allegro http://allegro.pl/brnasoletka-hand-made-sznurki-i3130148912.html

    OdpowiedzUsuń