piątek, 29 marca 2013

Wielkanocne dekoracje


Łatwo zauważyć, że do świąt Wielkanocnych nie przywiązujemy tyle wagi co do Bożego Narodzenia, szczególnie jeśli chodzi o dekoracje. A przecież są równie ważne. W tym roku w internecie aż roi się od żartów na temat przeciągającej się zimy, że można jajka zawieszać na choince, że w lany poniedziałek będziemy się rzucać śnieżkami. Za oknem jest ponuro i zimno, dziś spadło więcej śniegu niż w Wigilię.  Ale nie ma się co przejmować, grunt to poczuć wiosnę w sercu… 



Dziś chciałam wam pokazać kilka prostych dekoracji jakie co roku goszczą w moim domu. Każdy może je odtworzyć u siebie, za naprawdę niewielkie pieniądze. 


Pierwszym, absolutnym niezbędnikiem są tulipany, w moim domu dominują na Wielkanoc dwa kolory żółty oznaczający wiosnę i fiolet który pasuje do wystroju salonu. Żółte tulipany, które widzicie na zdjęciu udało mi się upolować za jedyne 30 zł a wyglądają naprawdę pięknie. 


Fioletowe stały już ponad tydzień, więc dziś je przycięłam i wsadziłam do różowej filiżanki. Tea-lighty w wiosennych kolorach pastelowych kupiłam w Biedronce. 



W moim domu nie może zabraknąć Yankee Candle. Limitowana edycja Wielkanocna jest wyjątkowo słodka i pachnąca. Koszt takiej największej świecy to 96 zł za 150 godzin palenia. 


Dla dysponujących mniejszym budżetem lub dla tych którzy wolą mieć większy wybór polecam woski (tarty) do kominków z Yankee Candle. Cena pojedynczego to tylko 6 zł, a kupując 10 sztuk płacicie za 8 :)

Po więcej informacji na temat tych świec zapraszam do sklepu: swiatzapachow.pl


Tradycją jest też tzw. „stroik”. Do koszyczka wkładamy malutkie żonkile, hiacynty lub zwykły owies do tego kurczaki, zające lub kolorowe pisanki. 


Na zdjęciu powyżej, widzicie nieco inny sposób na podanie jajek na Wielkanocny stół. W osiedlowym sklepie kupiłam pastelowe serwetki i sznurek. Zwijając po przekątnej i wiążąc wokół jajka otrzymujemy takie jakby uszy. Możecie wykorzystać zwykłe jajka lub kolorowe pisanki. 


Kilka dni temu będąc w OBI znalazłam takiego oto storczyka (39,90zł), który ma iście wiosenny kolor. Dokupiłam lemonkową doniczkę i malutką konewkę. Uważam, że wygląda słodko. 

Mam nadzieję, że moje skromne dekoracje i wiosenne akcenty przypadły wam do gustu. Z tego miejsca pragnę wam złożyć najlepsze życzenia:

Zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt Wielkanocnych
smacznego jajka, mokrego dyngusa
i prawdziwej rodzinnej atmosfery

całuję i ściskam
wasza RockGlamPrincess
   
   

14 komentarzy:

  1. u mnie też świąteczne dekoracje rozweselają te ponure, szare dni :) storczyki też kwitną ;) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie masz talent kochana :D pozdrawiam pięknie i życzę wesołych pięknych świąt :D dla Ciebie i oczywiście całej rodzinki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne dekoracje :) na twoich zdjęciach choć trochę wiosny a na dworze śmiało można lepić bałwana :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych i Wesołych świąt, a przede wszystkim Rodzinnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest ta mała konewka.

    i uwielbiam storczyki. a ten ma przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekorację. Masz zmysł artystyczny :) Podsunęłaś mi pomysł na moją dekorację. Zaraz coś stworzę ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. I mnie w domu też jest dużo akcentów wiosenno-świątecznych. Mnóstwo żółtych tulipanów, pisanki, rzeżucha, kurczaczki. Wesołych Świąt!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mieć kwiaty na Święta Wielkanocne ;)
    Również życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lauro dla Ciebie i dla rodziny wszystkiego najlepszego w te święta, radości, uśmiechu, wiosny w sercu i dużo odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekorację przepiękne, sama lepiej bym tego nie zrobiła, od razu czuć wiosen i święta :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://themysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne dekoracje, wesolych Swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne ;)
    Radosnych swiat.

    wiioola.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie :D Ja również kocham świeczki !!! Mam bzika na ich punkcie ;p
    Zapraszam serdecznie do PRACOWNI RĘKODZIEŁA VANILIA https://www.facebook.com/pages/Pracownia-R%C4%99kodzie%C5%82a-Vanilia/564786870219061

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz pięknie udekorowany dom. Teraz się przeprowadzam, więc może na nowym mieszkaniu uda nam się wprowadzić tak miłą atmosferę, jaka panuje w Twoim domu :)

    OdpowiedzUsuń