piątek, 26 kwietnia 2013

Hometown Glory


Większość moich widzów i czytelników bloga wie, że od października mieszkam w Warszawie. Jestem kliniczno-książkowym przypadkiem "nigdy nie mów nigdy". Tuż przed maturą zarzekałam się na wszystkich świętych, że w życiu bym nie wyjechała za granicę. Po czym spakowałam manatki i wyjechałam na 8 lat, podczas tych ośmiu lat zarzekałam się, że wszędzie mogę mieszkać tylko nie w Warszawie. No i proszę z lotniska prosto do stolicy. Nie znalazłam jeszcze swojego miejsca na ziemi. Moje życie toczy się swoim torem a ja coraz częściej tracę "poczucie własnej skuteczności". Tak jakby wszystko ktoś inny dla mnie zaplanował. Pewnie każdy z was ma takie uczucie, gdy staje się marionetką w tym całym popieprzonym teatrzyku. Pocieszające jest jednak to, że nie ważne kim jesteśmy, skąd jesteśmy i gdzie teraz jesteśmy, każdy z nas ma swoje miasto rodzinne. Moje "hometown" to oczywiście Olsztyn. Tu powietrze smakuje inaczej, życie płynie wolniej a niebo jest "najbłękitniejsze"... Tutaj troski i zmartwienia odchodzą na dalszy plan. Spacery z moim tatą, rozmowy przy lampce wina, nieplanowany spontaniczny lunch na działce z moją mamą, nocne pogawędki z siostrą w jednym łóżku w naszym starym pokoju. Czuję się tu po prostu bezpiecznie... Ale cóż, nie o tym miał być ten post. Zachęcam was do odwiedzenia Olsztyna i okolic abyście sami mogli się przekonać jak dobrze można się tu poczuć. Poniżej strój dnia z minionego weekendu. Wybrałam się popołudniu z mamą i Marzenką do House Caffe, które również polecam <3 Mam nadzieję, że wam się spodoba... Kocham moją nową torbę z Armani Jeans <3


wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3

torba Armani Jeans - schaffashoes.pl 
płaszcz trench, sukienka - H&M
buty Venezia - e-buty.pl 

bransoletki - byDziubeka
zegarek STORM Mesa - luksusowe-zegarki.pl 

zapraszam na FanPage STORM na facebook'u 
https://www.facebook.com/pages/STORM-London-w-Polsce/478433902224885
okulary - River Island
usta Rimmel London Apocalips w kolorze STELLAR


całuję mocno 
xoxo

wasza RockGlamPrincess

41 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna i stylowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz jak zwykle i tak samo jak ty zakochałam się w tej torebce :D
    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jak niewinnie na 4 zdjęciu od końca wyglądasz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Jestem czytelniczka z Litwy. Kiedys przypadkiem wpadlam na twoj kanal, wiec uwaznie sledze. Piekny kolor szminki! Zegareczek tez mi sie baaardzo podoba!
    No i odrobina krytyki: moje oczy potrzebuja juz czegos bardziej "bombowego". Mile sa te ostatnie outfity, ale zarazem czyms podobne. Superowo by bylo ujrzec cos totalnie nowego, no ale to juz na przyszlosc. Bede czekala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz, jednak muszę cię chyba zasmucić bo to nie jest typowo modowy blog, ja nie umiem się przebierać, zmieniać stylu z każdym postem tylko po to by zaskoczyć moich czytelników, nie siedzę z kartą i długopisem i nie wymyślam co by tu jeszcze odstawić. Moje zdjęcia i stylizacje są raczej odpowiedzią na prośby moich widzek, które również są w rozmiarze plus size, a ja staram się udowodnić, że są na tym świecie ubrania dla takich pączusiów jak my... nie chcę być ani odkrywcza ani zaskakująca, tak chodzę po ulicy na co dzień niestety... Dla bombowych wrażeń polecam blog mojej koleżanki Tamary - Macademian Girl - pozdrawiam, i mam nadzieję, że jednak będziesz tu zaglądać :)

      Usuń
    2. Umie-umie i zaskoczyc :) Osobiscie mi sie podobal zimowy outfit w bialej sukni!
      A paczusiem, to i sama jestem :D
      Jasne, ze zawsze mile zagladne, i nie tylko na bloga, ale wkrotce i Olsztyn oraz Bajkowy zakatek (o ktorym pisalas).
      Szkoda, ze nie moge zaprosic do siebie, bo bloga mam na jezyku litewskim.

      Usuń
  5. Piękny kolor włosów;-) Jaka to farba i odcień???

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega super pasuje Ci ten kolor Apocalips. No i torbę bym Ci zwinęła ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLiczności moje :-***
    Hometown to takie ważne miejsce. Sądziłam, że tylko w moim C. czas płynie wolniej, a tu proszę nawet w większym Olsztynie też ;-) Każdym kawałkiem skóry chłonę to powietrze i atmosferę tak samo jak Ty. Jednak ja się cieszę, że jakaś siła pcha Cię tam, gdzie sobie nie zaplanujesz, nie wyobrażam sobie jakoby Ciebie miało nie być w Wawie...
    :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę, że jednak tu zamieszkałam i poznałam tak cudownych ludzi na swojej drodze... <3 <3 <3

      Usuń
  8. Ja niestety gdzie bym nie pojechała tam zawsze dopadają mnie smutki i zmartwienia. Życie to faktycznie jest trochę jak taki teatrzyk. Trzeba robić dobrą minę do złej gry. Przywdziać swoją maskę i uśmiechać się choćby przez łzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia z przyjemnoscia sie oglada twojego bloga i czyta...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne usta! <3
    Laura, wyglądasz cudownie, promiennie, świeżo! :)

    Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga i kanał ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. szminka świetna!!! wyglądasz bardzo promiennie. Warszawa Ci służy, myślę. :)
    moje miejsce na świecie to właśnie Warszawa, gdzie się urodziłam. mieszkałam w kilku innych miejscach, ale cieszę się, że jestem teraz w Warszawie. :)

    i ta Twoja torebka! też się zakochałam. chyba rozbiję swoją skarbonkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja :) prostota i elegancja - całkowicie trafiłaś w mój gust :D pozdrawiam Laurko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki przepiękne! Nie wiedziałam, że robisz także stylizacje modowe. Znam Cię z YT i zawsze chętnie oglądam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, klasa sama w sobie :) Mam bardzo podobne buty i są bardzo fajne. Moją uwagę przykuły Twoje usta, bo bardzo fajnie Ci w tym kolorze. Ja wraz z przyjściem słońca łapie "faze" na mocne kolorki ust. Co do piosenki Adele "Hometown Glory" to nieźle mi się wkręciłam i słucham jej non stop hehe. Pozdrawiam Cię cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana masz swoje home ja nie mam, juz na dobre zadomowilam sie w Wawie, to moje miasto i tak jak Ty mowilam, ze nigdy tu nie zamieszkam, a jednak od 8 lat juz tu jestem. W moim domu jest za duzo spiec, nerwow wiec nie chce mi sie tam wracac bo i po co, moj stary pokoj jest pusty i nie lubie w nim spac, przeszlosc za bardzo boli. Jest nadzieja bo mam cudowna siostre z ktora po jakims dlugim czasie naprawilam kontakt i to dzieki Wam, zobaczylam, ze tak fajnie sie dogadujecie Ty i Twoja Marzenka, wiec ja tez postanowilam naprawic relacje i wiem, ze mam cudowna siostre, ktora kocham niesamowicie. Trzymajcie sie cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana masz swoje home ja nie mam, juz na dobre zadomowilam sie w Wawie, to moje miasto i tak jak Ty mowilam, ze nigdy tu nie zamieszkam, a jednak od 8 lat juz tu jestem. W moim domu jest za duzo spiec, nerwow wiec nie chce mi sie tam wracac bo i po co, moj stary pokoj jest pusty i nie lubie w nim spac, przeszlosc za bardzo boli. Jest nadzieja bo mam cudowna siostre z ktora po jakims dlugim czasie naprawilam kontakt i to dzieki Wam, zobaczylam, ze tak fajnie sie dogadujecie Ty i Twoja Marzenka, wiec ja tez postanowilam naprawic relacje i wiem, ze mam cudowna siostre, ktora kocham niesamowicie. Trzymajcie sie cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne usteczka :)
    A Olsztyn, jak najbardziej jest miejscem, które bardzo dobrze wspominam, studia tam dały mi wiele wspaniałych wspomnień.
    Liczę na kolejne sesje w olsztyńskich plenerach. Przyjemnie jest wracać tam za pomocą twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie piękna ta torba z AJ ;c zazdroszcze, chwilowo musze sie wstrzymac z zakupkami, ale mam andzieje ze jak złapie jakąś kaskę to będzie moj pierwszy zakup <3 widziałaś wogole to www.mojanowafigura.pl/blogerki ? Pomyślałam, że z Marzenką chętnie sie wybierzecie na taki weekendzik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje outfity! Niby nie masz 'figury idealnej' a jesteś ubrana sto razy lepiej od większości kobiet na świecie ;) SUper ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje outfity :d

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię Twoje filmiki i bloga :) pozdrawiam www.krainakobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny blog :) trafiłam przypadkiem, ale zabawię tu na dłużej. Świetnie się czyta, miło się patrzy - a stylizacje wprost genialne :)
    Życzę powodzenia i wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze mieszkam w Olsztynie od zawsze a jeszcze nigdy nie widziałam Cie na ulicy.. To okropne ! :D
    Ps. Na tych zdjęciach Twoja cera wygląda na idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. JA również uwielbiam trencze, beżowe, granatowe. Ostatnio znalazłam jeden świetnie uszyty dla dziewczyn w trochę większym rozmiarze ( jak ja) w Marks&Spencer. Lata takiego szukałam, jeśli masz okazję polecam obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  27. czy te bransoletki są jeszcze w sprzedaży? Szukam i szukam i znaleźć nie mogę a są super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ja czekałam na Twoje posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mieszkałam w Olsztynie przez rok i potwierdzam - jest piękny i ma swój niepowtarzalny klimat!
    A Ty Laurko wyglądasz cudownie!

    PS - dopiero przed chwilką pojawiły mi się w obserwowanych Twoje posty, które jak widzę dodałaś już dawno :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, jak to jest po 8 latach wrocic do kraju? Ja od 10 mieszkam w DE i od 10 lat powtarzam ze mieszkam tam tylko tymczasowo... Mialas jakies konkretne powody zeby wrocic? Co z Markiem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ukrywam, że czytając tego posta po prostu się poryczałam:) miasto rodzinne, dom, bliscy... pięknie to opisałaś prosto z serca- od domu dzieli mnie ogromna odległość na stałe mieszkam w Emiratach a za domem tęsknie jak szalona bo w Polsce mam najwspanialszy dom na świecie!
    A Ty kochana jesteś boska odkąd obejrzałam pierwszy Twój film śledzę i kanał i blog regularnie i aż sama się dziwię, że dopiero teraz coś napisałam:)w taką zadumę mnie wpędzasz!:)pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do laloby na pingera:)

    OdpowiedzUsuń