wtorek, 28 maja 2013

I knew you were trouble...


Mojego "młodszego" brata Jacka już chyba nikomu nie muszę przedstawiać :) Myślę, że na dobre już zagości w mojej rubryce bloga MODA MĘSKA. Mi też sprawia wielką radość bycie po drugiej stronie obiektywu. Dziś stylizacja, bardzo zbliżona do mojej poprzedniej, właściwie jest z tego samego dnia. Poszliśmy do swoich pokoi i jak spotkaliśmy się w przedpokoju to wybuchnęliśmy śmiechem. Mieliśmy oboje ciemne jeansy, białe koszulki i kurtki khaki :) no i buty też brązowe... nikt mi nie powie, że to nie mój brat <3 Już wkrótce zobaczycie go w bardzo eleganckiej stylizacji, póki co strój z działki :)  

wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY Nex-f3 by Me <3

spodnie, pasek - Wrangler
kurtka - usc.co.uk
zegarek FOSSIL -  demus-zegarki.pl
buty LACOSTE - schaffashoes.pl
okulary - GAP
bluzka - H&M

ściskamy mocno 
xoxo

Laura & Jack

37 komentarzy:

  1. Aaaa sam sex! :D A tak serio to bardzo przystojnie, bardzo męsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. żeby tak każdy facet tak o siebie dbał było by milej spacerować nawet w deszczu dla samego podziwiania pięknych widoków oczywiście ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. przystojniak z tego Twojego brata! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja:)
    A brat no dobra d... tzn niezłe ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajć podoba mi się i stylizacja i sam model;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mlodszy brat ile ma lat?
    buty, zegarek wypas:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile mlodszy brat ma lat?
    buty, zegarek wypas

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżak powinien założyć własnego bloga:D to wyczucie stylu to coś czuje dzięki siostrzyczkom:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę prosić o nick na instagrama? szukam i szukam i znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie ale proszę o wiecej zdjec z usmiechem do aparatu, a nie w bok :) bardzoo przystojny, macie piękno w genach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za ciacho!!! :) Widać, że z Mazur!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm przystojniak :-) przypomina mi Jamesa Deana, gdybym była trochę młodsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To musiało rzeczywiście komicznie wyglądać. Jack i Marzenka są bardzo podobni do mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycają mnie buty Twojego brata. :)
    gdyby tylko mój brat miał taki gust, albo chociaż słuchał się siostry.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest na czym oko zawiesić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. czy Jacek i Marzenka nie są bliźniakami? :)
    Wszyscy jesteście cudni! z chęcią do Was zaglądam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobał mi się zegarek.Sama bym taki założyła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahh... Co tu dużo pisać...? ;) rozmarzyłam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żeby tak każdy facet się ubierał:) Świetne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. idealnie, w moim stylu. wszystko mi sie podoba, nie przyczepie sie do niczego. lubie taki styl, wlasnie meski a nie jakis ped...ski :)
    buty.. rewelacja
    fajna parka
    fajne spodnie
    swietny zegarek...

    a no.. i rewelacyjna fryzura.. dodatkowy plus za zarost, ktory idealnie dodaje meskosci :)

    pozdrawiam i zgadzam sie z poprzedniczkami - piekno macie w genach :)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. idealnie, nie mam sie do czego przyczepic.
    bardzo męsko - nie pedalsko... swietnie!

    kurtka parka - super
    spodnie - super
    buty - super
    zegarek - rewelka!

    dodatkowo super fryzura i ogromny plus za zarost kilkudniowy... dodaje meskosci +10 :)

    pozdrawiam i zgadzam sie z poprzedniczkami -> piękno macie w genach ;]

    MAGDA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Laurko zawsze masz takie cudowne zdjęcia, mam taki sam aparat, ale nie potrafię go chyba tak dobrze ustawić, jak znajdziesz chwilkę- Help :(

    OdpowiedzUsuń
  25. No fajnego macie tego brata :D
    A stylówa pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie Twój brat kojarzy się z młodym Dave'em Gahan'em z Depeche Mode. Nie wiem czy to coś w uśmiechu czy oczach, ale już wcześniej zwróciłam na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam sie <3 i to nie od dziś ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam sie <3
    i to nie od dziś. ;)

    OdpowiedzUsuń