piątek, 24 maja 2013

When your out here in this jungle

Ach, czy wy też tak macie, że na tydzień przed wizytą u fryzjera wasz kolor włosów, ich długość i wszystko raptem zaczyna wam się podobać... Ja postanowiłam, że albo obetnę włosy na krótko, albo chociaż wrócę do krótkiej grzywki, ale po tych zdjęciach, sama już nie wiem... Sama siebie zadziwiam zakładając jeansy po raz kolejny na pupcię, ale wydaje się że znalazłam spodnie idealne (River Island - linki znajdziecie pod zdjęciami), ciemny lekko rozciągliwy denim, idealne na wiosnę... Butki, nowy nabytek, wahałam się między tymi a czarnymi, ale te wygrały bo pasują do torebki, która jest moją nową miłością. Prawdziwa włoska skóra, mięciutka, oryginalna i naprawdę godna polecenia torba. Mam nadzieję, że całość wam się spodoba... A tytuł, jakoś strój ten skojarzył mi się z jedną z moich ulubionych piosenek Professora Green'a http://www.youtube.com/watch?v=GLfEU5lelUM


 wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3

torebka skórzana - MONI MONI
buty Clarks - ebuty.pl
kurtka - PRIMARK
bluzka biała basic - H&M
jeansy - River Island
zegarek STORM Messa - luksusowe-zegarki.pl
bransoletki - byDziubeka.pl
okulary - GAP
naszyjnik - Vezzi.pl

Całuję mocno
xoxo

Laura

43 komentarze:

  1. Torebka i buty och....
    z resztą cała stylizacja jest świetna.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) Bardzo przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja idealna ! w 100 % w moim stylu - bardzo mi się podoba, a wdł mnie nie powinnaś na ten moment nic robić z włosami, wyglądają super, szczególnie z tym odrostem, moze jak się "trochę powiększy" to wtedy na twoim miejscy dopiero bym zafarbowała, ale to tylko moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej jaki nosisz rozmiar? bardzo podoba mi się kurtka i nie wiem jak bym wyglądała w podobenej bo też nie jestem "eską":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty cudne! Mam pytanie na jaki kolor farbujesz włosy ? Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja wygladasz mega! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twój styl, twój luz :) W dodatku pokazujesz mi, że można dobrze wyglądać zawsze i wszędzie. Mam identyczną figurę jak Ty Laura, więc jesteś dla mnie 100% inspiracją i dodajesz mi wiary, że nie tylko ludzie w rozmiarze S, XS mogą wyglądać modnie i z klasą. Dziękuję Ci bardzo za to :) Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Laurko, wyglądasz rewelacyjnie! Idealnie dopasowany strój! Strasznie podobają mi się twoje włosy na pierwszym zdjęciu. Czym uzyskałaś taki efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty świetne i o włosy tez bym sie na razie nie martwiła na twoim miejscu:) Ale ta kurtka strasznie cię pogrubia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie skarbie, ta kurtka mnie nie pogrubia, to ja jestem gruba najwidoczniej :)

      Usuń
    2. wcale nie prawda:)jestes piękna i w innych stylizacjach wygladasz jak piekna apetyczna babeczka. Wiec stoje przy swoim ze to jednak kurtka:P

      Usuń
  10. I love your messy, beachy hair <3 #warsaw #tonight #woman :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #london #paris #mediolan #cracow <3 kocham :***

      Usuń
  11. Super , wszystko ze sobą współgra i kolorystycznie ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. TA STYLIZACJA ZROBIŁA NA MNIE OGROMNE WRAZENIE.NAPISZ PROSZE CZY TE BUTY SA WYGODNE ?

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przepięknie i ta stylizacja strasznie mi się podoba! marzę żeby kiedyś móc się tak ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny styl! Wielokrotnie podglądam Twoje stylizacje aby przekonać się, że rozmiar XL jest naprawdę sexy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja! Wielokrotnie podglądam Twojego bloga, aby przekonać się, że rozmiar XL (który sama noszę) jest naprawdę sexy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierszy raz w życiu spodobały mi się botki peep toe !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystkie Twoje stylizacje są świetne!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostaw włoski !
    Śliczny ałtwit ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są przecudowne. Ale pewnie kosztują majątek..

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wygladasz... nie idz jeszcze do fryzjera... tak jest Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana skąd jest ten pierścionek na palcu środkowym? jest prześliczny....

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Kochana! skąd jest ten pierścionek na środkowym palcu? jest prześliczny... :*

    OdpowiedzUsuń
  24. "When your out here in this jungle" a nie powinno być "...YOU'RE..."? czy to może ja nie znam jakiegoś slangu? :)a Twoje włosy są w tej chwili Absolutnie ;) fantastyczne. Sexy nieład - mrrrrauuu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie powinno byc you're - zerknij na tekst http://www.tekstowo.pl/piosenka,professor_green,jungle.html pozdrawiam :)))

      Usuń
  25. Wyglądasz przepięknie ;) Fryzura piękna podobna do fryzury Mai Sadlewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Laura wyglądasz przecudnie ! Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja , a co do włosów są super nie ścinaj ich. :) Bez grzywki też Ci dobrze mnie się zdecydowanie tak podobasz! - You are perfect in everyway ! - Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Laura wyglądasz przecudnie , Twoja stylizacja mi się bardzo podoba ! A co do włosów są świetne mnie się bardzo podobają nie ścinaj ich.. W takiej fryzurce wyglądasz doskonale. :) -You are perfect in everyway.- Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Ci w takim przedziałku :) Tak to jest. Ja też umawiam się do fryzjera, a potem usilnie, do ostatniej minuty zastanawiam się CO ZROBIĆ NA TEJ GŁOWIE?! :D

    Co do postów ze stylizacjami - uwielbiam! :) :* Jesteś piękną, niesamowicie zmysłową kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  29. No nie wiem co napisać... Zabrało mi mowę ;-) Wow, wow, wow!!! :-* ♥♥♥
    Noś jeansy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja kurtka skradła moje serce! Jest śliczna! Połączenie brązu z taką ciemną zielenią jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kobieta powinna mieć długie włosy rozsypujące się na ramiona. To piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kobieta powinna mieć długie włosy rozsypujące się na ramiona. To piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Princess uśmiechnij się trochę, życie jest piękne, a ty wyglądasz na taką smutną na tych zdjęciach. : *

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ladny look! troche wojskowo-rockowo-boho
    Super!

    OdpowiedzUsuń