środa, 5 czerwca 2013

Benefit - nowy BROW BAR w Sephorze!


Ach, co ty był za dzień!!! Kochani, dziś w SEPHORZE Junior na Marszałkowskiej w Warszawie otwarto nowy BROW BAR marki Benefit, opowiadałam wam o tej marce i o ich słynnych brow bar'ach w filmiku, kto nie widział link poniżej. Impreza w Sephorze trwała od rana, niestety my z Karolcią mogłyśmy tam wpaść dopiero po 17:00, ale i tak cieszę się, że zdążyłyśmy. Atmosfera była... różowa! Na ulicy szaro i deszczowo, wszyscy przemykali z parasolami, a tam impreza na całego - resztę pokażę wam na zdjęciach <3


 


 tak wyglądały moje brwi przed...

a tu już ja w rękach Kasi, która zwykle pracuje w Złotych Tarasach, gorąco polecam wam zabieg u niej :D Depilacja woskiem, henna i nadanie nowego kształtu a do tego ploty, plotki i ploteczki, śmiechu było co nie miara!!!

 a tu MY z Kasią już po... czyż moje brwi nie są WYRAZISTE??, co prawda efekt henny się zmyje i z czasem będą łagodniejsze, ale już jestem zachwycona <3 Dziękuję Kasiu!

potem jeszcze chwila przyjemności z Łukaszem czyli make-up z użyciem nowej kolekcji Benefit <3 Już wkrótce na moim kanale powiem wam więcej o tych produktach :)

 Nie zabrakło również pysznych różowych babeczek i ciasteczek <3

 A to nasza Dominika w stylu Pin Up Girl... To dzięki niej mamy ten zaszczyt i przyjemność pracować z marką Benefit i organizować dla was wspaniałe konkursy <3

w Sephorze można było zjeść ciacho, cukierka, wypić kawę lub lampkę szampana... a nawet ukręcić różową watę cukrową czy popcorn - żałujcie, że was nie było...

 moja śliczna Karolcia, również z nowymi brwiami zajada ciasteczko... <3 

 ostatni łyk szampana i "sweet focia" z Łukaszem... ach szkoda było się rozstawać <3 mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy!

To tyle z moich wrażeń z dzisiejszego dnia, humory były szampańskie, dziewczyny za zewnątrz tańczyły, a dookoła fruwały balony. Muszę przyznać, że dawno nie widziałam tak świetnie zorganizowanego eventu. Brawo Benefit! Jeśli chcecie wyregulować swoje brwi to koniecznie odwiedźcie Kasię w Złotych Tarasach lub równie cudowną Karolinę w Sephorze na Marszałkowkiej. Ja nie mogę przestać patrzeć w lustro - tak mi się podoba ! 

zachęcam was do odwiedzenia Benefit Polska na Facebook'u 


Buziaki xoxo

Laura

23 komentarze:

  1. cudne Ci te brwi "zrobili"! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz z tymi brewkami marzę o takich muszę sie wybrac do specjalistów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, brwi prześwietne!! uwielbiam BeneFit, i strasznie się cieszę, że dla nich pracuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;) szkoda,że nie wiedziałam o tym;)chętnie bym wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brwi masz rewelacyjne! Za niedługo będę w Warszawie to na pewno zapiszę się do Pani Kasi do Brow Baru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. RGP a myślałaś może nad jakimś spotkaniem w Wawie ? Mam na myśli właśnie takie osoby jak ja, czyli prowadzące własnego bloga i mieszkające w Warszawie? Fajnie , że spotykasz się z Karolinką, ale my! czyli twoi czytelnicy też chcielibyśmy cię poznać ;) ? Myślałaś o tym czy w ogóle tego nie planujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam wczoraj po 13 :) mam nowe brwi od mega sympatycznej blondynki, która pracuje na Marszałkowskiej :) może to właśnie ta Karolina? :) w dodatku zjadłam pyszną bezę. :D Świetny pomysł na event :) Kocham Benefit :D

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam wczoraj po 13 :) mam nowe brwi od mega sympatycznej blondynki, która pracuje na Marszałkowskiej :) może to właśnie ta Karolina? :) w dodatku zjadłam pyszną bezę. :D Świetny pomysł na event :) Kocham Benefit :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no brwi zrobili Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne impreza, różowe bezy mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt końcowy, ale 89zł to dużo za dużo za zabieg, który kosztuje zwykle ok. 10-20zł

    OdpowiedzUsuń
  12. O, dziewczyny chyba bylysmy razem obok siebie - bardzo milo bylo Was zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne brwi Ci zrobila dziewczyna :) nie posiadam nic z tej firmy. Jakoś zawsze łukiem omijam :) czaiłam się na hoole ale recenzje byly 50/50 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super brewki Ci zrobili;) mam nadzieję, że w Krakowie też się doczekamy Brow Baru;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajowo, już się cieszę na wizytę najbliższą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ;))) oj zazdroszcze tak miło spędzonego dnia ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, faktycznie brwi masz teraz niesamowite!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To miejsce jest takie BAJKOWE : )
    asteja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze jeden powód, żeby częściej wybierać się do Warszawy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post!
    Zapraszam Cię do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo śliczne brwi :) szkoda, że ja do najbliższej Sephory mam 150 kilometrów :P :) Pasuje Ci ten kolor brwi Twoja twarz stała się wyrazista i nabrała charakteru :)
    Zapraszam do mnie http://urodoweabecadlo.blogspot.com/2013/06/tytuem-wstepu.html z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Potwierdzam~! :) Było fantastycznie :)

    http://vintage-lillydivine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń