piątek, 14 czerwca 2013

Happy Birthday to Me!

Jak wiecie, dwa dni temu obchodziłam urodzinki, nie będę już po raz kolajny przypominac które :) To były specjalne urodziny, bo pierwszy raz od 9 lat obchodziłam je w Polsce. Wstałam rano jak zwykle, wzięłam prysznic, umyłam włoski, wskoczyłam w szlafroczek i chciałam już zaparzyć kawkę gdy zadzwonił telefon, moja mama z życzeniami, gadamy, gadamy, nadle dzwonek do drzwi, mówię: "Poczekaj mamo, nie rozłączaj się tylko sprawdze kto to" wyglądam przez "judasza" i widzę tylko wielki bukiet róż. Otwieram i patrzę a tam moja mama <3 Możecie tylko sobie wyobrazić jak ryczałam. Dobrze, że jeszcze byłam bez makijażu. Nie wiem jak ona to zrobiła, wstała o 4 rano aby dojechac z Olsztyna, po drodze kupiła wszytsko na śniadanko, trudkawki i malutkie torciki urodzinowe :) Ale się wzruszyłam!!! Kocham Cię Mamo! 

Zjadłyśmy śniadanko i poszłyśmy na kawkę na balkon, słoneczko świeciło i było cudownie... Potem dojechała do nas Madzia (Moaa) i wypiłyśmy kolejną kawkę :) I przychodzili kurierzy z prezentami, i goście po kolei - było naprawdę cudownie <3 Na zdjęciach poniżej pokażę wam co dostałam :)


 Preznty od bydziubeka.pl - cudowne kolczyki i 4 bransoletki... Kocham ten sklep! Dziękuję byDziubeka!

 Od dawna wymarzony przeze mnie podkład Double Wear - nareszcie mogę go wypróbować, prezencik od mojej Karolci (Karolina Baszak) Dziękuję Skarbie!

 a oto 2 cudowne świeczniki, prezent od Magdy (Moaa) idealne do mojego pastelowego kącika <3 Dziękuję kochana!!!

 Prezent, o którym nawet strach zamarzyć, cała kolekcja COOL POPS w komplecie, prezent od swiatzapachow.pl - nie mogę przestać ich wąchać!!!!! Dziękuję Świat Zapachów!!! Love You!

 Piękne róże od mamy niestety musiałam obciąć je w połowie bo mi się dzbanek przewracał :( są przepiękne... Dziękuję Mamuś <3

 I jeszcze jeden prezent od mamy, nowy CHARM do mojej bransoletki PANDORY - serduszko <3 

 Prezent od CLARINS, olejek z drobinkami na lato, i płyn do demakijażu oczu, o którym już dawno marzyłam! Dziękuję CLARINS <3

 Prezent od BRAUN, wiem że dostały go też inne blogerki, ale mój akurat przyszedł w urodziny, a jest to najnowszy depilator Silk Epil, piękne kolczyki i cudownie pachnący krem do ciała RITUALS... Love it!

Dostałam również łakocie i buteleczki z alkoholem od przyjaciół, którzy odwiedzili mnie na wieczór <3 Dziękuję Andrzej Tucholski (Jest Kultura) i Szpunarek <3 <3 <3 

Dziekuję wszystkim za odwiedziny tego dnia, za prezenty i życzenia, a moim widzom i czytelnikom za pamięć <3 Love you All <3 

Laura



23 komentarze:

  1. Ja tez spoznine najlepszego Laurunia :*

    asteja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego :)
    super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Masz najlepszą mamę na świecie!! Pozdrów ją serdecznie!! Cieszę się, że to był dal ciebie szczęśliwy dzień! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Mama na pierwszym zdjęciu wygląda jak nastolatka. Fajne miałaś urodziny. Super niespodzianka. Nie dziwię się, że się popłakałaś.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia najskrytszych marzeń! Spóźnione, ale szczere życzenia :)
    Fantastyczna niespodzianka ze strony mamy.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama to jednak Mama :) Super niespodziankę Ci zgotowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne urodziny! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Laura :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Laurka spóźnione ale szczere: mnóstwa uśmiechu i samych przyjemnych chwil! ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. najpiekniejszego i spelnienia marzen
    licze ze bedzie filmik o tych nowych zapachach YC x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana cudowne urodzinki musiałaś mieć! dużo szczęścia, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podkład i uważam, że nie jest wart swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, ja po kilku użyciach stwierdzam że jest cudowny, szczególnie że Estee Lauder zmieniło go trochę, i wciąż jest to jeden z najlepszych podkładów na świecie.

      Usuń
  12. tylko pozazdrościć takiej kochanej mamy :) wszystkiego najlepszego Laura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spóźnione Wszystkiego Najlepszego :)
    www.alexvernice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również spóźnione życzenia :) Wszystkiego Najlepszego :)
    www.alexvernice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci również Wszystkiego Najlepszego :):) !!!! A mama? - kochana :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! Buziaki

    p.s jak nakładasz podkład? dosyć szybko zasycha na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku, Estee Lauder zmienił formułę i już te nowe nie zasychają i są lżejsze ;)

      Usuń
  16. Ja tylko Estee Lauder non stop JEST CUDNY! Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione, ale najszczersze! :) Wszystkiego blogowego :) Super prezenty. Serduszko Pandora <3

    OdpowiedzUsuń