wtorek, 11 czerwca 2013

ORIGINS: 3 muszkieterków - 3 musketeers...

Cześć wszystkim!

Kiedy mieszkałam w Wielkiej Brytanii bardzo często używałam kosmetyków ORIGINS, to nie tylko cudowne produkty, ale też wspaniała strona internetowa, na której zawsze jest jakaś promocja, a do każdego zamówienia dostajesz próbki gratis. Dziś chciałabym się z wami podzielić 3 kosmetykami, których używałam przez ostatnie kilka miesięcy. Wiem, że nie są dostępne w Polsce, ale jeśli macie możliwość zamówienia ich z UK - gorąco polecam.

Hi Everyone!

When I used to live in United Kingdom I was reaching quite offten for Origins cosmetics, and it's not only because of of their amazing products but also a fantastic website, where you can always get great deal or offer, and you can choose some free samples to try. Today, I wanna share with you my thoughts about 3 products I was using for the last few months. I know they are not available in Poland, but if you can order them from UK - I highly recommend.


Pierwszym z nich jest VitaZing, którego polecam na moim kanale You Tube od ponad dwóch lat, w tym czasie zużyłam az 3 takie tubki. Jest to lekki, ale bardzo nawilżający krem na dzień z SPF 15 i delikatnym tintem, który nadaje waszej skórze zdrowy blask. Tubka zawiera 50 ml produktu i kosztuje 27 funtów. Do tej pory nie znalazłam na rynku lepszego kremu.



First on is Vita Zing, which I recommended so many times on my You Tube channel. Within last 2 years, I have used up 3 tubes of this product. It's a light moisturizer with SPF 15 and sheer tint which gives your skin healty glow. Tube contains 50 ml and it cost 27 GBP. So far I haven't found better moisturizer on the market.


Drugi kremik który chcę polecić, a jaki już w zasadzie kończę to High Potency Night-A-Mins, krem na noc "oil free" - który został dobrany specjalnie do mojej cery. Ma lekką, żelową konsystencję i jest bardzo nawilżający - idealny dla cery tłustej lub mieszanej. Zauważyłam, że moja skóra stała się nawilżona i delikatna, używanie tego kremu to czysta przyjemność przed snem, uwielbiam jego kojący zapach... 50 ml w cenie 33 funtów


The second cream I wanna recommend, which I've almost used up must be High Potency Night-A-Mins, its a Mineral-enriched oil-free renewal cream, which was selected for my skin type. It's light with a jelly formula but it's still very moisturizing. Perfect for combination / oily skin. I have noticed, that my skin become more soft and moisturized, plus using this cream at night it's just a pleasure, I love this sooting scent... 50 ml  - 33 GBP


I ostatnim produktem w mojej obecnej pielęgnacji, jest kremik pod oczy - Plantscription, przedtem używałam GinZing, i naprawdę go uwielbiałam, ale zauważyłam, że jest dla mnie nieco za lekki. Mam już 27 lat (jutro!) i chyba pora aby zacząć używać kremów przeciwzmarszczkowych, a ten wydawał się idealny dla mnie. Słoiczek zawiera 15 ml i kosztuje 33 funty ale jest naprawdę warty! Jak możecie zauważyć, zużyłam go niewiele w porównaniu z tymi dwoma poprzednimi produktami, ale to dlatego, że jest bardzo gęsty i bogaty przez co wystarczy jedynie mała ilość.  Używam go jedynie na noc, a nad ranem moje oczy wyglądają fantastycznie. Słyszałam wiele wspaniałych recenzji na temat całej ten serii Planscription i na pewno spróbuję czegoś jeszcze w przyszłości.

 

And the last product in my current face routince is under eye cream - Planscription, before I was trying GinZing, and I loved it as well, but I have noticed that it was little bit too light for me. Im 27 years old, and it's time to start using some anti-aging products, and this one seems perfect for me. Contains 15 ml and it cost 33 GBP but it's totally worth it! As you can see I only used tiny bit compare to the other two, only  because this cream is so thick and rich you only need small amount. I am using it at night only, and my eyes looks amazing in the morning. I have heard really amazing reviews about all this Plantscription line, and I'm sure I will try some more in the future.




MOJA LISTA KOLEJNYCH ZAKUPÓW - MY WISH LIST 
DRINK UP INTENSIVE face masque - maska na noc bez spłukiwania :)





GINGER SOUFFLE - WHIPPED BODY CREAM - masło do siała imbirowy suflet 




GIN ZING - energy boosting moisturizer



P.S. Napisałam posta po angielsku z nadzieją, że wrzucą mnie na swojego Fan Page'a hihihi :P - więc od razu zapraszam was do polubienia i wypatrywania czy mi się udało <3 <3 <3 

Całuję mocno xoxo

Laura

12 komentarzy:

  1. oh hahahha no to w takim razie żeby Ci się udało, powodzenia ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czaje się już od dłuższego czasu na ten pierwszy krem...mogłabyś mi powiedzieć, czy jest on w stylu azjatyckich kremów bb (podobne krycie, nawilżenie, bardziej matuje?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, nie kochana to zupełnie nie w tym kierunku, to jakby krem do twarzy który jest biały a potem stapia sie ze skórą, nie ma krycia, ale nadaje zdrowy opalony wygląd, na to dopiero można dodac podkład albo BB cream, chociaż latem wystarczy tylko ten krem :)

      Usuń
    2. dobrze, że Cię spytałam, bo ładnie bym się zdziwiła gdybym go zamówiła :D chociaż może na lato się skuszę, dziękuję za odpowiedź, pozdrowionka :)

      Usuń
  3. Excellent English Laura with few minor errors haha feeling like a teacher. :) You should keep writing posts in English so you won't forget it while you're in Poland :) Plus you will reach a bigger audience :)

    P.S. czytam twój każdy post i za kazdym razem dowiaduje sie czegos nowego, a po obejrzeniu twojego ostatniego filmiku upewniłam się razem z mama, że jesteś przemiłą dziewczyną :)
    Buziaki
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędów na pewno jest sporo, bo pisałam na szybko bo ja wciąz jeszcze myślę po angielsku i najchętniej tylko w tym języku bym pisała, ale dziś na próbę taki pościk, zobaczymy jak się sprawdzi, dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  4. Szkoda, że nie mamy dostępu stacjonarnego do tych produktów w PL, bo na pewno bym się na jakiś krem skusiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten krem na noc, może jak będę w UK to się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat!Sto lat kochana wszystkiego co najlepsze aby miłości nigdy Ci nie brakowało, żeby optymizm nigdy Cie nie opuszczał a każdy kolejny dzień żeby był jeszcze piękniejszy od poprzedniego:*

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vita Zing mam tez. lubie go bardzo, tylkomusze go pudrowac bo dosyc mocno sie swieci

    OdpowiedzUsuń