niedziela, 23 czerwca 2013

Tydzień oczami mojego telefon (week 5)

Kolejny tydzień za nami i jak zwykle nie mam pojęcia kiedy zleciał, mam dla was jak co niedzielę porcję zdjęć z mojego telefonu (Sony Xperia SP) zachęcam was do robienia podobnych postów, a jeśli coś takiego już macie wklejajcie linki do swoich blogów, chętnie was odwiedzę :)

 on my way to Olsztyn... <3
Nowa terapia dla moich włosów, widzę kontrowersję wzbudzają te produkty, ja użyłam dopiero raz i włosy wyglądały cudownie :)
 a to nasz ogródek - wszystko rośnie dzięki naszej Mamusi <3
 nawet truskawki mamy swoje :D
 Jagodowe piwo - próbowaliście?
 Śniadanie mistrzów w domku z rodziną - cudownie...
 Me, myself and I <3
 Jedziemy wszyscy na urodziny Joli <3
 a to nasza piękna Zosia!!!
 mmmm sezon arbuzowy... <3
 zakochana para :) Marzena i Paweł - moje słodziaki <3
 Jeszcze jedne urodzinki w tym tygodniu świętowaliśmy w Warszawie z Andrzejem Tucholskim...
 i Szpunarkiem (100 lat Kochanie!!!)  i oczywiście z Karoliną Baszak
A to moje Nails of the week - a raczej of the day - odprysły zbyt szybko, kolor przepiękny :)
 i na koniec screenshot - mój nowy Instagram ma już 900 followersów <3 Dziękuję !!!

35 komentarzy:

  1. Marzenka jednak jest z tym chłopakiem! :) Śliczna para! Liczymy na wiecej takich fot :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenka zakochana <3
    przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w okularkach! A lakier cudeńko... :)

    Zapraszam http://justbreathexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ominął mnie jeden ważny fakt :-( co się dzieje z Markiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    Pozdrawiam z Ostródy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chanel maja bardzo ladne kolory lakierow ale barzo szybko sie pryszczy! 2godziny i juz nie ladnie wygladaja paznokcie ... 23€ to bardzo duzo jak na lakier! nie wiem jak w polsce kosztuje ale we francji to drogie

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi Marzenki na YT :(

    PS. W najnowszym filmiku wyglądasz cudownie!

    Buziaki, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. promieniejesz kochana:) nie wiem czy to zmiana fryzury i czy zasługa czegoś innego, ale wyglądasz świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejny tydzień przeleciał w oka mgnieniu.
    Bardzo ładnie Ci w tych okularach.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz na zdjeciu w sukience/bluzce w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze świetne fotki :)

    masiaczek12.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się normalnie tych cotygodniowych postów nie mogę doczekać ;)
    Albo mi się wydaję,albo Marzenka i Paweł są do siebie podobni- oby to była dobra wróżba ;)
    Szczęścia im i Tobie, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Laurko mam do Ciebie jeszcze pytanie odnośnie brwi. Mam naturalne bardzo jasne włosy, brwi i rzęsy. Farbuję je u kosmetyczki, ale myślisz, że mogłabym je malować? Ostatnio polecałaś brow zings Benefit. Twoje brwi wyglądają bosko, zastanawiam się, czy mogłabym czegoś takiego używać i nie wyglądać sztucznie i śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brow zings są w różnych odcieniach, można sobie dobrać :)

      Usuń
  16. świetne oprawki;) bardzo lubię takie posty, dlatego sama też je piszę http://aleksa-recenzjewszystkiego.blogspot.com/2013/06/migawki_9.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Laurko a jak Ci się sprawdza laptop Sony ? Czy wszystko z nim w porządku ? Czy przyjemnie i bezproblemowo Ci się z niego korzysta? :) Tylko tak proszę od serca odpowiedz, bo czaję się na niego już od 2 miesięcy i cały czas coś mnie powstrzymuje..

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia!
    Uwielbiam jak je dodajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widze ze telefon sie sprawdza :))

    http://youngster-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No więc trochę poświętowaliście :D A piwa jagodowego z chęcią spróbowałabym i ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog, będę odwiedzać :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Laurko a jak Ci się sprawdza laptop Sony ? Czy wszystko z nim w porządku ? Czy przyjemnie i bezproblemowo Ci się z niego korzysta? :) Tylko tak proszę od serca odpowiedz, bo czaję się na niego już od 2 miesięcy i cały czas coś mnie powstrzymuje..

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj ;) nominowałam Cię więc do LA ;* pytania znajdziesz w moim poście z dnia 23.06.13 ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Laurko skąd masz takie piękne okulary? (czarne oprawki)
    Czyżby Marzenka się w końcu zakochała? :))) Cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jaaaaa tego Jagodowego Lubuskiego jeszcze nie piłam-trzeba wyszukać i skosztować ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że Marzena jest z Pawłem, ale oczywiście życzę duuużo szczęścia i miłości ;).
    A oto mój blog : http://blekitnystyl.blogspot.com/ serdecznie zapraszam ! <3
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń