niedziela, 2 czerwca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 2)

Tydzień temu zaczęłam na moim blogu nową serię postów w kolaboracji z moim nowym SONY Xperia SP Co tydzień "wspólnie" pokazujemy wam co się działo u nas, "jego" oczami :D Zapraszam na kolejny tydzień... 

najpierw ogłoszenie parafialne :D 

UWAGA! UKRADZIONO MI MÓJ INSTAGRAM I JUŻ NIE MAM  DO NIEGO DOSTĘPU DLATEGO ZAPRASZAM NA NOWY @rock_glam_princess 

kto nie widział ---->(week 1)


8:00 rano, dzień w szkole zaczynam tak :)
moje małe królestwo, kącik w domu i duuuuużo Yankee <3 swiatzapachow.pl
I love it when You talk DIRTY - T-shirt od shootgirl.pl
Powrót do Olsztyna - Jack mnie odebrał z dworca <3
taki oto prezent na moim balkonie, zostawiły gołąbki :D
czas na chwilę przyjemności - odświeżamy kolor <3
Tuż przed wyjściem do szkoły, melduję się dla W. w co się ubrałam :) Wyśmiał moją zieloną gumkę do włosów więc...
... więc tak wybrnęłam z sytuacji :D
chwila przyjemności tylko dla mnie z kulą z aromatella.pl
Jack testuje nowe perfumy - CK Euphoria Man
koktajl z owoców leśnych i ... ciężka praca...
słodkie butki, pożyczyłam od Marzenki na jeden dzień :D
prezenty od ORIGINAL SOURCE, nie martwcie się, zamówiłam i dla was, wkrótce mega rozdanie...

30 komentarzy:

  1. mogła byś podać link do twojego instagrama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://instagram.com/rock_glam_princess

      Usuń
    2. instagram.com/rock_glam_princess

      Usuń
  2. Kwiatkowe poduszeczki są piękne! Gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile tych żeli pachnąco śmierdzących!!!! :D Masakra:D
    Megawariatka z Ciebie :D z tą gumką mnie rozwaliłaś :D pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestem ciekawa tych żeli, ananasowy musi być mój!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te zele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kulka z aromatelli! mega! <3
    a twój kącik ze świeczkami to już przeszedł sam siebie kocham świeczki zabrałabym Ci wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawo Pracy ... też to przerabiam ...

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie tego typu posty
    super zdjecia
    a od onstagramu jestem uzalezniona ;)
    zapraszam tez do mnie na bloga
    bedzie mi bardzooo milo x

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na to mega rozdanie, bo kocham original source!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna ta kulaz Aromatelii:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent dekoratorski Laurko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżby SWPS? ;)
    Zakochałam się w poduszce z sową, śliczna jest!
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście jako maniaczka yankee zachwycam się Twoim sowim - świeczkowym kącikiem :))))
    cuuuudne cukierkowe pachnące cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz polecić jakiegoś dobrego fryzjera w Olsztynie, który nie ogołoci do zera mojego portfela? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja coś do tyłu jestem... Któż to jest W.?

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buciki są świetne. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chciałabym Cię spytać Lauro czy jestes zadowolona z jakości tej koszulki?

    Pozdrawiama:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja bym chciała Cię Lauro zapytać czy jesteś zadowolona z jakości tej kosuzlki z napisem?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś wspaniałą osobą... nagrywaj wiecej filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie pachną te żele ale nie są dobrej jakości niestety...

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny taki zdjęciowy cykl tygodniowy- podoba mi się :D zdjęcie ciekawe, w sumie to po prostu ciekawe życie :)
    Jack jest przesłodki, Boziu jak ja zazdroszczę Jego obecnej lub przyszłej dziewczynie... :D w ogóle cała Wasza trójka jest świetna... jesteście tacy rodzinni i serdeczni, aż chce się Was oglądać... :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń