niedziela, 9 czerwca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 3)


kto nie widział poprzednich ----> (week 1) (week2)

Nareszcie mogę powiedzieć, że to był długi tydzień... Zwykle czas przelatuje mi przez palce, ale w tym tygodniu na szczęście leciał troszkę wolniej, ale za to bardzo intensywnie :) Ale jak zwykle opowiem wam o wszystkim w zdjęciach <3 

PONIEDZIAŁEK:

 rozkoszne popołudnie z moją ukochaną przyjaciółką Karoliną Baszak oczywiście zaczęłyśmy od dużego Cappuccino w Starbucks <3

Zadanie na wieczór - kupić Jeansy (8 par przymierzonych przez Karolinę Baszak), w Złotych Tarasach spotkałyśmy się z naszymi Top Model czyli Aśkę Zaremską i Marcelę Leszczak 


WTOREK:
we wtorek razem z Karolką spotkałyśmy się z Kamilem w kawiarni na Nowym Świecie - aż dziwne że nie cyknęłam ani jednego zdjęcia :( ale pokazuję wam Kamila, którego namówiłyśmy na założenie bloga, powoli możecie go wypatrywać w sieci - a nazywać się będzie EKSKLUZYWNY MENEL 

ŚRODA: 

 Jak wiecie z mojego poprzedniego posta w środę byłam na otwarciu nowego brow-baru w Juniorze w Sephorze na Marszałkowskiej, a to ja z cudowną Kasią i moimi nowymi brwiami <3 

CZWARTEK: 

czwartkowy wieczór spędziłam z moją drugą przyjaciółką Magdaleną, nagrałyśmy wspólnie pierwsze video, które już wkrótce na moim kanale :D 

Jako, że Madzia u mnie nocowała, do późnia siedziałyśmy sobie na balkonie, było cudownie...


 oczywiście nie zabrakło ciepłej herbatki z cytrynką :)


PIĄTEK:

W Piątek przyjechał do mnie Jack!!! Byłam mega szczęśliwa... Wyruszyliśmy w miasto, najpierw na kawkę...

A potem do Schaffashoes.pl po nowe butki, już wkrótce zobaczycie je w Jacka nowej stylizacji <3
 
Po powrocie do domu zabrałam się za szykowanie czegoś specjalnego...
 
i zrobiłam nam "śniadanie mistrzów" o 20:00, siedzieliśmy na balkonie zajadając się omletem mojego autorskiego przepisu...

 a potem oglądaliśmy mecz :( niestety remis z Mołdawią całkowicie przekreślił polską drużynę :(

SOBOTA:

W sobotę dojechała do nas Madzia z kanału Radzka - jak dziewczyny są w komplecie to zawsze jest hot hot hot <3

Wszyscy razem ruszyliśmy na MediafunLAB - inicatywa Maćka Budzicha z mediafun.pl konferencja z dużą dawką humoru, wspaniali ludzie 

Po wszystkim zgłodniałyśmy i wyruszyłyśmy do restauracji "Frida" od teraz śmiało wam mogę ją polecić, cudowne jedzenie <3

NIEDZIELA:

Pożegnałyśmy się z Radzią :((( i ruszyliśmy do Złotych tarasów, misja prostownica dla Karolci i okulary dla Jacka <3 Ale najpierw... kawa mrożona white chocolate & raspberry dla Jacka, świeży sok z pomarańczy dla mnie i Strawberry Extreme dla Karolci - wszystko pyszne :D


Jak widać misja okulary zaliczona :D prostownicę też mamy!!! Niestety Jack musiał wracać wieczorem do Olsztyna :( I miss you already ...

i to by było na tyle, w tym tygodniu mam dla was niespodziankę bo sobotę uwieczniliśmy dodatkowo na kamerzę i już wkrótce na moim kanale ukaże się VLOG <3

tymczasem zapraszam was na mój nowy INSTAGRAM @rock_glam_princess

Całuski xoxo
Laura

15 komentarzy:

  1. Czekam na film z przyjaciółką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura, podziel się przepisem na omleta - to moje ulubione śniadanie, jadłam już chyba z wszystkim, ciekawa jestem jak Ty przyrządzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziiz, jedzonko sprawiło, że chętnie sama bym coś przekąsiła :)
    przepraszam, ze tu piszę Laurko, jeśli nie mogę usuń :)
    zapraszam na rozdanie na moim blogu :)
    factory-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jack w okularach wyglada super : ))

    asteja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu lepiej w tych okularach! :)
    Ale śliczne dziewczęta na zdjęciach! <3

    Zapraszam: http://justbreathexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie masz zrobione te brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacek teraz nie wygląda jak głupi ździr, tylko inteligentny ździr:D a z Kamila niezłe ciachoo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Cie a od niedawna sama prowadze bloga zapraszam
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń