niedziela, 16 czerwca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 4)

Ale ten czas zapiernicza, dopiero chyba zaczynałam tę serię a tu już 4 tydzień za nami, dla tych którzy nie wiedzą o co "caman" jest to 1 tygodniowo post w każdą niedzielę podsumowujący fotografię jakie zrobiłam telefonem SONY Xperia SP. Bez zbędnego przedłużania, biorąc pod uwagę że i tak trochę oszukuję, bo niedziela mi się skończyła 16 minut temu, to po prostu wrzucę wam fotki :) Miłego oglądania <3

Ale żeby wam się lepiej oglądało, posłuchajcie mojej PIOSENKI TYGODNIA <3 <3 <3 


 jak już wiecie 12 czerwca były moje urodzinki <3 Oto truskaweczki i mini torciki od mamusi :)

 Relax - bath time z kulami i pączkami do kąpieli z aromatella.pl

 Dinner time with Karolina Baszak <3 

 Jak widać w tym tygodniu nie miałyśmy czasu na nic więc stołowałyśmy się wyłącznie na mieście, a to nasz ukochany Starbucks <3 często chodzimy tam z naszymi Soniaczkami i staramy się "blogować" :)

 A to my <3 Jedziemy do domku, odpocząć chociaż chwilkę...

 I od razu zapalamy Soft Blanket <3 Zgodnie uważamy, że to najpiękniejszy zapach <3 (swiatzapachow.pl)

 OOTD number 1
 OOTD number 2, W. powiedział, że ładnie, ale smutno... :(
 Karolcia z Antastazją - dwa misiaczki :D
 OOTD number 3 czyli dzisiejszy :P
 Akcesoria również dziesiesze, zegarek STORM, bransoletka byDziubeka.pl, torebka MOSCHINO

 A to taki malutki Face Hunter ze mnie czyli nagłe fotki dla koleżanek z grupy :) to Marta :)

 ... A to Patrycja :) sukienka z New Yorkera (zapytałam specjalnie dla was )
 ... aaaa no i jeszcze Kamil, ale jego już znacie z bloga Ekskluzywnymenel.blogspot.com

 Z Kamilem i Karolcią świętowaliśmy dziś ostatni mam nadzieję raz moje tegoroczne urodzinki w Bordo - jedna z naszych ulubionych restauracji <3

 A to ja jeszcze zanim przyszło jedzonko, robiłam zadania z angielskiego hahaha - kujon <3


A to już tak w ramach żarciku, w sobotę byłam na Uczelni, a że miałam prezentację nie miałam przy sobie komórki i moje malutkie "dziecko" nie mogło się doczekać chyba mojego powrotu :)


Całuję was mocno

RockGlamPrincess

23 komentarze:

  1. same wspaniałości, ślicznie Laurko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle ciekawy tydzień :) fajne żartko, super ciuszki, ale chyba faktycznie Twój W ma rację.. coś smutna jesteś na tych zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomości od Karoli pobiły wszystko ;D ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny post, a ten ostatni fociak mnie rozwalil :))) Karolina :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście szybko mija ten czas. Mam wrażenie, że niedawno dodałaś tydzień 3, a tu już następny minął.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak nikt się nie spodziewał że Karolinka taka delikatna osóbka używa takich słów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Co by nie było - uwielbiam pizzę i truskawki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W. ma rację. Ślicznie, tlyko trochę smutno. :( Czyżby Anastazja z jednej z akcji charytatywnych?:) To się Karolinka z deka wkurzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahahaha, smsy od Karoliny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wszystkie outfity są super, ogólnie Cię uwielbiam i czekam na następny post, zaraz ładuję filmik We love spring :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni obrazek najbardziej mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  12. głodna się zrobiłam po tym poscie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Laura, zdradzisz - jaki to model zegarka ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te posty! A Karoli teksty wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki, jesteś genialna :*

    OdpowiedzUsuń