niedziela, 30 czerwca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 6)

Happy Sunday everyone! Kolejny tydzień za nami, i jak zwykle działo się bardzo dużo. Po pierwsze "broniliśmy" licencjatu Marzenki, potem magisterki Jacka a potem wszystko trzeba było uczcić :) Mój tata przyjechał na urlop do domu więc wspólnie świętowaliśmy także Dzień Ojca i imieniny mamy Danuty :) Za to właśnie kocham moją rodzinę, że zawsze w najważniejszych chwilach jesteśmy razem, nie ma dla nas przeszkód i potrafimy się zorganizować tak aby wszystkie kieliszki szły w górę gdy wznosimy toast. Reszta tygodnia oczywiście na zdjęciach poniżej... <3

 Marzuś już po obronie :) Gratuluję skarbie mój malutki <3
 Jack na tylnym siedzeniu, z kwiatkiem dla Mamy :*
 a tak wyglądało świętowanie na działce, pyszności :)
 
 tuż przed wyjściem na UWM :)
 Mamusia, odkryła pudło żelek i próbowała wszystkich po kolei :P
 zaplatamy warkocze...
 Po zdjęciach na bloga, już wkrótce nowy strój dnia :)
 a po zdjęciach koniecznie kawusia w House Caffe z ...
 z Jackiem i Danielem - moje dwa słodziaki, strój Daniela również
 a to moje Cappuccino <3 takie duuuuże tylko w House Caffe
 kocha, nie kocha, kocha, nie kocha...
 moje malutkie rozdanie już na kanale RockGlamPrincess - dziękuję za 30 000 subskrypcji
 takie ciastka u nas w szkole zajadała dziś Patrycja...
 So sweet <3
 Czemu wcześniej tego nie otworzyłam, amazing Hair masque z aromatella.pl
 Takie cudowne pieski podusie Figielka znalazła w PRIMARKU - więc wysłałam W. aby ich poszukał, nad drugi dzień napisał "Niestety nie ma tych KONIKÓW"
 Olsztyn kocham, moją małą Amerykę <3
 On the way with Jack <3
 Kiedy blogereczki w domku blogują, Paweł robi nam kanapeczki <3
 a to nasz pierwszy MAGISTER z naszej trójki :)
Jogurcik z LIDL - nie polecam :((( nie dobry

41 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Marzenki i Jacka ♥
    A Ty Lauro świetnie wyglądasz no i oczywiście masz cudownego bloga.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego dobrego!

    http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Marzenki i Jacka :) Ja właśnie zrobiłam sobie przerwę w nauce do obrony pracy magisterskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny przegląd tygodnia... najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie z działeczki syto zastawiony stół, ok ide coś zjeść bo zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. tydzień pełen sukcesów gratuluje:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację dla Marzenki i Jacka.. Ale te tygodnie szybko lecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonko, zadowolona jesteś z telefonu? Bo rozważam jego zakup i ciekawa jestem co o nim sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jade w piatek wreszcie do babci do Olsztyna:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwsze gratulacje dla rodzeństwa! i tytułów i takiej siostry, która z dumą o tym pisze:)!
    po drugie - Olsztyn kusi mnie na wakacje - może znasz jakieś miejsca (nie drogie) w których warto się zatrzymać (nocleg, jedzonko.itp.)
    po trzecie - pozdrawiam ciepło i życzę kolejnego udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)))
    miło oglądało mi się te zdjęcia
    nie mogłam się napatrzeć
    bardzo lubię takie tygodnie w obiektywie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój narzeczony także powiedział na tego pieska z Primarka że to konik. Teraz śmiejemy się że konik z nami mieszka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. mój powiedział, że to sowy :D

      Usuń
  11. to już tydzień zleciał?kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny tydzień minął baaardzo szybko.
    Mam wrażenie, że Marzenka bardzo schudła.
    Mieliście prawdziwą ucztę. Super takie jedzonko na działeczce.
    Gratulacje dla wszystkich!
    Rozdanie jest naprawdę wyjątkowe. Ogromne marzenie. Mam niedługo urodziny, może się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacek i Daniel i wyszło Jack Daniel's ;)
    Gratulacje dla Jacka i Marzenki

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Marzeny i Jacka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Marzeny i Jacka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ejj! Kokosowo-ananasowy Froop z Lidla jest pycha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję zdolnego rodzeństwa :)

    jak tak patrzę na te zdjęcia z działki to jest czego pozazdrościć :D chociaż nie mam co narzekać, bo obok domu mam ogromny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Marzenki i Jacka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Marzenki i Jacka. Domyślam się ile musieli poświecić czasu na naukę. Moja siostra też broni magisterki 10 lipca i już przebiera nogami ze strachu.

    Ps Twoje malutkie rozdanie .....ha ha. Malutkie jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te Twoje zdjęcia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tych kanapeczek pysznych. Gratulacje dla Marzenki i Jacka ;)) Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje co niedzielne posty :) Możemy Cię jeszcze bardziej poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się posty w tym stylu. :)
    Tych uczt Waszych na działce można Wam tylko pozazdrościć ;)
    Mama z żelkami- urocze to zdjęcie!
    A Ty jak zwykle piękna.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejuniu jaka Ty śliczna jesteś. Coraz piękniejsza♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  25. :) super tydzien Laura ! Jak Cie ogladam to moj dzidzius zaczyna kopac w brzuszku hehe gratulacje dlaMarzenki ktora uwielbiam i Jacka oczywiscie tez ;)) super jestescie , tez nie lubie tych jogurtow z lidla :p

    OdpowiedzUsuń
  26. :) super tydzien Laura ! Jak Cie ogladam to moj dzidzius zaczyna kopac w brzuszku hehe gratulacje dlaMarzenki ktora uwielbiam i Jacka oczywiscie tez ;)) super jestescie , tez nie lubie tych jogurtow z lidla :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Kochana :)
    Gratulacje dla Marzenki i Jacka :)
    Podusie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super Kochana :)
    Kurde nigdy tutaj nie pisałam nic he he :)
    Szczerze powiem że podglądałam Twojego bloga ale się nie udzielałam (wstydzę się :P)
    Gratulacje dla Marzenki i Jacka :)
    Podusie piękne <3 Słodziachne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamusia wie co dobre, żelki<3 mmm...
    Tydzień pełen wrażeń, gratulację dla Jacka i Marzenki, super pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mamusia wie co dobre, żelki <3mmm...
    Gratulację dla Marzenki i Jacka ;)
    Super pościk, czyta się i ogląda z przyjemnością;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Fuuuu, ten jogurt z Lidla mnie obrzydza :( JEst naprawdę okropny :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic tylko Gratulować Marzence i Jackowi :) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje dla Marzenki i Jacka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rodzice są chyba z Was dumni. Wszyscy studiujecie i jesteście fantastycznymi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wy to jesteście przykładem prawdziwej rodziny, świetnie, że się z nami dzielisz tym co się u was dzieje. ;)) Gratuluję Marzenie i Jackowi i życzę dalszych sukcesów. ;D
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń