czwartek, 27 czerwca 2013

Very casual Me!



Nawet Ja mam takie dni, gdy nie mam co na siebie włożyć. Na szczęście już kilka lat temu doszłam do wniosku, że biel+jeans+ czarna marynarka = zawsze uratowana sytuacja :D Dziś miałam bardzo intensywny dzień, pogoda od kilku dni nas nie rozpieszcza, więc sukienki znów muszą poczekać. Jak pewnie część z was wie mój brat dziś kończył studia prawnicze i bronił tytułu magistra. Jestem z niego bardzo dumna i mimo iż oboje nie spaliśmy prawie całą noc to rano od 8:00 byliśmy na UWM i razem przeżywaliśmy cały ten stress. Potem pojechaliśmy na śniadanie, a następnie nad jezioro na spacer, gdzie wreszcie na spokojnie mogliśmy zrobić kilka zdjęć na nowego bloga Hi, I'm Jack! Nie miałam w planach robić zdjęć sobie bo sama byłam "fotografem", ale Jacek dla żartów zrobił mi kilka więc postanowiłam je tu wrzucić... i na takie stroje czasem przychodzi czas, gdy nie mam czasu ani weny przed szafą wyglądam tak :) Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten zwykły strój - który był naprawdę wygodny i ciesze się, że tak się dzisiaj ubrałam. Dzień skończył mi się o 4 nad ranem - jak w tej piosence...

Czwarta nad ranem
Może sen przyjdzie
Może mnie odwiedzisz

Czemu cię nie ma na odległość ręki?
Czemu mówimy do siebie listami?
Gdy ci to śpiewam - u mnie pełnia lata
Gdy to usłyszysz - będzie środek zimy

Czemu się budzę o czwartej nad ranem
I włosy twoje próbuję ugłaskać
Lecz nigdzie nie ma twoich włosów...

Jest tylko blada nocna lampka
Łysa śpiewaczka


okulary - GAP
torebka - Moni Moni
marynarka - River Island
jeansy - River Island
biała bluzka - nie wiem :(
buty - Accessorize



całuję mocno
Laura

41 komentarzy:

  1. najlepsze wasze wspólne zdjęcie.

    ja lubię takie zwykłe, klasyczne stylizacje bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz w takiej stylizacji;*
    muszę Ci napisać, że strasznie mocno schudłaś, ja mam nadwagę ale nie mam siły ani weny żeby coś ze sobą robić, ktoś powinien mnie kopnąć w tyłek. Wyglądasz bosko jak zawsze;*
    pozdrawiam z zimnego Kołobrzegu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Zawsze z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jestes, bardzo lubie czytac Twoje notki na blogu, a co do stroju, ja mam podobnie, gdy nie wiem w co sie ubrac, marynarka, jeansy i top, pozdrowionka z Manchesteru xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-i-e!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, klasa jak zawsze. A Jackowi gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Laurko Ty nawet w "normalnym, zwyczajnym" stroju wyglądasz zjawiskowo! Gratulacje dla Jacka:) Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękną twarz! A w kucyku i avaitorach wyglądasz po prostu wspaniale! Powinnaś tak chodzić częściej :)


    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Uwielbiam takie klasyczne i luźne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam takie klasyczne stylizacje, są bardzo proste ale bardzo eleganckie. W takim zestawie zawsze najlepiej się czuję. :]

    OdpowiedzUsuń
  11. zwyczajnie też ładnie :)
    czy mogłabyś stworzyć zakładkę w rodzaju "high fashion vs. street fashion"? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Cię w takiej kitce!:D
    a Twoje stylizacje są boskie! :)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Laurko wyglądasz super! Mam identyczną figurę więc śmiało mogę powiedzieć, że jesteś moją Inspiracją ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie, niby zwyczajnie ale bosko ;D W dodatku nie wiem jak ty to robisz, ale po zobaczeniu kilku zdjęć z tobą czy filmiku zawsze mam uśmiech na twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenka SDM ;) Gratulacje dla Jacka :) Gdzie były robione zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem Twoja stylizacja podoba mi się bardziej od stylizacji Jacka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I takie najprostsze zestawy najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też bym chciała mieć czasem taki dni kończące się o 4 nad ranem ;C stylizacja jest wybitnie w moim stylu :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura jaka Ty jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Laurko wyglądasz cudownie, jesteś przepiękna ! Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie Ci w kucyku.;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie outfity, bardzo ładnie! :)

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam marynarki, a tobie prześlicznie jest w nich. Świetnie wyczuwasz styl ;D. Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna stylizacja. Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki zwykły stój?? Wyglądasz super.
    Stare Dobre Małżeństwo... Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham ten styl to coś dla mnie .... dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  27. (-NATASHADORIAN-)....tekst piosenki....STARE DOBRE MALZENSTWO....UWIELBIAM....a co do Twojej stylizacji....sliczna skromna i napewno wygodna.....noooo i pamietaj...ladnemu we wszystkim ladnie...

    OdpowiedzUsuń
  28. ....tekst piosenki...STARE DOBRE MALZENSTWO... uwielbiam....a co do Twojego stroju...piekny,skromny i napewno wygodny.....no i pamietaj ze ladnemu we wszystkim ladnie... buziole :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że pokazuję takie typowo casualowe, ale bardzo fajne zestawy, a nie starasz się przebierać i udawać kogoś innego! Za to Cię uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi sie ten filmik z Jackiem jak robi makijaz

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle pięknie wyglądacie:*

    OdpowiedzUsuń