sobota, 1 czerwca 2013

We're not broken, just bent and we can learn to love again...


Sama się sobie dziwie, że ostatnio tak rzadko nosze sukienki... zaczęłam nawet obawiać się, że "umarła" ta romantyczna część mnie, która zawsze stawiała na zmysłowość i kobiecość. Na szczęście wraz z nadejściem wiosny odkopałam "ją" z szafy i znów jest na swoim miejscu... Słowa piosenki, mówią same za siebie... "Nie jesteśmy złamani, tylko trochę wygięci, i jeszcze możemy nauczyć się kochać od nowa... " - trzeba tylko dać sobie szansę... No i wiadomo, że należy zacząć od siebie... Takie postanowienie na wiosnę - zakochajmy się w sobie! Kto inny jest wart naszej miłości jeśli nie my same... W dzień przed tymi zdjęciami, wstałam rano jakaś inna... poprzedni wieczór był dobry, pozytywny... rozmawiałam z W., piliśmy kawkę na Skype, potem pojechałam na basen... ale rano... obudziłam się i pierwszy raz od dawna tak po prostu włączyłam Myslovitz... Ubrałam się i poszłam do mojego fryzjera, wychodząc od niego, postanowiłam iść na pieszo, doszłam do starówki, mijając arkady kupiłam bukiet 30 róż, ot tak! bo były piękne w kolorze oranżady :) Idąc dalej zobaczyłam dwóch chłopaków z gitarami, śpiewających "Scenariusz dla moich sąsiadów..." - czy to nie dziwne?? Podeszłam, uśmiechnęłam się i wrzuciłam im pieniądze... Tego dnia już nie przestałam się uśmiechać... 


 wszystkie zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY Nex-f3

sukienka - ASOS
buty Clarks - ebuty.pl
torebka - MONIMONI.com
bransoletki - byDziubeka.pl

całuję was mocno
xoxo

23 komentarze:

  1. piekna sykienka
    od dluzszego czasu szukam sukienki maxi
    ale prz rozmiarze 42 ciezko mi cos znalezc...x

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka nie w moim typie, ale ty wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAA CUDOWNA KIECKA <3 <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! Sukienki to Twój klimat! :) Fajnie jest się cieszyć z małych rzeczy... W pogoni za tymi dużymi, nie dostrzegamy drobiazgów które dzieją się dookoła i dają naprawdę dużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja, ja niestety nie noszę sukienek, bo po pierwsze - źle się w nich czuję, a po drugie - ze względu na swoje kształty ciężko mi coś znaleźć :).

    OdpowiedzUsuń
  6. suksukienka jest absolutnie fantastyczna !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, wyglądasz przepięknie!!! A ta sukienka to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że nie jestem zagorzałą miłośniczką tego typu wzorów na sukienkach, ale na Tobie wyjątkowo mi się podoba:) Sama nie potrafię wytłumaczyć dlaczego:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka! Z chęcią sama bym taką przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudna i pięknie wyglądasz Kochana :-***

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna sukienka. nigdy nic nie kupowałam z ASOSa, ale na tę sukienkę to bym się chyba skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na fotce numer 1 wyglada to tak jak bys w krzakach robila siku:-) sorrki taka pierwsza mysl:-)
    Sukienki zdecydowanie ci pasuja. Torebka podoba mi sie juz od poprzedniej sesji

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie przepadałam za sukienkami do ziemi ale zmieniam zdanie, bo w tej sukience wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka, włosy, promieniująca Ty.. <3<3<3! A w drugim zdjęciu można się po prostu zakochać! Idealnie :D

    (wybacz ale inaczej nie da się tego opisać jak tylko ahhh... *,*)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, wyglądasz cudownie! Pasuje Ci ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoczki za Tobą cudownie współgrają z Tobą :)
    Zawsze uśmiechnięta i ślicznie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń