wtorek, 4 czerwca 2013

Who wants to be alone...


No i proszę bardzo, mamy czerwiec... Mój ukochany miesiąc! Bo już wkrótce (a dokładnie 12 czerwca) moje urodzinki. Nie wiem dlaczego tak się cieszę, skoro starzeję się niemiłosiernie co z resztą jest udokumentowane na tych zdjęciach, niestety nie posiadam przyjaciela zwanego Photoshopem i nie umiem się odmłodzić choćby na zdjęciach. Coraz częściej pytacie kto to jest W. ? - otóż W. poznałam również w czerwcu dokładnie 2 lata temu, taki prezent urodzinowy od losu, pierwsza piosenka jaką mi puścił to była właśnie "Who wants to be alone..." nasz pierwszy wspólny wieczór skończył się o 8:00 rano... a resztę już znacie, jeśli czytałyście post NIEWAŻNE (link) Dziś zdjęcia robione przez Jacka na naszej olsztyńskiej starówce, którą jak zwykle gorąco wam polecam, szczególnie House Caffe <3 Ja zamówiłam mrożoną latte bez cukru a Jack - Iced Nutella... Pycha!!! W moich dłoniach widzicie najnowszą MODALU - dla odmiany nieco inny fason. Butki "podkradłam" Marzence, miałam iść na obcasach, ale ostatecznie postawiłam na wygodę, mam nadzieję, że wam się spodoba...

 
wszystkie zdjęcia zostały zrobione aparatem SONY Nex-f3 by Jack

torebka KIRSTEN SATCHEL - modalu.com
spodnie - H&M
buty - CCC
marynarka - River Island
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
bransoletki - byDziubeka.pl
kolczyki - byDziubeka.pl

całuję was mocno 
xoxo

Laura

41 komentarzy:

  1. śliczna i romantyczna Laurka w koronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i stylizacja super;) i żadnego Photoshopa nie potrzebujesz! wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla takich kolczyków zrobiła bym wszystko ? drogie były?:) ja też lubię czerwiec bo jestem z 16stego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. czyzby pierscionek zareczynowy Kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz cudownie, piękna koronkowa narzutka :)
    Też mam urodziny w czerwcu tylko 23 w dzień ojca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zrób kiedyś spotkanie/ zlot Twoich fanów w Olsztynie! :) bardzo bym chciała Cię poznać :)
    A jeśli chodzi o przemijający czas to u Ciebie akurat go nie widać! Wyglądasz jak nastolatka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie śpię! PIĘKNA LAURA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie śpię! PIĘKNA LAURA !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zaskakująco zgrabne są te buty, mimo, że materiałowe. :)
    ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Laurko, powinnaś częściej się tak czesać! Wyglądasz cudownie, świeżo, kobieco, delikatnie!
    Torebeczka jest wspaniała! :)


    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale nie musisz korzystać z Photoshopa :) jesteś śliczna, świeża, młoda... biżuteria boska, zresztą jak cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie :) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Słońce, powinnaś częściej tak się czesać, bo przepięknie Ci w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to już na zaś wszystkiego najlepszego :)
    I powiedz mi, z której strony Ty się starzejesz? :D Wyglądasz kwitnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Photshop jest Ci zdecydowanie NIE POTRZEBNY.
    Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Laurko, nie wiem czy ktoś już ci o tym wspominał, ale mi bardzo przypominasz z wyglądu Maję Sablewską. Bardzo ładnie wyglądasz. Widać,że bardzo mądra i zadbana z ciebie kobietka :) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. wy macie słoneczko :( a u nas leje i leje

    OdpowiedzUsuń
  20. mam identico marynarkę z atmosphere tylko łososiową, wisi z metką w szafie, ale wreszcie wiem, jak wygląda na osobie :) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wy macie słoneczko :( a u nas leje i leje

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej spodobały mi się spodnie, świetny fason oraz buty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę oczu nacieszyć!
    Prze pięknie wyglądasz ! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę oczu nacieszyć !
    Prze pięknie wyglądasz ! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. jak ty pięknie wyglądasz;)
    cudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Olsztyn jest taaaki piękny na tych Waszych zdjęciach ;)
    A Piosenka who wants to be alone bardzo dobrze mi się kojarzy.. gdy zamykałam pewien etap swojego życia i zaczynał się nowy.
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie wygladasz coraz lepiej! zreszta ja tez jestem bardziej zadowolona ze swojego wygladu teraz niz pare lat wstecz (paradoks). Koniecznie poprosze tutorial fryzury- wygladasz jak z hollywood i skad marynareczka?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny strój :) i razem obchodzimy urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś przepiękną kobietą! Czyżbyś z W. odnalazła się na nowo..? Jeśli tak, to życzę Ci wszystkiego dobrego, z całego serca. I tak, jak napisałaś w poście NIEWAŻNE - czasem warto popalić pomosty, zbudować mocny most, odetchnąć, pośród zgiełku znaleźć ten głos, który tak naprawdę do nas woła...

    OdpowiedzUsuń
  30. o widzę, że masz urodziny 12.06 tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  31. o widzę, że masz urodziny 12.06 tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia, jak i stylizacja :)) jestes wgl bardzo śliczna <3 zazdroszcze takiej urody *____*

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdybym Cię nie widziała live, nie uwierzyłabym, że te zdjęcia są bez Photoshopa, bo takie piękne kobiety nie istnieją :-***

    OdpowiedzUsuń
  34. O jacie! Mamy urodziny tego samego dnia! (:

    OdpowiedzUsuń