poniedziałek, 22 lipca 2013

Beneath your beautiful


Pamiętacie koszulki od Shootgirl.pl pokazywałam je wam kiedyś w haul'u na YouTube i na instagramie. Otóż moja widzka i zarazem koleżanka Karolina tworzy już nie tylko te super t-shirty, ale również bluzy z napisami, w różnych kolorach i rozmiarach. Bardzo się ucieszyłam gdy dostałam ten "jumper" od niej w prezencie. "I have nothing to wear" to powinno gościć w szafie każdej dziewczyny :P Zawsze jak jestem w Olsztynie jestem prywatnym "fotografem" dla mojego brata - jego post możecie zobaczyć tutaj (http://jacekogrodowczyk.blogspot.com/) potrzebowałam czegoś wygodnego i bluza sprawdziła się świetnie, do tego moje mega wygodne tenisówki (New Balance) i najukochańsza na świecie Moni Moni, która pasuje do niemal każdego stylu :) Mam nadzieję, że taka weekendowa stylówka też wam się spodoba <3


bluza "I have nothing to wear" - shootgirl.pl
buty New Balance - schaffashoes.pl
okulary - GAP
torba - monimoni.com
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
getry - H&M basic

Całuję mocno
Laura

48 komentarzy:

  1. ta bluza jest swietna,juz wiem ze musze ja miec!kolor tez ma bardzooo w moim guscie,fajny wpis taki na luzie x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! bardzo ładniutki kolor tej bluzy i do twarzy Ci,na sportowo równie Ci pasuje, jak to sie mawia ładnemu we wszystkim ładnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz ślicznie, jak zawsze ;) też tak pomykam z kartonikiem malinek po mieście - uroki sezonu <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor tej bluzy, napis też rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wczoraj pisałam Ci, że świetną masz tą bluzę. W stylizacji prezentuję się równie świetnie, dokładnie tak jak lubię - wygodnie, ale modnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza rewelacyjna. Zawsze otwieram szafę i mowię, że nie ma się w co ubrać! (choć upchana po brzegi ;)) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laurka? czy Ty jesteś na jakiejś diecie?? coraz Cię mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza rewelacyjna. Zawsze otwieram szafę i mówię, że nie ma się w co ubrać! (choć upchana po brzegi ;)) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim sportowym wydaniu wyglądasz równie pięknie! Uwielbiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale smaku narobiłaś tymi malinami!
    Piękne włosy, piękna bluza, piękna Ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz w takim luźnym look`u. Ja jestem jak najbardziej na "tak" :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesteś ;)
    Malinki, ehh już trzy lata nie jadłam ! Ja chcę do Polskii !;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się buty ale bluza też całkiem fajna ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, na luzie :) Ślicznie Laurko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna bluza a Tobie ślicznie w kolorze bordowym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz :) Ładna bluza

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ten nasz Olsztyn jest piękny :)) Ty też , zachwycasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ma! :) A za okularki pamiętasz ile dałaś kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluza.Jak zwykle ślicznie wyglądasz :)

    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Malinki <3 <3 <3 Idę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz niesamowicie! masz genialną bluzę ;)

    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O wow! Laurka na sportowo, no super stylówa ;) Mlinaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  24. O wow! Laurka na sportowo, no super stylówa ;) Mlinaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  25. No i sie załamałem...już chyba wszyscy mają NB, a mnie sie one tak marzą:(
    Mniejsza o to:) Taki luźny, niezobowiazujący look mega mi sie podoba, a te maliny to juz w ogóle dodatek roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie załamuj się, dont you worry bejbe :) Ja rzadko noszę sportowe buty, ale te są tak lekkie i wygodne, że nie można sobie odmówić - teraz wszędzie są na przecenach więc zrób sobie prezent :)

      Usuń
    2. Musze moją sister wyciagnąć na zakupy...ona sie zlituje i mi kupi:)
      Tak...to jest plan na przyszły tydzień! Yeah!

      Usuń
    3. Laurunia,a jesli możesz powiedzieć,gdzie kupiłaś te świetne trampeczki? I w jakiej cenie? Przesyłam buziaki!

      Usuń
    4. Laurunia,a jesli możesz powiedzieć,gdzie kupiłas te świetne trampeczki? I w jakiej cenie? Przesyłam buziaki!

      Usuń
  26. Piękna bluza, dokładniej takiej szukałam!
    Dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bluza ma taki piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie jak zwykle :)
    Uwielbiam takie pozytywne osoby jak Ty.
    Nie mogę doczekać się następnego postu!!!

    Zapraszam na mój blog kulinarno-lifestylowy (dużo jedzenia i relacja z podróży do USA)

    kwiatpomarnczy.wordpress.com

    Pozdrawiam
    Kasia Pytner

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz w takim luźnym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie wyglądasz w takim zestawieniu! :)

    OdpowiedzUsuń