piątek, 5 lipca 2013

DIY: Kosz obfitości

Kochani, nie wiem jak wy, ale ja nigdy nie mam problemu z pomysłem na prezent dla kogoś. Nawet jeśli tej osoby nie znam, to bardzo chętnie podejmuję się wyzwania zaskoczenia jej jakimś upominkiem. Widocznie jestem do tego stworzona. Przy okazji przypominam wam o rozdaniu na moim kanale, gdzie dla moich widzów przygotowałam chyba ze 100 różnych rzeczy :) Kiedy moja rodzeństwo broniło prac dyplomowych, pojawiła się okazja aby stworzyć jakiś prezent od grupy dla promotorów. Bardzo mi miło, że zwrócili się z tym do mnie. W takiej sytuacji bardzo neutralnym pomysłem jest wg mnie tzw. Kosz Obfitości. Nie wymaga wiele pracy, a będzie na pewno ciekawszy i bardziej urozmaicony niż te gotowe z supermarketów za które zwykle przepłacamy. Poniżej pokażę wam jak taki kosz przygotować krok po kroku, a pomysł możecie wykorzystać na każdą okazję... 


Plastikowy koszyk 14 zł
folia i kokarda 10 zł
słodycze, kawa herbata i winko (opcjonalnie) około. 80 zł
________________________________________
CAŁKOWITY KOSZT: 100 ZŁ

 do przygotowania kosza potrzebować będziecie, folię, którą dostaniecie w każdej kwiaciarni, kokardę i trochę kolorowej bibułki do dekoracji dna koszyczka
 taki oto koszyk znalazłam w REAL'u, ale oczywiście super będzie wyglądał również zwykły wiklinowy z pałąkiem :)
 Zakupy do naszego Koszyka Obfitości poczyniłam w supermarkecie LIDL, wybrałam czekoladki, ciasteczka, herbatę kawę i wino... Wszystko pyszne i niedrogie :)
 dno koszyczka wykładam bibułką, lekko ją gniotę aby tworzyła ładne podłoże...
 następnie wszystkie "łakocie" układam w koszyku, tak, żeby się ładnie prezentowały :)
 na stole rozkładam folię, jako romb i na środek stawiam nasz pełen kosz
 chwytam wszystkie 4 rogi i ładnie układam folię aby równo przykryła kosz z każdej strony
 nasze rogi ściskam i zabezpieczam kokardą, która będzie ją chronić przed otwarciem a jednocześnie dekoruje cały prezent
I gotowe, taki prezent skomponowany od serca na pewno spodoba się każdemu łasuchowi :) 

Buziaki, Laura

35 komentarzy:

  1. No to mam już prezent na dzień matki w przyszłym roku :) hehehe , bo już z roku na rok nie wiem co kupować. Dzięki Laura :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent wygląda znakomicie! Jest neutralny, więc pasuje dla każdego :) Moja grupa na obronę dała bardzo podobny, składający się z różnych rodzajów kaw i herbat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ale obym ja takiego nie dostala ... ciezko by sie bylo oderwac

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym taki kosz przyjeła, ale z moją wagą to już ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. same pyszności! ja właśnie zawsze mam problem, nie wiem co kupić więc podpytuje wcześniej czy coś się komuś spodobało, czego komuś brakuje itd.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prezenty od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś właśnie mieliśmy obronę i właśnie promotorowi wręczyliśmy kosz wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na pewno nikt nie da takiego samego prezentu buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł! :) muszę wykorzystać przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent! Sama nie raz takie robiłam ;) Moim zdaniem nawet lepszy od kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie Ci to wyszło Kochana! :* Zrobię taki kosz obfitości dla rodziców za rok na ich rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama dostała kiedyś koszyk włoski- też przez kogoś samemu zrobiony- oliwa, oliwki, wino, paluszki, makaron włoski.

    taki koszyk to cudny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł! Jutro mam urodziny to chyba sama sobie sprawię taki prezent ;)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny pomysł na prezent ;) Szkoda, że nie pomyślałam o tym 2 tygodnie temu - byłby idealny na urodziny mojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry pomysł. :)

    Kiedyś też dostałam prezent w podobnej formie ale bez koszyczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często takie robię w mojej kwiaciarni <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super prezent ;)
    Bardzo mi się podobają tego typu zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się zainteresowalam ta herbatką truskawkową, jutro lecę do Lidla ja wyszukać i oczywiście zakupić, pozdrawiam ciepło!!! A taki kosz zdecydowanie wydaje mi się rewelacyjnym prezentem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta herbata jest bardzo dobra :) kiedys polecalam ja na swoim blogu, jestem milosnikiem dobrych herbat :)

      Usuń
  19. super prezent wymyśliłaś Laura:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny , szybki i bardzo oryginalny prezent bez zmartwień czy się spodoba !;) Ja za te wszystkie smakołyki ubóstwiałabym ''prezento-dawce'' ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny , szybki i bardzo oryginalny prezentent , bez zmartwień czy się spodoba !;) Ja za te wszystkie smakołyki ubóstwiałabym ''prezento-dawce'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mm, same pyszności :) świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  23. jej, żebym przeczytala to wczoraj tez bym dała taki prezent promotorowi, a tak juz po ptakach

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna paczka! *_*
    Masz zdolności kobieto :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne smakolyki w koszyczku a ozdobiony koszyczek bardzo ładnie się prezentujepozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pyszne smakolyki i bardzo fajny pomysl na ozdobienie lakoci pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. super pomysł !
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego raczkującego bloga : http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł :) czasem cos się da nie trafionego a z takim dobrodziejstwami nie trudno nie trafić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń