środa, 31 lipca 2013

Little Hotties - little pieces of heaven


Już od jakiegoś czasu zbierałam się do napisania tego postu, jednak musicie wiedzieć, że moje "polecanie" wam "ulubieńców" z aromatella.pl jest w dużej mierze zależne od stanu na magazynie sklepu. Bo nie byłoby sensu robić wam "apetytu" na nowości gdyby nie było potem możliwości ich zakupu. Jednak ostatnio dostałam sygnał, że Little Hotties już przyjechały z UK i to w dużych ilościach, tak więc śmiało mogę je wam dziś polecić. Jeśli ktoś zna woski Yankee Candle, bądź jakiekolwiek inne woski do kominków to łatwiej mu będzie sobie wyobrazić o co tu chodzi. Little Hotties to małe kawałki wosków w różnych kształtach (gwiazdki, serduszka, kwiatki, ciasteczka) i o różnych zapachach. Jak widzicie na zdjęciach Kasia z aromatelli powkładała je do ślicznych słoików przez co łatwiej znaleźć swój wymarzony zapach. Woski są malutkie, ale za to można je dowolnie mieszać tworząc swoje  własne niepowtarzalne kombinacje. 



Jakiś czas temu, moi rodzice odwiedzili mnie w Warszawie, zabrałam ich do wszystkich moich ulubionych miejsc i mimo iż Połczyńska jest na drugim końcu miasta, to sądząc po minach mamy i taty warto było tam jechać. Dosłownie zakochali się w tym miejscu i nie mogli przestać wszystkiego wąchać i oglądać. Tata wybrał sobie kominek, granulki i olejki, a mama buszowała po Little Hotties i kulach do kąpieli. Jeśli ktoś z was ma możliwość odwiedzenia aromatelli na Połczyńskiej gorąco was zachęcam, mnie to miejsce wręcz relaksuje, ale mam też dobrą wiadomość dla tych spoza Warszawy na Facebook'u Bomb Cosmetics Polska znajdziecie wykaz wszystkich mydlarni w Polsce, które sprzedają kosmetyki BOMB :) Jedną już znalazłam nawet w Olsztynie na starówce :D 


Little Hotties to aż 42 różne zapachy m.in. cynamon, herbatniczki, poranna kawa, marakuja, czekoladowa pomarańcza, dzieci kwiaty, trufla z białej czekolady czy tropikalne piaski... całą listę zapachów znajdziecie TUTAJ 


Poniżej zaprezentowałam wam jak należy ich używać. Nadaje się do tego każdy kominek z małym tea-lightem. Do spodka wkładamy 3-4 woski - możecie użyć tych samych zapachów, lub dowolnie je ze sobą mieszać.


Gdy woski zaczną się rozpuszczać w mieszkaniu będzie unosił się piękny i intensywny aromat. Jeśli chcemy potem usunąć wypalony wosk, wystarczy, że pozostawimy go do ostygnięcia a następnie podważymy delikatnie nożem i szybko nam odskoczy :)

Ja jednak odpalałam ten sam wosk ponownie i wciąż ładnie pachniało :)

Little Hotties możecie zamówić w pudełku 35 szt w 10 dowolnie wybranych przez was zapachach (cena: 34,90 zł) lub w wersji próbnej 7 sztuk (cena: 9,90 zł)





A NA KONIEC JAK ZWYKLE NIESPODZIANKA!!!!

KONKURS!!!

Wiem, że niektórym z was wciąż trudno jest sobie wyobrazić jak to działa. Zatem jeśli macie ochotę wypróbować u siebie Little Hotties przygotowałam dla was 
3 zestawy po 35 sztuk :)

co trzeba zrobić???
1. Musisz być obserwatorem bloga http://rockglamprincess.blogspot.com/
2. Polub Fan Page Bomb Cosmetics Polska https://www.facebook.com/BombCosmeticsPolska?fref=ts
3. Zostaw komentarz i napisz jak ty połączyłbyś/połączyłabyś zapachy w swoim kominku :)
4. Na odpowiedzi czekam do 14 sierpnia 
5. Wyniki zostaną ogłoszone na Fan Page'u Bomb Cosmetics Polska 

całuję mocno xoxo
RockGlamPrincess

197 komentarzy:

  1. Mięta , Cytryna i Herbatniki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim kominku połączyłabym ze sobą Herbatniczki + Cynamon + Waniliowy Miód + Słodka Pianka ;) Tak na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cynamon, jabłko i wanilia - już się rozmarzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grejpfrut & Marakuja & Fale oceanu

    bo to taki typowo wakacyjny i świeży miszmasz, a do tego marakuja kojarzy się z zagranicznymi wojażami, które w tym roku obiecałam przyjaciółce na urodziny, a z powodu złamanej nogi nie dotrzymałam słowa. może taki upominek sprawi, że i ona się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby było tak, że wstaje rano i było by strasznie duszno jak ostatnio w moim mieście połączyłabym zapachy tak aby było świeżo i przyjemnie <3 coś związanego z zapachem nadmorskim coś w ten deseń ;) a gdyby był to ciepły letni wieczór ze znajomymi bądź z ukochanym połączyłabym je tak aby powstał zapach bardziej, który by odprężał nas wszystkich, ale żeby nie był też za bardzo ciężki, wybrałabym coś z owocami :) zapewne wchodząc do mojego malutkiego pokoiku czułoby się ten śliczny i przyjemny dla noska zapach! ahh, pomyśle o tym to sie rozpływam! ;* buziaczki Laurko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście połączyłabym trochę szaleństwa z relaksem i orzeźwieniem - dzieci kwiaty + tropikalne piaski + limetka.. Ciekawa jestem co by z tego powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako, że uwielbiam świeże zapachy, w swoim kominku połączyłabym zapachy "Świeżość Bawełny", "Fale oceanu", a do tego myślę, że "Tropikalne piaski" byłyby w sam raz.Mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to nie jestem w stanie wyobrazić sobie tych cudownie nazwanych zapachów, toteż moje połączneie w ciemno mogłoby wydać się absurdalne:)) nie ukrywam jednak, że gdybym miała możliwość "wąchnięcia" ich starałabym się stworzyć zapach letniego dnia. Chciałabym żeby w zapachu dominowała kwiatowa świeżość a jednoczeście by wyrażał słodycz i beztroskość letnich wypraw, np poprzez połączenie z zapewne przesłodkim Pink Marshmallow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączyłabym jagodowy deser lodowy + Marakuja + Fale oceanu.

    Te zapachy kojarzą mi się ze wspaniałymi wakacjami na jednej z tropikalnych wysp. Słońce ,plaża pyszne lody i do tego szum oceanu. Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poranna kawa + waniliowy miód + pierniczek :) oto idealne trio na letnie poranki przy kawusi oczywiście :) Na pewno aromat kawy w połączeniu z tymi zapachami jeszcze bardziej pobudził by zmysły i dodał energii na calutki dzień :) pozdrawiam Laurko!

    OdpowiedzUsuń
  11. poranna kawa + waniliowy miód + pierniczek :) idealne trio na rozpoczęcie dnia przy kawie... myślę, że od takiego zapachu najlepiej przywitać poranek :) Już sobie wyobrażam kawusie posłodzoną miodem, a do tego pyszne ciasteczko... działa na moje zmysły :) pozdrawiam Laurko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Punkty 1 i 2 to ja już zrobiłam z pół roku temu także biorę szybciutko udział.

    jeśli chodzi o moje kombinacje to tak:

    1. Na pierwszy rzut pójdzie mój ukochany zapach ŻURAWINY, który kojarzy mi się z jesienią. Ponieważ często łapie zapalenie pecherza żurawina mnie ratuje za każdym razem. :) Połączyła bym ją z CYTRYNĄ bo obie mają taki cierpki smak i aromat. Całość przełamie DELIKATNA BIAŁA HERBATA. Aromatella pisała mi że jest to idealny, bardzo delikatny aromat, który troszkę tłumi mocne aromaty.. Po za tym zimna biała herbata z cytryną to ukochany napar na lato :)

    2. To bylby zestaw dla mojej mamy. Jej ukochany kwiat to FIOŁEK, który kojarzy jej się z domem jej babci, za którym rosły na wiosne właśnie fiołki. Dodatkowo połączyłabym to z FIGĄ. Owoce i kwiaty to połączenie idealne. Jako trzeci dorzuciłabym BAWEŁNĘ, która przeciez kojarzy się z dziecinnością, delikatnością, miekkością i puszystą pierzynką. (niczym Soft Blanket z YC :))

    3. Ponieważ mam kominek także w kuchni zrobiła bym mieszankę do tego pomieszczenia. KAWA, która pobudzi z rana przed studiami czy pracą, w połączeniu ze słodkimi HERBATNICZKAMI i MIODEM Z WANILIĄ da zapach który kojarzy się z włoskim tiramisu, dla którego porzucam wszelką dietę :)) Wtedy jedząc sałatę nie będę czuła takiego obrzydzenia :D

    4. Mojemu chłopkowi podarowałabym sporą dawkę uspokajajacej LAWENDY. Chłopina za bardzo się wszystkim denerwuje, może gdyby zapalił parę wosków relaksacyjnej lawendy to by napięcie z niego zeszło :D

    I tak o to mamy 10 wosków ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. delikatna biała herbata + czekoladowa pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grejfrut, mięta i cytryna :) Ale chętnie bym połączyła też lawendę i może jakies kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Latem połączyłabym zapachy świeże - Kwiat Pomarańczy + Cytryna i Grejprut. Natomiast zimą coś co kojarzy mi się z ciepłem rodzinnym, kominkiem, świętami - Waniliowy Miód + Cynamon + Pierniczki
    ... aż poczułam ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie połączenie wyglądałoby następująco: geranium poniewaz jest bardzo zdrowe, kwiat pomarańczy - orzeźwiający zapach i tropikalne piaski kojarzące mi się z wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja laczylabym je zaleznie od mojego nastroju w danym momencie i wtedy czekalabym na efekt podazany♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najchętniej połączyłabym poranną kawę, waniliowy miód i może pierniczek do tego <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam ;* ;)
    Mój zestaw to : jabłko + kwiat pomarańczy + waniliowy miód.

    moje najlepsze przysmaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączyłabym słodkie zapachy z nutą świeżości
    czekoladowa pomarańcza
    żurawina
    mięta
    :)
    W sam raz na upały,a nuta mięty ochłodzi

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem w stanie wybrać odpowiedniego zapachu dla mnie. Pierniczek czy Cynamon złączyłabym razem ponieważ kojarzy mi się z zimą i rodzinnym ciepłem mojego domu. Natomiast wiśniowe pocałunki i malinowa kaskada kojarzą mi się z latem i z ulubionym kompotem mojej babci. Jeśli miałabym nawiązywać do mojego stylu w którym przeważa motyw kwiatowy i słodkie zapachy wybrałabym waniliowy miód i słodką piankę . Pozdrawiam i całuje #LOVE .

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże, jaką piękną kobietą jest Twoja Mama :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem w stanie wybrać odpowiedniego zapachu dla mnie. Pierniczek czy Cynamon połączyłabym razem ponieważ kojarzy mi się z zimą i rodzinnym ciepłem mojego domu. Natomiast wiśniowe pocałunki i malinowa kaskada kojarzą mi się z latem i z ulubionym kompotem mojej babci. Jeśli miałabym nawiązywać do mojego stylu w którym przeważa motyw kwiatowy i słodkie zapachy wybrałabym waniliowy miód i słodką piankę . Pozdrawiam i całuje #LOVE .

    OdpowiedzUsuń
  26. W zimie na pewno w okresie świąt połączyłabym takie zapachy jak cynamon, pierniczek i herbatniczki :)
    Wiosną byłyby to zapachy kwiatowe takie jak lawenda, fiołek parmeński oraz kwiatowy
    Latem bardziej orzeźwiające zapachy jak marakuja, truskawka i mięta
    Jesienią gdy wróciłabym zmoknięta do domu najchętniej siedziałabym w pokoju pachnącym słodką pianką, trufla z białą czekoladą oraz czekoladową pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwiecisty trawnik + świeżość bawełny + truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wersja na dzień roboczy, kiedy trzeba wstać rano i iść do pracy, czyli słodkie pobudzenie: Poranna kawa + Słodka Pianka.

    Natomiast wersja na weekend... Bowiem weekend to relaks, relaks to SPA, a SPA to lampka wina... A przy tym wszystkim w kominku moje własne osobiste "Martini": Marakuja + Limetka + Mięta + Na Fali i robi się błogo...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiecisty trawnik + świeżość bawełny + truskawki

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekoladowa pomarańcza + cynamon. ;)
    Już wyobrażam sobie ten przepiękny aromat ;) Były wprost idealny na chłodne wieczory pod kocem ;)

    Pozdrawiam
    Blanka

    OdpowiedzUsuń
  31. Wersja na dzień roboczy, kiedy trzeba wstać rano i iść do pracy, czyli słodkie pobudzenie: Poranna kawa + Słodka Pianka.

    Natomiast wersja na weekend... Bowiem weekend to relaks, relaks to SPA, a SPA to lampka wina... A przy tym wszystkim w kominku moje własne osobiste "Martini": Marakuja + Limetka + Mięta + Na Fali i robi się błogo...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kwiecisty trawnik - bergamotka - delikatna biała herbata to mój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jako, ze rano zawsze ciężko mi wstać, bo jestem totalnym śpiochem to połączyłabym ze sobą poranna kawę, fale oceanu i limetkę:) może takie połączenie pomogłoby mi wstać z łózka;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z tymi Little Hotties :D Muszę się przyznać, że dzięki Tobie mam bzika na punkcie olejków, świec i wosków. Już po Twoim pierwszym filmie o olejkach, pobiegłam do sklepu i kupiłam kominek oraz mój pierwszy zapach :D Później przyszła pora na zamówienie Angel Wing w którym jestem, co tu dużo pisać, zakochana. Zawesze chciałam przetestować też świecę, ale niestety chodzę do liceum i krucho u mnie z pieniążkami:( Sądzę więc, że te woski to idealny tani pomysł dla osób takich jak ja, które nie mogą sobie pozwolić na zakup za 80-100 zł. Połączyłabym zapewne zapachy : Grejfruta, Truskawkę, Fiołka, Kwiatowy, Waniliowy Miód oraz Kwiat Magnoli, ponieważ sądzę, że wtedy mój pokój zaczął by pachnieć podobnie do mojej ulubionej (zresztą polecan3j chyba przez Ciebie droga Lauro ;))wody perfumowanej Daisy Marca Jacobs'a, którą dostałam na urodziny od moich przyjaciół. Uważam, że takie lekkie i słodkie zapachy idealnie podkreślają naszą kobiecą nature i pozwalają nam się czuć pewnie oraz radośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakbym miała ochotę się orzeźwić i nabrać energii to wybrałabym: truskawkę, cytrynę i czarną porzeczkę. Jakbym chciała sobie osłodzić dzień to poranną kawę, herbatniczki i słodką piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiosną-kwiecisty trawnik i kwiatowy.
    Latem-Miętę z Jabłkiem.
    Jesienią-Świeżość bawełny,Fale Oceanu i Na fali.
    Zimą-cynamon i pierniki.
    :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakbym miała ochotę się orzeźwić i nabrać energii to wybrałabym: truskawkę, cytrynę i czarną porzeczkę. Jakbym chciała sobie osłodzić dzień to poranną kawę, herbatniczki i słodką piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakbym chciała nabrać energii i nakręcić się pozytywnie to wybrałabym cytrynę, truskawkę i czarną porzeczkę. Jakbym miała ochotę na słodkie pobudzenie to wybrałabym herbatniczki,poranną kawę i słodką piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. hmm ciężko się zdecydować, najchętniej każdego po trochu bym wypróbowała ale na dzień dzisiejszy odpaliłabym fale oceanu , tropikalne piaski oraz cytrusowa zamieć

    OdpowiedzUsuń
  40. Little Hotties to świetny pomysł :D Muszę przyznać, że dzięki Tobie (mam nadzieje, że nie obrazisz się o ten bezpośredni zwrot) jestem uzależniona od wosków, olejków i świeczek :) A wszystko zaczęło się od Twojego filmiku o świecach, po którym od razu pobiegłam do sklepu i kupiłam swój kominek oraz pierwszy olejek :) Później przyszła kolej na zamówienie chwalonego przez Ciebie Angel Wing, w którym co tu dużo pisać, zakochałam się :) Niestety jako uczennica liceum nie mam aż tak dużych funduszy by kupić yankee candle :( Dlatego sądzę, że te woski to idealna alternatywa dla osób takie jak ja, których nie stać na wydanie 80-100 zł na świecę. Połączyłabym zapewne zapachy : Grejfrut, Truskawka, Fiołek, Kwiatowy, Kwiat Magnolii oraz Waniliowy Miód , ponieważ uważam, że takie połączenie pachniało by podobnie do mojej ulubionej (zresztą chyba również polecanej przez Ciebie ;)) wody perfumowanej Daisy Marca Jacobs'a, którą dostałam na urodziny od moich przyjaciół. Takie lekkie i słodkie połączenie świetnie podreśliłoby kobiecy charakter mojego pokoju :) Zapachy te świetnie pasują do kobiet w każdym wieku, uwypuklając ich optymizm i delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie wymarzone połączenie to: mięta, cytryna i bergamotka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. By dobrze zacząć dzień,
    Kiedy z rana łapie leń,
    Połączę zapachy cztery,
    By wyrzucić swe chimery:
    JABŁKO, CYTRYNA, LIMETKA I MIĘTA,
    Mam w sobie energię, to dobra zachęta.
    Teraz mogę świat podbijać,
    Już wiem, przy czym wieczorem będę wypoczywać:
    LAWENDA, KWIECISTY TRAWNIK, FIOŁKI,
    Dziś będą się śnić motyle i łąki.
    Dusza wypoczęta,
    O swych troskach nie pamięta…

    OdpowiedzUsuń
  43. Zroszone róże+ kwiecisty trawnik + świeżość bawełny :D :) kocham kwiaty i uwielbiam uczucie świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiśniowy pocałunek + Waniliowy miód + Słodka pianka = Połączenia idealne <3

    Kocham słodkie zapachy. Jestem miłośniczką takich zapachów, to uzasadnia mój wybór.

    Całuję, Julia ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już sobie wyobrażam jak w sklepie aromatelli musi pięknie pachnieć :D Zmieszałabym poranną Kawę z Truflą z Białej Czekolady oraz Kwiat Pomarańczy z Marakują i Grejpfrutem! Ahh.. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem fanką orientalnych zapachów więc koniecznie byłby to
    cynamon + herbatniczki + biała herbatka :)) - zakochałam się na samą myśl! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. wiśniowy pocałunek + waniliowy miód <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Malinowa kaskada + Trufla z białej czekolady - jeżeli takie połączenie stanowi prawdziwy orgazm kubków smakowych, podejrzewam że w wydawniu zapachowym będzie równie orgazmicznym doznaniem:D

    Szkoda, że nie ma kokosa, wtedy połączyłam Malinę z lukrecją + Kokos, albo najlepiej Kokos+Kokos bo to mój ulubiony zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Truskawka i grejfrut to swietne polaczenie to juz wiadomo, ale co jakby dodac do tego jeszcze PORANNA KAWE ?! Mysle ze to byl by mój zapach:)a zeby to wcielic metaforycznie w zycie dolanczam zdjecie na twojego fb:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Truskawka i grejfrut to swietne polaczenie to juz wiadomo, ale co jakby dodac do tego jeszcze PORANNA KAWE ?! Mysle ze to byl by mój zapach:)a zeby to wcielic metaforycznie w zycie dolanczam zdjecie na twojego fb:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzień dobry. Ja myślę że połączenie delikatnego zapachu jabłka ze świeżą miętą i delikatnym zapachem truskawki byłoby idealne na lato <3.Pozdrawiam panią i całą rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Moje połączenie to:
    Poranna Kawa + Trufla z Białej czekolady + Herbatniczki
    Taka bomba kaloryczna bez kalorii:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zestawiłabym miętę, herbatniczki i kwiat magnolii. Orzeźwiająco, słodko i delikatnie, razem stworzyłyby idealny - jak dla mnie - zapach. : )

    OdpowiedzUsuń
  54. Zestawiłabym miętę, herbatniczki i kwiat magnolii. Orzeźwiająco, słodko i delikatnie. Jak dla mnie - zestawienie idealne moich ulubionych zapachów : )

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj połączeń nasuwa mi się cała masa bowiem wszystkie zapachy są ciekawe i mają coś w sobie. Najchętniej jednak połączyłabym lawendę z kwiatem magnolii, żurawiną i marakują. Uważam,że powstanie ciekawa mieszanka uwodząca zmysły a zarazem je kojącą i relaksująca. Leciutko słodka, troszeczkę egzotyczna a jednocześnie uniwersalna bo każdy w tym zapachu znajdzie coś dla siebie.

    Lubię jako Justyna rojek

    OdpowiedzUsuń
  56. W dzień roboczy kiedy rano trzeba wstać do codziennych obowiązków i iść do pracy, zdecydowanie potrzebne byłoby mi delikatne pobudzenie, a raczej słodkie przebudzenie: Poranna Kawa + Słodka Pianka = idealny duet!

    Natomiast w weekend... Weekend to relaks, relaks to SPA, SPA to lampka wina, a w kominku moje osobiste zmieszane nie wstrząśnięte "Martini": Marakuja + Limetka + Mięta + Na Fali... i jest upajająco i błogo! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Delikatna biała herbata + fale oceanu + świeżość bawełny
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Poranna kawa z waniliowym miodem i trufla z bialej czekolady lub cytusowa zamiec z grejfrutem i limetka

    OdpowiedzUsuń
  59. Obecnie na tę porę zastosowałabym Czarna porzeczka , marakuja i figa aby poczuć się jak w owocowym sadzie .

    Little Hotties to fantastyczny produkt , bardzo chętnie bym kupiła wszystkie woski aby je przetestować bo zapowiadają się bardzo interesująco .

    OdpowiedzUsuń
  60. Na obecną porę zastosowałabym czarną porzeczkę , marakuję i figę aby poczuć się jak w owocowym sadzie .
    Bardzo chętnie bym przetestowała każdy wosk bo wyglądają fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  61. Według mnie świetnym połączeniem na wieczór byłaby "Żurawina","Czarna Porzeczka","Grejpfrut" oraz "Wiśniowe Pocałunki" :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Według mnie idealnym połączeniem na wieczór byłaby "Żurawina","Czarna Pożeczka","Grejpfrut" oraz "Wiśniowe Pocałunki" :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja połączyłabym te trzy zapachy: poranna kawa, cynamon i trufla z białej czekolady <3 dzięki temu w moim pokoju pachniałoby jak podczas przepysznego podwieczorku z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja bym połączyła ze sobą następujące trzy zapachy: cynamon, poranna kawa i trufla z białej czekolady. Dzięki temu w moim pokoju pachniałoby jak podczas przepysznego podwieczorku z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cytryna + mięta + grejpfrut :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale słodkie cudeńka! Połączyłabym słodką piankę z truflą z białej czekolady oraz z truskawką, ponieważ aromat ten kojarzy mi się z letnim wieczorem i ogniskiem :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdecydowanie na letni, rześki poranek, połączyłabym : mięta - rabarber z maliną - żurawina :)

    OdpowiedzUsuń
  68. OMG!!! JAKI WYBÓR ZAPACHÓW!!
    Razem z chłopakiem wybraliśmy limetka+cytrusowa zamieć+tropikalne piaski:D

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam aromaty i z wielką przyjemnością opowiem o swoich ulubionych:-)
    Wybieram 10 zapachów z których powstaną kompozycje łasucha :-)
    1) przysmak konesera :cytryna + czekoladowa pomarancza
    2) szarlotka cioci Lucynki : herbatniki+ jabłko + cynamon
    3) poranek we dwoje : poranna kawa + wisniowe pocałunki
    4) deser ukochanego :rabarbar z malina + herbatniki +trufle z czekolada
    5)osłoda zimowego poranka: herbatniczki + waniliowy miód +poranna kawa

    OdpowiedzUsuń
  70. Żurawina, wiśniowe pocałunki i słodka pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Żurawina, Jagodowy deser lodowy i słodka pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniały sklep !!! Z ogromną przyjemnością zgłaszam się do udziału, gdyż kocham wszelkie kombinacje zapachowe :D

    Myślę, że w ramach pobudki (a jestem strasznym śpiochem więc przydało by mi się coś takiego :)wybrałabym:

    *poranną kawę oczywiście ;)
    *którą posłodziłam bym waniliowym miodem
    *i przyprawiła cynamonem !

    Ooo tak myślę, że po takiej eksplozji zapachowej obudziłabym się momentalnie i nabrała apetytu na słodkości !!!

    Pozdrawiam,
    Mika :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak szaleć to szaleć, oto moje zestawy skomponowane z 10 aromatow :-)
    Śniadanko we dwoje : poranna kawa + wisniowe pocałunki
    Szarlotka cioci Lucynki : herbatniczki + jabłko +cynamon
    Osłoda wczesnej pobudki : waniliowy miód+poranna kawa+trufla z czekolada
    Spacer po rajskim ogrodzie: jabłko +kwiecisty trawnik + zroszone róże
    Pranie sąsiadki z dołu : świeżość bawełny + kwiecisty trawnik
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. zaczelabym od porannej kawy do tego trufla z bialej czekolady zatopiona marakuja oto moj zestaw 3 dobroci , chociaz ciezko wybrac bo tyle pysznosci zapachowych...jak dla Mnie Raj na Ziemi pzdr

    OdpowiedzUsuń
  75. cytryna + herbatniki + miód = pyszny smak a ciekawa jestem jaki byłby zapach :) mam nadzieje, że dane mi będzie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  76. Na tę chwilę połączyłam; kwiat pomarańczy, herbatniki i rabarbar z maliną ;) wakacyjnie, świeżo i zapach dzieciństwa;) Myślę że to było fajne zestawienie;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Zrelaksowała bym się przy zapachu herbatników,kwiat pomarańczy i rabarbar z maliną... Wakacyjnie i świeżo. Powrót do dzieciństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Herbatniczki i Słodka pianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Kwiat pomarańczy, mięta i tropikalne pisaki <3. Na chwilę mogłabym przenieść się na "wyspę marzeń". Myślę, że mieszanka takich zapachów dała by mi poczucie relaksu... Prawie jak takie wakacje w domu ;D.

    OdpowiedzUsuń
  80. Fale oceanu, mięta oraz herbatniki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Zmieszałabym świeże figi z limetką i marakują :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Jak połączyłabym zapachy : fale oceanu,tropikalne piaski i kwiatowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  83. Czytając wpis o tych niesamowitych, pachnących woskach, od razu miałam na myśli wymarzony wieczór spędzony z moim mężczyzną. Tak się składa, że, mimo wakacji, mamy dla siebie mało czasu. Wszystko przez natłok pracy. Dlatego moje połączenie idzie prosto z wewnętrznych potrzeb, by móc choćby na chwilę zanurzyć się w ramionach ukochanego z nutką bergamotki w połączeniu z wiśniowymi pocałunkami i truflą z białej czekolady unoszącą się w powietrzu. Taki wieczór to 'aromantyczne' marzenie. :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  84. jagodowy deser lodowy+ herbatniczki+ słodka pianka= smak dzieciństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Poranna kawa + mięta + waniliowe pocałunki. :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Poranna kawa + mięta + waniliowy pocałunek :)

    OdpowiedzUsuń
  87. może niekoniecznie letni zestaw:) ale herbatniki z czekoladową pomarańczą:) może jeszcze trufla z białej czekolady:) mniam, można by zjeść tą świeczkę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  88. W upalny wieczór chciałabym aby moja sypialnia pachniała świeżo = fala oceanu słodko = słodka pianka wakacyjnie = tropikalne piaski :)

    CAŁUJE ;*

    OdpowiedzUsuń
  89. Może niekoniecznie letni zapach...ale herbatniki z czekoladową pomarańczą:)...do tego może jeszcze trufla z białej czekolady!! mniam można by zjeść tę świeczkę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  90. Abra kadabra !

    Ciocia Iza podaje przepis na znalezienie i uwodzenie mężczyzn zapachem ;)
    Najeży zmieszać Wiśniowe pocałunki, Fiołek parmeński i lekko zroszone róże.

    Taką mieszankę wkładamy do kominka i czekamy aż mężczyzna naszego życia sam wpadnie w sidła zapachu ;)
    A do częstowania gości Herbatniczki i pierniczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Boję się wyprawy do tego sklepu ;-) Ale koniecznie musisz mnie tam zabrać :-)
    Te woski na pewno prócz cudnych zapachów wyglądają sooo cute! ♥

    OdpowiedzUsuń
  92. Raj po prostu..."absolutnie fantastyczne" :D
    Jesień i zima to dla mnie "ciężki" okres w roku. Właśnie wtedy najlepiej sprawdzają się świece zapachowe, olejki, woski. Aromaty z kominka, otulające dom to dla mnie magia...
    Na jesienne wieczory wybrałabym Lawendę, Jabłko, Wiśniowe pocałunki otulone Fiołkiem Parmeńskim.
    Caaały grudzień to dla mnie okres świąteczny, styczeń i luty - czas na wspomnienia, dlatego obowiązkowo w kominku znalazłyby się: Cytrusowa Zamieć, Waniliowy Miód, Cynamon <3 i Pierniczek :)

    No dla mnie BOMBA :D

    OdpowiedzUsuń
  93. zapach bomby witaminowej uzyskany dzieki woskom marakuja jablko zurawina
    ten zapach wydaje mi sie pachnialby multiwitaminowa bomba mimo tak nielicznych 'skladnikow' odnosiloby sie wrazenie ze jest sie w owocowym raju. te trzy zpachy pachnialaby swietnie bardzo owocowo i soczyscie

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Dom pachnący cały rok:
    Zimą: Wiśniowe Pocałunki + Czekoladowa Pomarańcza + Cynamon
    (zestaw idealnie rozgrzewający w mroźne zimowe dni)

    Wiosną: Świeżość Bawełny + Delikatna Biała Herbata + Kwiecisty Trawnik
    (ten zestaw kojarzy mi się z aurą na zewnątrz, gdy wszystko kwitnie, otula nas wiosenne powietrze no cud miód :)

    Latem: Tropikalne Piaski + Cytrusowa Zamieć + Mięta
    (po prostu 3 razy "O": Odświeżająca, Odprężająca, Orzeźwiająca letnia kombinacja)

    Jesienią: Poranna Kawa + Waniliowy Miód + Słodka Pianka
    (komplet na chandrę: kawka + słodki deserek = zaciesz :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja chętnie zrelaksowała bym się przy kilku połączeniach:
    ożywiające : jabłko + cytryna + świeże figi
    leniwe wieczory: kwiat magnolii + lawenda + kwiat pomarańczy
    zimowe klimaty: słodka pianka + pierniczek + cynamon
    Wybór zapachów jest ogromny :) aż ciężko się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. Skomponowała dwa zestawy w zależności od nastroju 1) Fale oceanu, świeżość bawełny, Tropikalne piaski 2) Trufla z białej czekolady, Poranna kawa, Marakuja.

    OdpowiedzUsuń
  99. Skomponowałam dwa zestawy w zależności od nastroju 1)Fale oceanu, świeżość bawełny, tropikalne piaski 2) trufla z białej czekolady, Poranna kawa, Marakuja

    OdpowiedzUsuń
  100. Skomponowałam dwa zestawy w zależności od nastroju 1)Fale oceanu, świeżość bawełny, tropikalne piaski 2) trufla z białej czekolady, Poranna kawa, Marakuja

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja połączyłabym żurawinę, czarną porzeczkę i cytrynę lub kwiecisty trawnik i świeżość bawełny dla orzeźwienia na lato natomiast na chłodniejsze dni marakuja limetka i grejpfrut lub poranna kawa herbatniczki i cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Na Little Hotties natrafiłam już jakiś czas temu, ale to dopiero Twój blog sprawił, że ostatecznie nabrałam na nie wielkiej chęci.

    Pierwszym zestawem, tym najbardziej apetycznym jest: trufla z białej czekolady + jagodowy deser lodowy + herbatniki. Jako że już jakiś czas temu zerwałam ze słodyczami, to takie są świetną alternatywą. :D

    Następny zestaw jest już bardziej letni: wiśniowe pocałunki + kwiecisty trwanik + cytryna

    Ostatni byłby bardzo delikatny, ale słodycz i kwiatowość postanowiłam przełamać cytrusami : malina z lukrecją + delikatna biała herbata + kwiat magnolii + cytrusowa zamieć.

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja bym połączył zapachy tak: jabłko, cytryna, kwiecisty trawnik. A drugie połączenie na śniadanie to cynamon, poranna kawa i pierniczek ;))

    Szymon

    OdpowiedzUsuń
  104. Nie znam zapachów a więc trudno mi dobrać zapachy a więc zdałam się na intuicję :)
    Jabłko ( ma ten przyjemny owocowy zapach i pasuje do wielu kombinacji ) + malina z lukrecją ( uwielbiam maliny , bo ich zapach kojarzy mi się z latem ) + mięta ( aby nadać ożeźwiającą nutkę temu zapachowi ) = Mój wymarzony letni zapach : D

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja stworzyłabym trzy kombinacje zapachowe:

    *na rano, aby łatwiej wstawało się z ciepłego łóżka: poranna kawa + herbatniczki + trufla z białej czekolady (pobudza zmysły niejednego łasucha!)

    *na popołudnie, aby się orzeźwić: tropikalne piaski + fale oceanu + mięta (po ciężkim dniu pracy można przenieść się na wyspy Bahamas ^^)

    *na wieczór, aby się zrelaksować: lawenda + świeżość bawełny (można zasypiać! :D)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja zamówiłam ostatnio woski i świecę YC :) Doborem zapachów kierowałam si.ę dzięki twoim recenzją ciekawa jestem i czekam z niecierpliwością na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapraszam na mój raczkujący blog, niebawem recezja :*

    OdpowiedzUsuń
  108. jako fanka zapachów orientalnych absolutnie
    cynamon + herbatniczki + biała herbatka <3
    wyobrażam juz sobie ten piekny zapach rozchodzący sie po pokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Po rozczytaniu się z ropiski co nie było proste ze względu na malutkie literki od razu widziałam najwazniejsz dla mnie połaczenie. Kiedy byłam młodsza moja mama piorąc pościel nie mogła dodawać zwykłego płynu do płukania ponieważ moja nie chodząca siostra spędzała w łóżku całe dnie i zaraz dostawała uczulenia. Prała więc nasze rzeczy w delikatnym proszku a później układając wszystkie rzeczy na półkę układała między ubraniami kilka woreczków z lawendą. Wszystkie koleżanki ze szkoły przychodząc zawsze pytały mnie co to za dziwny zapach. Mi kojarzy on się z rodzinnym domem, rodzicami i siostra. Teraz gdy już nie jestem blisko nich sama do swojej szafy wkładam woreczki z lawendą. Połączenia pozostałych zapachów chyba nie jestem w stanie odgadnąć. Myślę, że połączyłabym jeszcze na fali i tropikalne piaski i paliła je w październiku wspominając wakacje i mój raj na ziemi...a mięta hmmm pewnie nie zagościłaby zbyt często w moim kominku...ale na jej zapach jedno wspomnienie na pewno by powróciło...spływy kajakowe kaszubskimi rzekami gdzie brzegi usiane są świeżą miętą;) a jagodowy deser lodowy na pewno zapaliłabym mojemu chrześniakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Myślę , że cudownym zapachem byłoby połączenie : Cytryny , Grejpfruta oraz Limetki <3
    Byłaby to super alternatywa na lato bo zapach byłby owocowy , świeży i orzeźwiający.<3
    I chętnie sprawdziłabym czy moje spektakulacje okażą się słuszne <3
    Gorące Pozdrowienia . <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Oczywiście połączenie zależy od pory roku, nastroju i innych okoliczności. Jednak biorąc pod uwagę to, że mamy środek lata, a pogoda sprzyja chciałabym wstając rano poczuć się jak na dzikiej plaży, dlatego wybrałabym kombinację: Marakuja + Grejpfrut + Tropikalne Piaski. Być może taka kombinacja pozwoliłaby mi dobrze rozpocząć dzień.

    Nie jestem osobą, która ma szczęście do konkursów i tym razem pewnie też nie wygram, jednak gdyby zdarzył się cud, to 14 sierpnia wyjeżdżam na swój urlop i wracam dopiero 29.08, więc wyniki poznam pod koniec miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Postawiłabym na prostotę. Lubię jogurty pitne o owocowych smakach. Często wybieram te, które mają mieszankę smaków. Dlatego do kominka wrzuciłabym jakieś dwa owoce np jabłko z cytryną, bo ciekawi mnie jak takie połączenie by się sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Mój kominek odpalałby mój mężczyzna,gdy ja jeszcze słodko śpię ;) a wnim poprzedniego dnia zostawiłabym :
    Morning coffee – bo nic tak nie budzi jak pyszna kawa o poranku (konieczne zaparzona przez ukochanego mężczyznę!!)
    Vanilla Honey - słodki zapach przypominający dzieciństwo….
    Biscuit – niech kusi słodkością i będzie słodkim nie-grzechem, bo nie wchodzi w biodra!

    pozdrawiam !!!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  114. Byłam na stronie tej notki dokładnie trzy razy. Nawet mi nie przyszło do głowy żeby brać udział w konkursie.. Przed chwilką szukałam tapety na laptopa, wyszukując hasło LAWENDA w google grafika :)))) i mnie olśniło :D KONKURS! Już teraz wiem, że chcialabym czuc zapach lawendy w moim domu :D (właśnie w tym momencie sie zorientowałam że baju baju a takiego zapachu może nie byc hahaha... ale jest - sprawdziłam :D). Do tej lawendy trzeba coś dodac - więc byłaby to "świeżośc bawełny" - nie wiem czemu ale właśnie skojarzyło mi sie to z pościelą z Babcinej Pracowni (chyba tak to sie nazywa :D ) której pozazdrościłam Ci ostatnio na funpage :D dooooobra... dorzuce jeszcze słodką piankę - że niby ta pianka to taka jak w kąpieli (ciiii... wiem że to chodzi o taką do jedzonka :D ). Ot co! Taki mój skromny zestawik :) świeżość musi byc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Moj kominek odpalany byłby z samego rana przez mojego mężczyznę, gdy ja jeszcze słodko drzemię....
    A w nim:

    Morning coffee – bo nic tak nie budzi jak pyszna kawa o poranku (konieczne zaparzona przez ukochanego mężczyznę!!)
    Vanilla Honey - słodki zapach przypominający dzieciństwo….
    Biscuit – niech kusi słodkością i będzie słodkim nie-grzechem, bo nie wchodzi w biodra!

    OdpowiedzUsuń
  116. Byłam na stronie tej notki dokładnie trzy razy. Nawet mi nie przyszło do głowy żeby brać udział w konkursie.. Przed chwilką szukałam tapety na laptopa, wyszukując hasło LAWENDA w google grafika :)))) i mnie olśniło :D KONKURS! Już teraz wiem, że chcialabym czuc zapach lawendy w moim domu :D (właśnie w tym momencie sie zorientowałam że baju baju a takiego zapachu może nie byc hahaha... ale jest - sprawdziłam :D). Do tej lawendy trzeba coś dodac - więc byłaby to "świeżośc bawełny" - nie wiem czemu ale właśnie skojarzyło mi sie to z pościelą z Babcinej Pracowni (chyba tak to sie nazywa :D ) której pozazdrościłam Ci ostatnio na funpage :D dooooobra... dorzuce jeszcze słodką piankę - że niby ta pianka to taka jak w kąpieli (ciiii... wiem że to chodzi o taką do jedzonka :D ). Ot co! Taki mój skromny zestawik :) świeżość musi byc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. fale oceanu+swiezosc bawełny+ns fali ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Jabłko + cytryna + cynamon <333

    OdpowiedzUsuń
  119. O jej, świetna sprawa takie woski :) Muszę zakupić sobie oś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Fiołek Permeński + Kwiat Pomarańczy + Delikatna Biała Herbata

    OdpowiedzUsuń
  121. Cytryna + mięta + marakuja <3 cudowny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  122. poranna kawa +herbatniczki = i można działać cały dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  123. Grejpfrut, kwiecista trawa, kwiat pomarańczy i marakuja :DDD ohh orzeźwiające:DDD

    OdpowiedzUsuń
  124. Jabłko, Żurawina i Delikatna Biała Herbata♥

    OdpowiedzUsuń
  125. Waniliowy miód + poranna kawa + herbatniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. O poranku zapalilabym wosk ''Poranna kawa'' oraz ''Slodka pianka'' ktore rozbudzily by mnie pewnie od razu oraz pobudzily moje zmysly, zachecajac do dalszych dzialan :))
    Po powrocie ze szkoly wyprobowalabym wosku ''Mieta'' lub ''Lawenda'' ktore pewnie pachna cudownie!
    Kiedy juz bede lezala w lozku czytajac ksiazke chetnie wyprobowalabym ''Herbatniki'' & ''Waniliowy miod'' lub ''Delikatna biala herbata'' & ''Fiolek parmenski'' - nie moglam sie zdecydowac poniewaz same nazwy wydaja mi sie byc takie zachecajace, nie mozna sie oprzec! :3
    Inne moje juz ulubione zapachy to ''Lawenda'' oraz ''Slodkie Naranji'' do ktorych jestem juz przekonania bez wachania poniewaz wiem ze mnie nie zawioda :)
    I tak oto mamy 10 woskow! :)
    Bardzo chcialabym wyprobowac je wszystkie, nawet wtedy gdy nie wygram na pewno je kupie!
    Emilka :>

    Przepraszam za brak polskich znakow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojoj pomylilam sie, 2 razy napisalam o lawendzie :)
      W zadaniu ''Po powrocie ze szkoly wyprobowalabym wosku ''Mieta'' lub ''Lawenda'' ktore pewnie pachna cudownie!'' Chodzilo mi o miete i bawelne :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  128. a mnie tak strasznie, strasznie kusi ta trufla z białej czekolady, ale przez długi czas zastanawiałam się z czym ją połączyć. Jako fanka cukierniczych eksperymentów, wpadłam na pomysł, żeby za pomocą tych cudnie pachnących wosków skomponować jedne z moich ulubionych, kulinarnych dzieł: muffinki z białą czekoladą i żurawiną, dlatego postanowiłabym na połączenie: herbatników(jako tak część muffinkowa) + biała czekolada + żurawina. ;)
    obecnie dużo trenuje i jestem na diecie, dlatego nie mogę pozwolić sobie na takie łakocie, ale jak to się mówi: smak to w 90% zapach, dlatego mogłabym się rozkoszować swoimi muffinkami - bez ich dosłownego pożerania ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. CZARNA PORZECZKA + PIERNICZEK + ŻÓRAWINA + ZROSZONE RÓŻE <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Witam! Ja tam mam kilka pomysłów.

    Na pewno moje ulubione lody troszkę udoskonalone;)
    czyli: mięta + trufla z białej czekolady.

    Chętnie też bym się przeniosła do jakiś ciepłych krajów, smazing&plazing i troszkę sporciku;)
    czyli: tropikalne piaski + na fali

    I na upał odświeżający shake w dwóch wersjach:
    1)grapefruit + truskawka
    2)jabłko + cytryna + limetka

    pozdrawiam;))


    //ojoj, ale się rozmarzyłam... CZAS NA LODY;) hihihi;*

    OdpowiedzUsuń
  131. /* z góry przepraszam, jeżeli będą dwa komentarze, bo nie wiem czy się jeden dodał;( */

    To ja mam kilka zapaszków, bo jeden to za mało, hihihi;)
    1)na pewno udoskonalone lody miętowe, moje ulubione, więc aby dbać o linię trzeba sobie dogadać w inny sposób;)
    czyli: MIĘTA + TRUFLA Z BIAŁEJ CZEKOLADY

    2)chyba dużo osób będzie chciało tak połączyć zapaszki, bo wakacyjne wspomnienia to jednak miód na tęskniące za odpoczynkiem serce w różnych okresach roku;)
    czyli: TROPIKALNE PIASKI + NA FALI

    3)shake, shake, shake! /* pioseneczka mi sie jedna przypomniała, heheh */
    a więc coś na ochłodę w upały w postaci dwóch kompozycji zapaszkowych, bo nie mogę się na jeden nie dam rady się zdecydować;))
    czyli: TRUSKAWKA + GREJPFRUT
    LIMETKA + JABŁKO + CYTRYNA

    pozdrowienia z Krakowa;***

    OdpowiedzUsuń
  132. Ja bym połączyła marakuję z truskawką lub Truflę z białej czekolady ze słodką pianką :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Pierniczki +poranna kawa +waniliowy miód... moze ewentualnie jeszcze trufla z białej czekolady, ummm :D = sliniotok ;) a tak na serio to az zgłodniałam myśląc o tym jaki piękny zapach mógłby z tego powstać ;D Powinna byc obok tabliczka z napisem (nie komponować jeśli jesteś na diecie)

    OdpowiedzUsuń
  134. jagodowy deser lodowy + waniliowy miód + herbatniczki = słodki, apetyczny zapach idealnie komponowałby się w moim mieszkaniu w ciągu dnia
    natomiast na wieczór proponuję geranium + kwiat pomarańczy + bergamotka
    pierniczek + cynamon + czekoladowa pomarańcza = tylko na specjalne świąteczne okazje!:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Powiedzcie mi proszę jak wygląda zamawianie na stronie aromatelli takiego zestawu 35 wosków? Pojawia się możliwość wyboru jedynie 10 zapachów. Czy to oznacza, że tylko tyle rodzajów może być, a liczba poszczególnych zapachów w opakowaniu jest losowa?

    OdpowiedzUsuń
  136. W moim zestawie połączyłabym: Poranną kawę z waniliowym miodem i cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. W moim zestawie połączyłabym: Poranną kawę z waniliowym miodem i cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Herbatniczki OM NOM NOM :)

    Waniliowy miód PYCHA!

    Jagodowy deser lodowy JUŻ JESTEM GŁODNA JAK MYŚLĘ TYM POŁĄCZENIU...

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja połączyłabym na pewno :

    Jabłko- Kocham jego zapach on przypomina mi lody jabłkowe na upragnionych wakacjach :)
    Truskawkę-Kocham piec ciasta,najchętniej piekę właśnie sernik na zimno z truskawkami.
    Cytrynę- Mój ulubiony owoc,zawsze kiedy jestem senna wypijam sok z cytryny..Myślę,że kwaśne jabłko+słodka truskawka+orzeźwiająca cytryna= połączenie idealne :)

    Pozdrawiam Laurkę Natalia z okolic Krakowa ; *

    OdpowiedzUsuń
  140. Moje połączenie zapachów nie byłoby bardzo wymyślne.

    wspomnienie wakacji:
    rabarbar z maliną-który rośnie w ogródku mojej mamy + lawenda :)

    oraz coś na zimowe wieczory na poprawę humoru:
    poranna kawa+pierniczek+trufla z Białej Czekolady - wszystko to co lubią łasuchy.

    pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja połączyła bym kwiat pomarańczy + grejpfrut + żurawina :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  142. 1# Piernik+Mięta+Żurawina & 2# Grejpfrut+Herbatniki : )

    OdpowiedzUsuń
  143. Mini woski zamknięte w uroczym słoiczku ,to dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie dość, że pięknie to wygląda i cudownie pachnie,to jeszcze jest wyjątkowo praktyvczne. Świetny pomysł, naprawdę. Co do zapachów, to uzależniona jestem od Cotton Fresh. Ostatnio chętnie delektuję się zapachem Delikate Wait Tea. Zastanawiam się nad połączeniem obu i może wzbogacenie ich odrobiną Tropikalnego piasku? A może zestaw Porannej Kawy i Trufli Z Białej Czekolady... Nie wiem co by z tego wyszło, ale już same nazwy pobudzają wyobrażnię:). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  144. Rano Świeżość Bawełny + Grejpfrut. W południe Tropikalne Piaski + Marakuja. A na wieczór coś zmysłowego: Wiśniowe Pocałunki i Kwiat Pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  145. Marakuja, Grejpfrut na poprawę humoru, a na co dzień Świeżość bawełny!

    OdpowiedzUsuń
  146. muszę je sobie kiedyś sprawić, ale to już we wrześniu jak się przeprowadzę do swojej malutkiej kawalerki :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Fale oceanu + tropikalne piaski + świeżość bawełny. Takie połączenie kojarzy mi się z odpoczynkiem na tarasie pięknego domu położonego przy piaszczystej plaży tuż nad brzegiem błękitnego oceanu. Aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  148. A ja połączyłabym ze sobą zółtą jak słonko MARAKUJE, błękitne Fale oceanu, i oczywiście TROPIKALNE PIASKI ... a później leżak i pełen relax Mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  149. A ja połączyłabym TROPIKALNE PIASKI, a jak piasek to i FALE OCEANU i zółciutką jak słońce MARAKUJE a później leżak i pełen relax z aromatem mmm.....

    OdpowiedzUsuń
  150. Połączenie jak z mojego ulubionego koktajlu na lato, który sobie sama przygotowuję: Truskawka, Cynamon... a dodatkowo na osłodę Trufla z białej czekolady. <3

    OdpowiedzUsuń
  151. PIERWSZY:
    Wiśniowe Pocałunki+Malinowa Kaskada+Żurawina
    DRUGI:
    Kwiat Magnolii+Zroszone Róże+Lawenda
    TRZECI:
    Limetka+Marakuja+Jabłko

    OdpowiedzUsuń
  152. Kocham owocowe zapachy, ale także uwielbiam eksperymentować, a wiec mój wybór pada na grejpfruta + miętę + jabłko, a także + pierniczek :) Mam nadzieję, że z takiego mixu wyszłoby coś interesującego! Jabłko i mięta na orzeźwienie, grejpfrut na poprawę nastroju, a żeby wszystko troszkę stonować i "okiełznać" , cudowny zapach piernika ;)

    OdpowiedzUsuń
  153. Połączyłabym moją ukochaną lawendę, morze i zapach powietrza po burzy.

    OdpowiedzUsuń
  154. Ja bym połączyła poranną kawę + z lawendą + żurawiną!
    Mniam mniam, świezość, orzeżwienie i słodkie owoce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja bym połaczyła poranną kaweę + lawendę + żurawinę !
    Mniam Mniam, świeżość, orześwienie i słodkie owoce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  156. Ja bym połączyła poranną kawę z waniliowym miodem i wiśniowym pocałunkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Połączyłabym poranna kawę z waniliowym miodem i wiśniowym pocałunkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Świeżość bawełny i cytrusowa zamieć :)

    OdpowiedzUsuń
  159. lawenda, żurawina i mięta:)

    OdpowiedzUsuń
  160. Oczywiście Mięta + Wiśniowe Pocałunki + Jagodowy Deser Lodowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  161. Oczywiście Mięta + Wiśniowe Pocałunki + Jagodowy Deser Lodowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  162. Moje połączenie to Czekoladowa Pomarańczowa i cynamon - ociepli każdy wieczór. Na ranek - Fale Oceanu, Tropikalne Piaski w połączeniu ze świeżą bawełną.

    OdpowiedzUsuń
  163. Moje połączenie to Czekoladowa Pomarańczowa i cynamon - ociepli każdy wieczór. Na ranek - Fale Oceanu, Tropikalne Piaski w połączeniu ze świeżą bawełną.

    OdpowiedzUsuń
  164. Moje połączenie to Czekoladowa Pomarańcza i Cynamon - żeby ocieplić każdy wieczór. A na poranki Fale Oceanu,Cytrusowa Zamieć, Tropikalna Piaski i Świeżość Bawełny - idealny miks na dobry humor na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Połączyłabym zapachy: 'Kwita Magnolii' ponieważ kojarzy mi się z pewnym wyjątkowym dniem w moim życiu, 'Poranna Kawa' ponieważ zawsze stawia mnie na nogi, jakby mówił 'wstawaj, ogarnij się!' i 'Waniliowy Miód' żeby osłodzic każdy dzień i zapomniec o stresie i problemach jakie nam przyniósł.
    Taki zestaw i idealny wieczór gotowy, 100% chilloutu !

    OdpowiedzUsuń
  166. *Limetka;
    *Mięta;
    *Delikatna biała herbata.

    OdpowiedzUsuń
  167. Ostatnio narzekam co wieczór na ból głowy, ale podejrzewam, że moja mieszanka, sprawiłaby się dość dobrze na odejście bólu i zrelaksowanie. Pomieszałabym ze sobą limetkę, świeże figi, miętę i jabłko. Zielono-fioletowe cudo na pewno pięknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Delikatna Biała herbata i Świeże figi! Zapachy obłędne, nie spotkałam się wcześniej z tymi woskami, ale zachwyciły mnie różnorakością. Będę fanką!

    OdpowiedzUsuń
  169. Łatwiej było by coś skomponować wąchając wpierw te zapachy ale biorąc listę i puszczając wodzę fantazji stworzyłabym takie zestawy:
    herbatniczki + jagodowy deser lodowy + trufla w białej czekoladzie (zapach na osłodę dnia)
    lawenda + świeżość bawełny + bergamotka/kwiatowy ( dla nadania świeżości każdej chwili :))
    cytrusowa zamieć + limetka + kwiat pomarańczy ( aby poczuć energię pomarańczy w pochmurny dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  170. Trudno skomponować zestawy bez wcześniejszego wąchania zapachów ale biorąc listę i puszczając wodzę fantazji stworzyłabym następujące kompozycje:
    Herbatniczki + jagodowy deser lodowy + trufla w białej czekoladzie (dla osłody każdego dnia)
    Lawenda + świeżość bawełny + bergamotka/ kwiatowy ( aby uzyskać powiew świeżości)
    cytrusowa zamieć + limetka + kwiat pomarańczy ( by poczuć energię pomarańczy w pochmurny dzień)
    Ps. Możliwe że moje konta widnieją pod różnymi nazwami ale spełniłam wszystkie warunki więc mam nadzieję mój komentarz będzie wzięty pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Gdy letni upał nam doskwiera, perfekcyjną nutką orzeźwienia dla naszych zmysłów będzie zapach cynamonu serwującego wiśniowe pocałunki czekoladowej pomarańczy. mmmm.... sama rozkosz.

    OdpowiedzUsuń
  172. Obserwuję jako: Olaszka
    Lubię jako: Ola Kubiak
    Mój idealny zapach: http://youtu.be/DjEceFvyW1I

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Gdzie kupiłaś ten swój biały kominek? Jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  174. Moje połączenie to Grejfrut, mięta i cytryna :) oj marzenie mieć taki sprzęcik :) sama sobie takiego niestety nie kupie :( nigdy nic nie wygrałam więc może się uda :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  175. Trufla z białej czekolady+ kwiat pomarańczy+ świeże figi;) Idealne na wieczorową porę: kominek, ciepełko , ja i pełen relaksik;) Mmmmmmmmmm...;D

    OdpowiedzUsuń
  176. Ponieważ nie jadę w tym roku na wakacje - zapaliłabym połączenie, które choć trochę zastąpiłoby mi wyjazd: tropikalne piaski, fale oceanu i cytrusowa zamieć to w tym przypadku idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  177. Bez namysłu połączyłabym Tropikalne Piaski, Cytrusowa Zamieć i Wiśniowe Pocałunki... Mmm, już wyobrażam sobie zapach słońca, lata, orzeźwienia i słodyczy.. sama nie wiem czemu, ale od razu zestaw ten kojarzy mi się z beztroskimi wakacjami pełnymi miłości!;P

    OdpowiedzUsuń
  178. Bez namysłu połączyłabym Tropikalne Piaski, Cytrusowa Zamieć i Wiśniową Słodycz... Mmm, już czuje zapach lata, słońca, orzeźwienia i słodyczy... sama nie wiem czemu, ale od razu na myśl przychodzą mi beztroskie wakacje pełne miłości;p

    OdpowiedzUsuń
  179. Ponieważ odnoszę wrażenie, że moja propozycja była zbyt podobna do jednej z tych, które zaproponowała aromatella na swojej stronie, a nie chciałabym być posądzona o kopiowanie pomysłów, chiałabym zaproponować jeszcze jedno połączenie, zupełnie inne od poprzedniego:
    Herbatniczki + Waniliowy Miód + Pierniczek + Poranna Kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  180. A gdyby tak połączyć wszystkie zapachy razem ? no tak myślę że to jednak nie jest dobry pomysł, choć czemu nie ? no tak, tak ma być konkretny zapach to będzie ;] uważam że świetną, słodką kompozycją będzie połączenie Wiśniowych pocałunków + Żurawiny + Zroszonych róż co myślisz ? ja uważam ze będzie świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  181. A ja połączyłabym Tropikalne piaski, fale oceany i cytrynkę :) to byłoby coś taka - taka wakacyjna zapachowa przygoda ;]

    OdpowiedzUsuń
  182. Ja połączyłbym cytrynę, fale oceanu i tropikalne piaski może nie jest to odkrycie ameryki ale chciałbym wygrać prezent na urodzinki dla mojej dziewczyny bo niedługo ma urodziny ;)
    Całuski ;* czy coś takiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  183. Bardzo lubię świeże, słodkie i owocowe zapachy. Pomysł na mój zapach to Jabłko, Geranium i Mięta lub Limetka, Mięta i Trufla z Białej czekolady. Aż poczułem zapach tych połączeń. Całuski xoxo

    OdpowiedzUsuń
  184. Bardzo lubię słodkie i owocowe zapachy. Moimi połączeniami są: Jabłko, Mięta i Geranium oraz Trufl z białej czekolady, Mięta i Limetka

    OdpowiedzUsuń
  185. a ja chętnie popieściłabym zmysły herbatniczkiem + malinową kaskadą + truflą z białej czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  186. MOje połączenie nazwałabym ROCK GLAM PRINCESS, z dedykacją dla Laury i byłoby to odpowiednio:
    Dzieci kwiaty - ROCK
    Delikatna biała herbata - GLAM
    Zroszone róże - PRINCESS

    OdpowiedzUsuń
  187. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  188. W moim kominku połączyłabym Jabłko + Cynamon + Herbatniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  189. Witam, mam nadzieje, że mozna dodać drugi komentarz,
    gdyż chciałam dodać kilka kombinacji zapachowych;))

    Oto one:
    1)"Winter morning":
    Poranna kawa + Waniliowy miód + Pierniczek
    2)"MintNight":
    Mięta + Świeżość bawełny (2:1)
    3)"Campnight"
    Kwiecisty trawnik + Słodka pianka + Bergamotka

    OdpowiedzUsuń
  190. Cynamon, trufla z białej czekolady i pierniczek <3
    MMMM!

    OdpowiedzUsuń
  191. Cynamon, pierniczek i trufla z białej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  192. kwiat pomarańczy, grejpfrut i fale oceanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  193. Ogromny wybór! :D
    Dopiero zaczynam z Little Hotties, wczoraj dokonałam zakupu na pierwszy wosk i tu wybór padł na Hazelnut, ale już mnie ciągnie do reszty.
    Moje dwie mieszanki, które chciałabym przetestować:
    1. Kokos + Na fali + Tropikalne Piaski
    2. Lawenda + Kwiecisty trawnik + Mięta
    Może kiedyś uda mi się zebrać kolekcje wszystkich zapachów i trochę pofantazjować! A tak z innej "beczki" to miałaś pomysł na świetny post na blogu,. Dzięki niemu i osobom, które się wypowiedziały będę miała wiele atrakcji z przyszłego testowania waszych zapachowych mieszanek prosto z wyobraźni. Codzienne coś innego! :)
    P.S. Blog ląduje w obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń