wtorek, 9 lipca 2013

Pretty Woman

Od razu chcę sprostować, że Pretty Woman to nie ja, taki tytuł sam mi się jakoś nasunął, gdy zakładałam tę sukienkę. Mam ją już kilka lat i zawsze niezmiennie czuję się w niej jak Julia Roberts hehe :D Jak widać sceneria znowu na olsztyńskiej Marinie, byliśmy tam z chłopakami na kawce i tak jakoś na spontanie zrobiliśmy te zdjęcia, nie jestem zachwycona ich jakością, dlatego zrobiłam z nich tzw. efekt filmowy, aby jeszcze bardziej oddać charakter tej stylizacji. Zachwycona natomiast jestem butkami, które niedawno zagościły w mojej szafie (Tommy Hilfiger via eButy.pl) Długo o nich marzyłam i muszę przyznać, ze są dość wygodne, chociaż nie cierpię jak mi palec wychodzi :( ale inny rozmiar nie wchodzi w grę - taką już mam nogę :) Mam nadzieję, że zdjęcia mimo wszystko wam się spodobają


sukienka - BHS
kapelusz - Vezzi.pl
buty Tommy Hilfiger - eButy.pl
bransoletka - byDziubeka.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
torebka nude - ROMWE.com

Całuję mocno
Laura

51 komentarzy:

  1. zdjęcia sa ładne :) szczególnie te w kapeluszu

    OdpowiedzUsuń
  2. Laurko kochana jesteś piękną i elegancką kobietą uwielbiam Cię ostatnio nawet śniło mi się że spotkałam Cię byłaś na wycieczce w moim mieście :)
    Podeszłam do Ciebie i zaczęłyśmy rozmawiać później poszłyśmy na browarka hi hi buziaki Ślicznotko :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie to denerwuje, że na wstępnie musiałaś podkreślić, że Pretty Woman to nie Ty, bo znajdą się trolle i Ci wyrzucą.
    Oczywiście, że jesteś Pretty Woman!!
    Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mnie to denerwuje, że na wstępnie musiałaś podkreślić, że Pretty Woman to nie Ty, bo znajdą się trolle i Ci wyrzucą.
    Oczywiście, że jesteś Pretty Woman!!
    Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz bardzo ładny masz Laurko ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Laurko! A ten kapelusz nadał fajnego "smaczku" całej stylizacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne zdjecia! wygladasz bosko ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt filmowy jest nieziemski bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt folmowy jest nieziemski bardzo mi się posoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie jedna z Twoich lepszych stylizacji ;) Piękny kapelusz i biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się komponuje sukienka z tymi butami. Ale i tak najbardziej urzekł mnie kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam na stylizacje z tą sukienką.Miałaś ją na sobie w filmiku z rozdaniem.Jest piękna i bardzo kobieca.Wyszło pięknie,romantycznie i odrobinę kokieteryjnie.Uwielbiam taki(twój)styl.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz! :)

    Zdjęcia piękne, jak kadry z filmu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na stylizację z tą sukienką.Miałaś ją na sobie w filmiku z rozdaniem.Wyszło pięknie,romantycznie,z odrobiną kokieterii.Kapelusz pięknie dopełnił całości:).Uwielbiam taki(twój)kobiecy styl:).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka idealna w moim stylu! Do tego ten kapelusz i torebka, cudo! W mojej wersji jednak postawiłam bym na wygodne białe, krótkie trampki :)

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że do tej długości sukienki trampki nie wchodzą w grę :)

      Usuń
  16. piekna kobietka z klasa z Ciebie moja droga. Zdjecia sa cute :*

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna kobietka z klasa z Ciebie moja Droga. Zdjecia sa cute :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pretty Woman to z pewnością Ty! :) nawet kolor sukienki ten sam i elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna stylizacja
    najbardziej podba mi sie kapelusz
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie :) ten kapelusz zwłaszcza jest cudowny :). Na tym pierwszym zdjęciu zupełnie niepodobna do siebie jesteś :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kropki, a połączenie ich w tych kolorach wyglada wyjątkowo uroczo, a zarazem elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jej, cudny zalew, też tam chcę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz uroczo :) Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne zdjęcia, świetne buty, sukienka w kropki- wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super! śliczny kapelusz i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cóż nic dodać nic ująć ...pięknie-zazdroszczę wyczucia stylu... smaku

    OdpowiedzUsuń
  27. a tak szczerze to zazdroszczę wszystkich Twoich rzeczy ...uwielbiam 90% mój styl

    OdpowiedzUsuń
  28. Cisza , spokój , woda i piękna Laurka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, Pretty Woman to TY! :* Dla mnie jesteś stuprocentową Pretty Woman :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapelusz dodaje uroku!!! zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kapelusz dodaje uroku!!! zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka. Bardzo dziewczęca. Butki też śliczne. Kapelusz uwielbiam, ale to już pisałam :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacja :) wyglądasz czadowo w grochach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna udana stylizacja. Bardzo nastrojowa, romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Laureńko jak zwykle stylowo i pięknie...Ostatnio odwiedziłam TK Maxx i kupiłam bardzo podobną torebeczkę w kolorze czerni..sporo oryginalnych dodatków. Ściskam Cię serdecznie.Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  36. Laura co się stało z ostatnim wpisem Jacka? Chciałam pokazać znajomej, a tu się okazuje, że już nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz pięknie i ta opalenizna super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ jesteś Pretty Woman!Wyglądasz bardzo kobieco,zawsze czarująco.Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna Ty w przepięknej scenerii :) Wyglądasz bardzo świeżo i tak romantycznie w tej sukieneczce :) Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne buciki, sukienka w kropki jest bardzo letnia i zarazem elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ojej, jak pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń