niedziela, 28 lipca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 10)

No to mamy malutki JUBILEUSZ, dziś dzień jest super-hiper wyjątkowy, nie dość, że za nami już 10 tydzień w telefonie to jeszcze dziś "świętujemy" 27 urodziny W. i korzystając z tej okazji składamy mu najlepsze i najserdeczniejsze życzenia :D I szybciutko przechodzimy do postu, zasady te same, fotki+opisy, telefon: SONY Xperia SP - let's go !!!

 My Boys! and Me... :) to jeszcze wspomnienie poprzedniego tygodnia i wypadu do szczytna :) od lewej: Tomasz, Daniel & Jack
 Mój prywatny mix - granulki TRUSKAWKOWE & MANGO (aromatella.pl)
 Marzenka też obchodziła w tym tygodniu urodzinki - jeszcze raz najlepsze życzenia KOCHANIE!
 Z tej okazji zostałam u niej w Szczytnie na kilka dni :) To są nasze drinki numer 1 :P (tak, podczas robienia makijażu też trzeba sobie czas umilić - jogurtem bananowym hehe)
 Prezent od Marzenki - długopis, miałam taki dokładnie 10 lat temu :D
 Urodzinowe ciacho....
 Śniadanko od serca <3 
 Drinki numer 2 :P The best rose wine EVER!!! moje ulubione jeszcze z UK - truskawkowo-arbuzowe Blossom Hill <3
 i drinki numer 3 :D ... bardzo polecamy te malutkie piwka z LIDL'a są pychaaa na te upalne dni :)
 A to oczywiście nakrętka z Tymbarka w drodze do Olsztyna :D
 Dzisiejsza kawka i ciasteczka u babci :)
 A to jest Kama - najsłodsza na świecie <3 W odwiedzinach u rodziców W. 
(swoją drogą Kama nadaje się na blogerkę z tym pozowaniem do zdjęć <3) 
 Nasze dzisiejsze działkowe ogóreczki...
 No dobra, LUSIA też jest słodziak - to suczka jednej z naszych widzek, która odwiedziła nas w aptece w Szczytnie, ślę buziaki <3 <3 <3
 Wieczorny spacer starówką w Olsztynie i mydlarnia a w niej same cudeńka włącznie z BOMB cosmetics i organique  :D
 Jeszcze szybki spacer po parku, gołąbeczki i kilka zdjęć - nowy OOTD już wkrótce <3
 Żeby nie było, że w aptece nic nie robię, rozkład towaru zawsze należy do mnie :D
 Mokry Jack prosto z wody, na Żbiku - Paweł w tle :)
 Ech... znowu te cycki na pół ekranu :D Zdjęcie pod apteką, chwila opalanka, jak klientów nie było...
A to zdjęcie sprzed minuty, Marzuś moja odpadła i już nie doczekała postu więc i Wam życzę dobrej nocy <3  (p.s. swoją drogą, ciekawa pozycja do spania co?)

28 komentarzy:

  1. hahaha też tak śpię jak Marzenka ! Najwygodniejsza pozycja do spania :D Pozdrawiam cudowne rodzeństwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Twoje mixy <3 Zdjęcie w kapeluszu cuuuudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie pod tym komentarzem ;) x

      Usuń
  3. hehe Marzenka jest boska! :)
    śliczne jesteście obie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenka jaka świetna poza do snu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh Królewny :) Ucałuj w czółko i pogłaskaj Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh Królewny :) Ucałuj w czółko i pogłaskaj Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się Marzenka rano zdziwi :-) ♥
    W kalepuszu...Love U!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Waszej trójce tak samo się oczy śmieją :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Marzenka będzie miała niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Laura, czyli także pracujesz w aptece w olsztynie czy Wawie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pracuję w aptece, jak pisałam w poście byłam u Marzeny w Szczytnie i tam jej pomagałam tylko :)

      Usuń
  11. hehe, fajne fotki. Bardzo lubię tego typu posty dziewczyny :) W ogóle jesteście mega pozytywne, mam nadzieję, że odniosłam dobre wrażenie :) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniutkie fotki:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne są te zdjęcia ;)))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą serię :) Sto lat dla W. i Marzenki jeszcze raz! :) :* Pokaż nam swojego tajemniczego Pana w końcu :) Marzence zrobiłaś takie piękne zdjecia z Pawłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym pokazała to już by nie był tajemniczy :P mimo to w jego imieniu dziękuję za życzenia urodzinowe <3

      Usuń
    2. Może i racja :D Może kiedyś się pochwalisz swoim szczęściem :) Całujęę :*

      Usuń
  15. jak się Marzenka obudzi to popamiętasz ... :) może nie być zadowolona za sweet focie w trakcie snu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie ma nic przeciwko :) już widziała :D

      Usuń
  16. Marzenka po prostu ma bajeczne sny i tak jej dobrze i miło zę się dziewcze zrelaksowało jak w hamaku :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia... A długopis też miałam kiedyś taki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała z Was rodzinka! Tylko pozazdrościć takich relacji♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla Marzenki i tajemniczego W ;-) W czwartek byłam w Olsztynie i nad tym samym jeziorkiem. Zerknij na moją relację z Waszego pięknego miasta.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Omlet w kształcie serca najpiękniejszy ! :)

    OdpowiedzUsuń