niedziela, 7 lipca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 7)

Helllo everyone :D Jak Wam minął ten tydzień? Muszę przyznać, że ja nawet pomyliłam dni tygodnia, i straciłam rachubę czasu, Już w niedzielę postanowiłam, że ten tydzień poświecę tylko nauce, żadnych spotkań, żadnej pracy, żadnych zleceń ani projektów, tylko ja i moje książki. Nie było to takie łatwe, bo już około środy to o czym czytałam wychodziło mi uszami... ale dzięki Bogu już po egzaminach, za tydzień mam jeszcze dwa i będzie "sesja, sesja i po sesji". Ale wracając do tematu, jako, że prawie cały tydzień byłam w domu, to te zdjęcia mogą być mniej interesujące... ale... Miłego oglądania...

Jeszcze w niedzielę w tamtym tygodniu, akurat jak dodałam post (week 6) to odwiedzili nas Radzka z Rudzielcem <3 <3 <3 Moje kochane ślicznoty 
 Moja ulubiona kawa - Pepermint MOCHA w Starbucks - Karolcia odgarnia do siebie moją bitą śmietanę :D
Karolina poszła zamawiać "drinki" na drugą kolejkę w STARBUCKS:
- Poproszę dwa razy Mango Delight!
- Yyy... to mają w Coffe Heaven
- Ooops, przepraszam, a macie coś z Mango?
 Aż nie wierzę własnym oczom, ale po 7 miesiącach mój storczyk wraca do żywych, uzmysłowił mi po raz kolejny "nigdy, nie mów nigdy" i ciesze się, że nie przestałam w niego wierzyć :D 
 Po długim dniu czytania, kąpiel w towarzystwie "mężczyzny" :) swiatzapachow.pl
 nowe TRIO róży ze sleeka - kosmetykomania.pl - uwielbiam ten środkowy AMAZING!!!
 To zdjęcie z poprzedniego tygodnia, zapomniałam wstawić, mój tatuś kochany, kupił córeczce do wyboru owocków - Kocham Cię Tato!!!
 Karolina zlitowała się nade mną w środku tygodnia i odwiedziła mnie, abym odpoczęła na chwilę od nauki - zamówiłyśmy pyszne SUSHI <3
 A to mój kolejny facet w domu <3 W. się wkurza, za każdym razem gdy to mówię ale ta świeczka pachnie jak On :)
 złożyłam zamówienie w Clarins, wybrałam same perełki o których jest głośno w sieci, czekajcie na moje opinie, ale póki co samoopalacz do twarzy jest WOW!
 Nie wiem, czy jeszcze znajdziecie te płatki w Biedronce, ale są wyborne, z kawałkami moreli i truskawek i z jogurtem - Pychaaaa!!!
 Sobotni OOTD i moje akcesoria, torebka: MODALU, zegarek: STORM, bransoletka: byDziubeka.pl
 Sobotni wieczór na balkonie, ostatnie powtórki przed niedzielnym egzaminem... 
 A tak oto prezentowałam się dziś :) Jak już pisałam na INSTAGRAMIE, wybaczcie, że moje "boobies" przysłoniły pół zdjęcia, hehe to na pewno wina aparatu, albo tej sukienki :D 
 Odwieczny problem... rozpięta torebka :( "Ktoś" zawsze mówił do mnie "zapnij tę torbę" i pewnego dnia mi urwał zamek i nigdy go nie naprawił :(((
A to dzisiejszy plakat w centrum :) Testuję to cudo wraz z innymi blogerkami i muszę wam powiedzieć, że szykuje się niezła AKCJA - więc bądźcie czujni :***

Całuję was mocno
Laura

p.s. PO WIĘCEJ ZDJĘĆ ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM @rock_glam_princess

47 komentarzy:

  1. Beach Walk to mój nr 1 !!!

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te Twoje cotygodniowe zdjęciówki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh Laurko piękniejesz, ciągle piękniejesz :) Cudownie wyglądasz na tym zdjęciu, jak jedna z tych czereśni, które kupił Ci tata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak wpadam na tego bloga, to gęba mi się cieszy od ucha do ucha :) Pozytywne wibracje to się nazywa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;)
    sukienka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś, naprawdę szczerze bardzo podoba mi się Twoja uroda Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skad ta biala sukienka? Fotki super

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam beach walk!!!
    Nienawidzę czytać takich pierdół w komentarzach, ale.... życzę Tobie i Twojemu W. dużo szczęścia i miłości :)))
    Zdjęcia jak zwykle interesujące! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przystojny ten "W" :) a cykl tygodniowo- zdjęciowy jest mega..... co by się nie działo muszę zajrzeć i oglądnąć jak Ci minął tydzień i jak zanotował go Twój telefon...
    Pięknie wyglądasz tak w ogóle na tym zdjęciu w sukieneczce... no i skąd ona?... tzn. z jakiego sklepu, jeśli można wiedzieć?... buziaki i miłego popołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, widać mam świetny gust <3 i co do chłopaków i co do sukienek :) Sukieneczka kupiona w tamtym roku niestety w River Island :)Pozdrawiam

      Usuń
  10. musze wyprubowac ten balsam z dove, alternatywa dla oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawy ten tydzień zważywszy na okoliczności ;-)
    Milusio to widzieć i brawo dla Karoli, że o Ciebie dba :-***

    OdpowiedzUsuń
  12. Laurko,kiedyś kiedys pytałam ale nie doczekałam się odpowiedzi :( pierścionek na środkowym paluszku lewej dłoni to z jakiejś konkretnej firmy,bo jestem nim zauroczona :) Odpowiedz,plissss ;) Świetne fotki,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Laurko świetne zdjecia.Ale mam pytanko w temacie ,,Akcesoria'' Juz kiesys pytałam,ale nie doczekałam się odpowiedzi :( pierścionek na środkowym palcu Twej lewek dłoni to z jakiejś konkretnej firmy,bo jestem nim zauroczona.Odpowiedz,plisss ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpisywałam kilka razy na to pytanie, ale nie wiem komu :) To jest z UK ze sklepu Warren James chyba - to był prezent :)

      Usuń
    2. Och,dziękuje za odpowiedź :* być może to właśnie mi odpisałaś,ale ja taka zakręcona jestem ;) może uda mi sie upolować to świecidełko.Pozdrawiam :* :*

      Usuń
    3. Pięknie dziękuję za odpowiedź,Możliwe,że już kiedyś mi odpisałaś,ale ja jestem taka zakręcona :/ może uda mi się upolować to cudeńko.Pozdrawiam :* :*

      Usuń
  14. lubię Twoje inspiracje :) są takie pozytywne, dokładnie takie jak lubię. Ja w tym tygodniu zauroczyłam się nawilżającym serum z Lierac. Jest rewelacyjny, wstawiłam nawet dzisiaj notkę z recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widze ,że dni minęły bardzo pracowicie i z lekką nutką przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad kupnem tego balsamu Nivea ale w moim s-p już go nie było ;((
    A dzisiaj bardzo ładnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolina - ale wtopa ;) Haha. Śliczne dziewczynki. Bardzo jestem ciekawa tego balsamu. Czekam na recenzję.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Laura jesteś fantastyczna.Uwielbiam twoją rodzinkę- bije od Was niesamowite rodzinne ciepło.! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Laurko jakiego podkładu teraz uzywasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Laurko jakiego podkładu używasz teraz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. to zdjęcie w skarpetkach na balkonie jest urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. płatki w Biedronce są cały czas;D ja wsuwam teraz crunchery, również z owego sklepu;)
    Oj, chyba jutro zajrzę do SP, mam nadzieję, że balsamik będzie:D
    Pozdrawiam Cie ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  23. LAURO JESTEŚ WIELKA, BOSKA I NIE ZASTĄPIONA !!!!! UWIELBIAM CIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. LAURO JESTEŚ BOSKA !!!! UWIELBIAM TWOJE POSTY :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię te cotygodniowe relacje:-)
    Ale mnie zaciekawiłaś tym balsamem! Czekam bardzo na opinię o nim.
    "... moje "boobies" przysłoniły pół zdjęcia" hihi jesteś szalona!;-) pozytywnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pozytywnie jak zawsze Rock Glam Princess:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Laura co studiujesz, bo nie wiem czy już o tym mówiłaś?( może mi gdzieś umknęło)Bardzo jestem ciekawa...Super fotki pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Laura ale z Ciebie pozytywna wariatka hehe :) lubię Cię! Właśnie zastanawiałam się nad tym balsamem pod prysznic , ale dla mnie to strata czasu bo trzeba dwa razy brać prysznic tak jakby ... już wolę się normalnie nakremować po kąpieli :P. Pozdrowionka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Laurko uśmiech masz identyczny jak twój tatuś. Mam nadzieje że egzamin poszedł dobrze, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz <3 a Boobies niech przesłaniają świat od morza aż do tatr! cycki to dobra rzecz zamiast za nie przepraszać to się nimi szczyć :D ;)

    buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam posty "tydzień oczami mojego telefonu" :) Pokazują że wspaniale jest cieszyć się z drobnych rzeczy! Tak trzymaj :))

    OdpowiedzUsuń
  32. super się czyta twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Płatki kupuje już jakieś dwa miesiące i potwierdzam , że są wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj od czego by tu zacząć, tyle pozytywnych zdjęć :) Truskawki, czereśnie, płatki z mlekiem - wszystko uwielbiam:) Mam na działce ogromne drzewo z czereśniami, które w tym roku dało nam może kilkanaście owoców... aż się łezka w oku kręci. Sushi też w tamtym tygodniu jadłam, uwielbiam i o dziwo mam na nie ochotę prawie tak często, jak na pizzę! Midsummer Night ostatnio stał się moim ulubionym zapachem, no może jednym z ulubionych, taki przyjemnie męski, ale powiem szczerze, że November Rain, taka niebieska świeca z najnowszej jesiennej kolekcji YC też pachnie bardzo męsko, polecam! A co do balsamu, to nie wiem, czy taki pierwszy bo Dove ma w swojej kolekcji coś podobnego, od ponad miesiąca mam go w domu, przymierzam się do testów, ale jakoś zawsze sięgam po inny, jestem uzalezniona od wszelkich mazideł pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne fotki uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń