niedziela, 21 lipca 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 9)

Witajcie w kolejnym tygodniu, mam nadzieję, że minął wam równie przyjemnie i intensywnie jak mi. To już 9 tydzień, gdzie jak co niedzielę dzielę się z wami FOTAMI "pstrykniętymi" moim telefonem SONY Xperia SP - często pytacie mnie jak mi się sprawdza. Powiem szczerze, że jest to miła odskocznia od iPhona, którego używałam przez kilka ostatnich lat. Jest funkcjonalny i łatwy w obsłudze, a zdjęcia w moich postach są puszczone przez filtry Instagramu :) Życzę miłego "podglądania" mojego minionego tygodnia :) Po więcej zdjęć zapraszam na mój instagram @rock_glam_princess

Na początku tygodnia dostałam bluzę od Karoliny z shootgirl.pl już przygotowałam dla was stylizację, aby zaprezentować ją w całości na sobie :P
We wtorek odwiedzili mnie przyjaciele Kasia i Darek i przywieźli sushi z nowej restauracji Miseczka Oshin - to zdecydowanie najlepsze sushi jakie jadłam w Warszawie - cudowne... Jakby ktoś chciał zamówić służę numerem 22 390 45 00 :D
w tym tygodniu byłam też na Sushi z Karoliną Baszak, ale niestety to nie było tak pyszne :(
 Kasia przywiozła bomby do pokazania (aromatella.pl), kilka mogłam sobie zatrzymać, na resztę niestety muszę czekać aż do kolekcji jesienno-zimowej :) Zdradzę wam, że pachną i wyglądają obłędnie :D
 Ja i Karolcia po pracy ruszyłyśmy do schaffashoes.pl po nowe butki :)
Pierwszy raz w życiu piłam Bubbleology - nie wiem, czemu wiele osób ma ogromną potrzebę mówić jakie to ohydne, albo że chemia tym samym zniechęcając innych do spróbowania, 
mnie w końcu namówiła Karola i moje TARO było pyyyyyyyyyyyyyyyycha!!! Nie jest to coś co mogłabym pić codziennie, ale każdego namówię, aby chociaż raz spróbował :D
 Nie mogłam już dłużej czekać i zrobiłam sobie kąpiel z jedną z nowych kul - love love love it!!!
Przyszło moje zamówienie z CLARINS, kolejne Double Serum (poprzednia buteleczka starczyła mi na 5 miesięcy) od razu mogę wam polecić też podkład Ever Matte - jest fenomenalny, ale o tym więcej powiem w recenzji :) Nie mogło zabraknąć również Flash Balm <3
Przepiękny kolor na moich pazurkach to krótki przedsmak recenzji najnowszej kolekcji lakierów na lato - wyczekujcie filmiku :)
 Wreszcie w czwartek wróciłam do Olsztyna, a w sobotę Jacek zabrał mnie na kawusię do TIFI nad jeziorem w Olsztynie, robiliśmy również zdjęcia na bloga więc nowe OOTD już wkrótce :D
 Po kawusi, szybka wizyta w H&M - Jack kupił mi taki oto kapelusik za jedyne 10 zł "Deal of the day" 
mmmmmm..... malinki <3 <3 <3
 Jak większość z was wie weekend spędziliśmy w Szczytnie u Marzenki - pogoda była cudowna, towarzystwo też :) Na piasku Tomasz... powoli zakopuje sobie rękę :P
 ... a tu nasze gołąbeczki Manju & Paweł <3
 A tak mniej więcej było w sobotę w nocy na koncercie BAJM, ale się wyszaleliśmy :)
 Nowo odkryty drink w McDonalds - shake&coffe idealny na upalne dni :)
 aaaaaaaa... przecież jeszcze w piętak byliśmy w Gdyni i w Sopocie :) 
Sopot&Rain with my Little Star - Marzenką <3
Niestety w tym tygodniu zmarła nasza cudowna i dzielna Talia, 13-letnia vlogerka, która była światełkiem You Tube... We gonna miss you R.I.P. [*]

dziękuję za oglądanie
buziaki xoxo
Laura

33 komentarze:

  1. w końcu jest! :) Laurko, nie mogłam się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szalony tydzień za Tobą oby tak dalej :;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś przepiękną kobietą!
    a ja już czekam na filmik z nową kolekcją tych lakierów :)

    love, Sandrynshen
    sandrynshen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Podklad z clarins uzywam juz dosyc dlugo. Na poczatku uwazala, ze swietnu pachnie, ale teraz zapach mnie odzuca. Vardzo intensywny. W dni, ktore mam i cierpie na migrene nie moge go uzwac wogule. laura mercier jest troche fajniejsza. Czekam na twoja recenzje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza i mój ulubiony kolor na Twoich paznokciach ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy tydzień utwierdza mnie w tym że Mega dobrze zrobiłaś wracając do Polski!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny tydzień utwierdza mnie w tym że Mega dobrze zrobiłaś wracając do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz tempo Laurko:-) Intensywny tydzień musiał być.
    Czekam na recenzję podkładu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale swietne fotki!
    Od samego początku gdy Cię oglądam jesteś dla mnie inspiracją, tak samo Marzenka :))
    Buziaki ;** z trójmiasta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten lakier na paznokciach masz świetny ;) czekam na recenzje ;)

    zapraszam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. skad obraczka , ktora nosisz na srodkowym palcu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i ujęcia :) zdradz gdzie pracujesz, albo raczej czym się zajmujesz bo miejsca to lepiej nie podawac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. superr <3 kocham ciebie, twój kanał na youtube i twego bloga ;*

    Z niecierpliwością wyczekuję nowych postów i filmików a teraz będę czekac na filmik z kolekcją lakierów :)

    Masz super gust i znasz się na kosmetykach ;)

    Jesteś ŚLICZNA ;**

    Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz UWIELBIAM CIĘ

    POZDROWIENIA OD OluŚŚ <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanim przeczytałam opis pod zdjęciem z bombami zaczęłam się zastanawiać gdzie kupiłaś tak śliczne ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle super fatki :D czekam na filmik o lakierach bo też mam fioła na ich punkcie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenka na ostatnim zdjęciu wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Bubbleology! :)
    Piękny kolor na pazurkach!
    Tęsknimy za Marzenką!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te Twoje tygodniowe posty i szczerze zazdroszczę takiego brata. No i ostatnie zdjęcie z siską - uwielbiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię te Twoje tygodniowe posty no i szczerze zazdroszczę brata! A ostatnie zdjęcia z siską - uwielbiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jeeeeeeeeeeeeeeeeejku dlaczego mój tydzień nie może tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sushi, ale rzeczywiście to na drugim zdjęciu wygląda fatalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Leci ten czas okropnie , pamiętam jak niedawno zaproponowałaś , cykl zdjęcia z telefonu , a tu już 9 tydzień ;o
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Leci ten czas okropnie , pamiętam jak niedawno zaproponowałaś , cykl zdjęcia z telefonu , a tu już 9 tydzień ;o
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza z pierwszego zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te cotygodniowe wpisy :))

    OdpowiedzUsuń
  26. coraz bardziej zaczynam żałować, że nie mam wanny;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Tworzycie razem taką cudowną ekipę, że normalnie zazdroszczę!!! Chciałabym mieć takich ludzi wśród swoich przyjaciół, a przede wszystkim takie rodzeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Was siostry! jeszcze do niedawna myślała, że Marzena ma z 18 lat... tak młodziutko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lAURKO, PROSZĘ PODAJ LINKA LUB NAZWĘ TEJ TUNIKI h&m - BLUZA Z NIEBIESKIM MELANŻEM I KORONKĄ Z NIEWYKOŃCZONYMI RĘKAWKAMI....NIE MOGĘ JEJ ZNALEŹĆ NIGDZIE NA STRONIE h&m):TAKA PIĘKNA....

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaaaaaaaa na zdjeciu z koncertu bajm wygladasz jak rita ora !!!!!!!!!! super

    OdpowiedzUsuń