wtorek, 30 lipca 2013

When I Look At You

When my world is falling apart
When there’s no light to break up the dark
That’s when I look at you
When the waves are flooding the shore and
I can’t find my way home anymore
That’s when I look at you

Kiedy mój świat się rozpada
Kiedy żadne światło nie może przełamać ciemności
Wtedy Ja patrzę na ciebie
Kiedy fale zalewają brzeg
I nie mogę już znaleźć mojej drogi do domu
Wtedy Ja Patrzę na ciebie


buty Pepe Jeans - schaffashoes.pl
sukienka jeansowa - H&M
torba - monimoni.com
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
bransoletka - byDziubeka.pl

Follow Me on Instagram: @rock_glam_princess 

56 komentarzy:

  1. Laura podaj jakiego podkładu używasz w tym czasie , bo jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia numer 12 <3 jezu jaka pani jest sexowna (18 letnia kobieta hetero sexualna to pisze) wyglada pani bosko taka apetyczna i kobieca

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie jestes opalona ;PP
    i do tego ta dzinsowa sukieneczka ;D bardzo stylowa i pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika bardzo ładna, Ty jak zwykle wyglądasz bajecznie. Ale osobiście wydaje mi się że ta tunika nie nadaje się do noszenia jako sukienka.
    Za to w Twoim zegarku się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli patrzysz na to zdjęcie w którym podnoszę rękę do góry i sukienka się podciąga, to rzeczywiście wygląda na krótką, ale zaufaj mi, że jest ona dłuższa niż większość moich sukienek, a i tak podwinęłam ją wyżej paskiem. Pozdrawiam

      Usuń
    2. a ile masz wzrostu??

      Usuń
    3. Nie do końca miałam na myśli długość, bo pupę Ci bez problemu zakrywa, a nogi masz apetyczne więc czemu ich nie pokazywać. Wydaje mi się, że ta sukienko-tunika ma tego typu krój, którego nie powinno się nosić bez leginsów/spodni/spodenek etc.

      Usuń
  5. uwielbiam film "Ostatnia piosenka" <3
    a wy wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor wlosow! pozdrawiam z torunia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie i seksownie! Naprawdę super. Wczoraj przeczytałam na fejsie że tęsknisz za UK, ja tez tęskniłam po powrocie, ale to już minęło :-) Główka do góry i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. no i moja bejbe mnie posłuchała i zmieniła opcje dodawania komentarzy ! super kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boszee jakie piękne buty!! chcę takie!! zakochałam się!!!
    mmm
    xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu jak na jednym zdjęciu nóżkę widać :D Pięknaś!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz nieziemsko!!!!

    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka! I pięknie Ci w przedziałku na środku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja.Tunika ciut za krótka,ale jak wspominasz wyżej podwija się.Tak piękne buty wymagają pomalowanych pazurków.Byłoby jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomalowane tylko na jasny kolor :)

      Usuń
    2. No to chyba psuje mi się wzrok hehe:)

      Usuń
  14. Powiem szczerze ze buty na Tobie wygladaja przepieknie ...na poczatku jak ogladalam filmik bylam sceptycznie nastawiona bo tak jak mowilas "sa inne niz wszystkie" ale okazuje sie ze to strzal w dziesiatke ... a sukienka rzeczywscie swietna i chyba ja bardzo polubilas :) Jak zawsze wygladasz olsniewajaco pzdr cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. letnio, kobieco czyli tak jak powinno być o tej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta sukienka jest boska!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są wręcz bajeczne♥
    Ślicznie wyglądasz:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale nóżki <3
    Bardzo podobają mi się Twoje oczy! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tych butach :) Powiedz kochana - są wygodne? Da się w nich przechodzić cały dzień? Czy nadają się raczej tylko do samochodu? ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno, jakie Ty masz zgrabne łydki! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są naprawdę śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja niby taka prosta ale idealna na ciepłe dnie.Zakochałam się w butach :)

    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja taka idealna na ciepłe dni.Zakochałam się w butach są piękne :)

    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje że przypomniałaś mi tą piosenkę ....:*

    OdpowiedzUsuń
  25. dziekuje ze przypomnialas mi te piosenke ... :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta sukienka, bardzo kobieco w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna! Wyglądasz niesamowicie kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz ! Ładny fason sukienki ale buty to już istne cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, tak piękne buty ! :)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się w tych butach! jej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam tą sukienko-koszulę w sklepie...wyglądała dość niepozornie. Ale twoja stylizacja wyszła świetnie. Aż żałuję, że nie przymierzyłam tego ciuszka. Brawo.

    OdpowiedzUsuń