czwartek, 11 lipca 2013

Zgarnij zegarek STORM - KONKURS "Czas to pieniądz!"


Chyba nikogo nie muszę przekonywać co do mojej miłości do zegarków STORM, możecie je zobaczyć praktycznie w każdym nowym poście ze stylizacją. Zauważyłam, że pasują zarówno do spodni jak i sukienek, na co dzień i na większe wyjścia, a dzięki temu, że posiadam i biały i czarny zawsze mam jakiś wybór :) Oba moje zegarki pochodzą z przecen w sklepie luksusowe-zegarki.pl zatem wpadłam na pomysł, aby właśnie wspólnie z tym sklepem zorganizować dla was rozdanie. Często komentujecie fakt, że mój zegarek bardzo wam się podoba a już od dziś macie okazję wygrać jeden nowy zegarek z kolekcji STORM dla siebie :)


Co trzeba zrobić aby wziąć udział w KONKURSIE???
1. Być obserwatorem bloga http://rockglamprincess.blogspot.com/
2. Być fanem na Facebook'u https://www.facebook.com/STORMLondonPolska?fref=ts
3. Nadesłać 1 zdjęcie obrazujące powiedzenie "Czas to pieniądz" (inwencja twórcza wskazana i nieograniczona) na adres: rockglamprincess@gmail.com i wyrazić zgodę na publikację zdjęcia 
4. Zostawić komentarz pod tym postem
5. Zdjęcia można nadsyłać do końca lipca
6. Najciekawsze zdjęcie zostanie wybrane przez Jury w składzie: RockGlamPrincess i sklep luksusowe-zegarki.pl

Nagrodą jest zegarek STORM "Misky"


ALE TO JESZCZE NIE KONIEC...

Mam dla was jeszcze jedną niespodziankę :D 

 Każdy uczestnik konkursu (który jest obserwatorem bloga i polubi fan page STORM Polska) przy zakupie DOWOLNEGO zegarka STORM w sklepie luksusowe-zegarki.pl na hasło "Laura" dostanie zegarek STORM dla płci przeciwnej GRATIS, w budżecie do równowartości zakupionego STORM'A (w przypadku jeśli drugi zegarek jest droższy, można różnicę dopłacić)

Mam nadzieję, że chociaż część z was z tej okazji skorzysta i dzięki temu obdarujecie ukochane osoby <3 

Całuski 
wasza RockGlamPrincess

48 komentarzy:

  1. Laurka ale dobroci nam naszykowalaś;-)
    Te zegarki są piękne! A do tego taka oferta♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura szalejesz z tymi konkursami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli nie mam FB, nie mogę wziąć udziału?

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez piekne te zegarki!! Uwielbiam :)) Musze wymyslic cos kreatywnego bo marze o takim! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez piekne te zegarki! Musze wlaczyc moja kreatywnosc bo marze o takim :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kreatywność została przesłana do Ciebie Lauro. ;)
    Życzę powodzenia i sobie i pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka. Pierwszy raz biorę udział w Twoim konkursie. No cóż zobaczymy jak mi pójdzie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaa.. ale czad :D zegarki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore udział, bo jest o co walczyć :) Zapraszam do mnie :) http://mywolin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo bardzo ciekawy konkurs, jeśli coś wymyślę to na pewno się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jeśli coś wymyślę to się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wzięłabym udział, ale nie mam konta na FB :(

    OdpowiedzUsuń
  15. ....Cudowny konkurs,wart uwagi!!!...

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zegarki , szukam weny i zdjęcie leci do Ciebie na pocztę !

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetna niespodzianka :) te srebrne zegarki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalejesz Kochana, konkurs z ogromną ilością nagród na YouTube, teraz ten zegarek do wygrania. Dosłownie rozbój w biały dzień :) Zdjęcie za moment leci na maila. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalejesz Kochana, konkurs na YouTube z ogromną ilością nagród, teraz te zegarki. Dosłownie rozbój w biały dzień :P
    Zdjęcie za moment leci na maila.
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te zegarki;)
    Zaraz zabieram się za wymyślanie zdjęcia:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm.... rozpływam się. Jestem wielką fanką i zakupoholiczką jeśli chodzi o zegarki. Mam ich mnóstwo, do każdego stroju inny kolor. W sumie czarny gości w mojej kolekcji tylko jeden, zaś białym mam kilka i nie odmówię sobie by znaleźć podobny, bądź taki sam jak wyżej na zdjęciu. Gratuluję wyboru ! A udział w konkursie z miłą chęcią wezmę, kto wie czy się uda, a o kolejny zegarek do kolekcji warto powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wakacyjne niespodzianki, jak milo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wakacyjne niespodzianki, jak milo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. SPRÓBUJE SWOICH SIŁ I RÓWNIEŻ WEZMĘ UDZIAŁ W ZABAWIE 18 LIPCA MAM URODZINY MOŻE MI SIĘ POSZCZĘŚCI HI HI BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział, w tym jakże zacnym konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś kochana, że tyle dla nas robisz, ale ja już nie mogę się doczekać wyników konkursu z okazji 3 lat razem ;). Obyś była z nami jak najdłużej się da ! :*.
    Pozdrawiam ! :*.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozpieszczasz nas Kochana! :) Aż grzech nie skorzystać, dlatego ja również biorę udział w Twoim konkursie. Ola Iwaniec (Gajda)

    OdpowiedzUsuń
  29. za chwilkę coś podeślę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś świetna :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. super konkurs;) biorę udział może się poszczęści;););)

    OdpowiedzUsuń
  32. super konkurs ;) biorę udział ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te zegarki są śliczne i bardzo kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  35. Bardzo ładne zegarki i znakomity blog.

    OdpowiedzUsuń
  36. Od zawsze mi się podoba jak dziewczyna nosi takie ładne duże zegarki :)

    OdpowiedzUsuń