środa, 21 sierpnia 2013

5 urodziny sklepu internetowego www.bandi.pl



Kochani, dziś przychodzę do was z krótkim postem i wspaniałymi wieściami, jak już widać po tytule celebrujemy urodziny sklepu bandi.pl - pierwszy raz natrafiłam na ten sklep i jego kosmetyki 2 lata temu, gdy szukałam prezentu dla mamy. Jak wiecie z moich filmików prezent okazał się idealny a marka BANDI chętnie podjęła współpracę z kanałem RockGlamPrincess. W swojej pielęgnacji dobieram tylko najlepsze kosmetyki, do których nie mam zastrzeżeń, to samo się tyczy kosmetyków dla mojej mamy. Ostatnio byłyśmy w salonie kosmetycznym i właścicielka podeszła do mnie w poczekalni i pokazała ulotki i katalogi BANDI chwaląc się, że właśnie na nich pracują i czy kojarzę tę markę. Uśmiechnęłam się tylko i powiedziałam, że znam ją doskonale i to właśnie w nich cenię najbardziej, że są to kosmetyki do użytku profesjonalnego ale także możemy je kupić on-line i używać w domu.

Pamiętacie jak w podstawówce mieliście urodziny? Trzeba było wówczas przynieść cukierki do klasy i poczęstować każdego. Sklep bandi.pl z okazji swoich 5 urodzin też pragnie was poczęstować czymś bardzo wyjątkowym. Limitowaną maseczką supernawilżającą :D

SKŁADNIKI AKTYWNE:
kwas hialuronowy
ogórecznik lekarski
ekstrakt z korzenia lukrecji
d-panthenol
alantoina
masło shea

SKŁAD: Aqua/Water, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dimethicone,Arachidyl Alcohol, Borago Officinalis Seed Oil, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Panthenol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Sodium Hyaluronate, Trilaureth-4 Phosphate, Allantoin, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Pentaerythrityl Distearate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Disodium EDTA, Triethanoloamine, Lecithin, Propylene Glycol, Sorbitol, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Caprylhydroxamic Acid, Phenoxyethanol, Methylpropanediol, Citral, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 42090

Maseczka ma pojemność 50ml, lekko niebieskawy kolor i pięknie pachnie. Data przydatności do 07.2015 r. Największym atutem jej jest fakt iż nie trzeba jej spłukiwać, nakładamy ją na 15 min po czym lekko tylko przemywamy twarz wacikiem z tonikiem. Możemy jej również użyć wieczorem i normalnie pójść w niej spać. Nie jest tłusta, nie ściąga twarzy, nie zasycha, po prostu wchłania się jak dobry nawilżający krem. Buzia po niej jest mięciutka, jędrna, lekko chłodna, przyjemnie odświeżona i przede wszystkim nawilżona. Miałam okazję testować ją już od kilku tygodni i zakochałam się w niej nie tylko ja, ale i mama czy nawet Marzena, która ma cerę bardzo wrażliwą. Wszystkie 3 użyłyśmy jej tuż przed weselem i makijaż trzymał nam się potem do rana :)

Jak ją zdobyć? Oczywiście maseczka jest DARMOWYM prezentem urodzinowym od bandi.pl dla tych którzy w dniach 23-25 sierpnia złożą zamówienie w ich sklepie. Warto jednak wiedzieć, że maseczka wyprodukowana jest jedynie w 555 egzemplarzach więc kto pierwszy ten lepszy :) Ilość jest limitowana. Poza tą promocją nie będzie ona dostępna w regularnej sprzedaży. Nad czym już ubolewam :( 

Z czystym sumieniem polecam wam skorzystanie z tej promocji, bo wiem, że na tych kosmetykach się nie zawiedziecie, a przy okazji dostaniecie prezent, który stanie się waszym "po-wakacyjnym" ulubieńcem w pielęgnacji twarzy. Dodatkowo polecam śledzić ich stronę internetową i FAN PAGE https://www.facebook.com/BANDIcosmetics aby dowiadywać się o cotygodniowych promocjach. 

Zapraszam was do odwiedzenia sklepu BANDI w dniach 23-25 sierpnia 2013 r. 


Całuję mocno
xoxo
Laura


***Parafina to dobrze znany i często wręcz pożądany składnik w produktach nawilżających dla cery suchej ze względu na hamowanie TEWL. Jeśli chodzi o osoby ze skóra mieszaną i tłustą to warto zwrócić uwagę, że maska pozostaje w kontakcie ze skórą tylko przez określony czas, po którym się ją usuwa. (osoby ze skóra suchą mogą stosować dłużej). W większości przypadków wystarczy przemycie skóry tonikiem, ale w przypadku skór z nadmierną produkcją sebum można zastosować oczyszczenie cery żelem czy pianką z nadmiaru maski, które zlikwiduje okluzyjną warstwę pozostawioną przez parafinę.


24 komentarze:

  1. Makijaż trzymał się na parafinie chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doceniam, że umiesz czytać :) Ale bądź tak miła i zaproś mnie do swojej łazienki, a pokażę ci w ilu kosmetykach masz parafinę

      Usuń
    2. Laura, nie ma co zle odbierac komantarza @Ag., niektorzy zwracaja uwage na sklad. Ja osobiscie nie mam w kosmetyczce zadnego kosmetyku do pielegnacji zawierajacego parafine. Kazdy ma swoje zdanie. :)

      Mary.

      Usuń
    3. niestety parafina jest wszędzie! Będąc w drogerii ręce mi opadają gdy próbuję znaleźć jakiś odpowiedni krem dla siebie bez parafiny.

      Usuń
    4. Ja go źle nie odbieram, to był sarkazm, bo w internecie laskom się w d.. poprzewracało, każdy patrzy na składy, każdy udaje że wie o co chodzi a tak naprawdę nawet nie rozumiemy za jakie funkcje dany składnik jest odpowiedzialny. Czy uważasz, ze twoja cera jest w lepszej kondycji od mojej? Bo ja mam cerę w nienagannym stanie a nigdy w życiu nie przeczytałam składu, używam tego co mi odpowiada, tak jak moje babcie i prababcie...

      Usuń
    5. A jaką funkcję w pielęgnacji twarzy wg Ciebie ma parafina, RockGlamPrincess?

      Usuń
    6. czytanie ze zrozumieniem się kłania, ja nie napisałam, że parafina ma funkcję dla twojej twarzy ale ma swoją funkcję w składzie danego kosmetyku, jest idealnym rozpuszczalnikiem innych substancji aktywnych, które bez niej by się tam nie znalazły. Gdy jakieś kremy są bez parafiny, są również uboższe w inne składniki bo nie ma opcji aby je "tanio" przemycić ale o tym już nikt nie mówi.

      Usuń
    7. no szkoda, że parafina nie hamuje głupoty ludzkiej :p ludzie to bywają czepialscy ... dżizas...Ewelina

      Usuń
    8. Laura- ostatnio strach napisać, że używa się czegoś, co nie jest eko, organiczne itp itd :( Mi parafina nie szkodzi, mój dermatolog twierdzi, że skórę mam w świetnej kondycji a lata swoje już mam. Wszystko dla ludzi- z umiarem. Nikogo nie zmuszasz do jej używania. Jak ktoś nie chce, szkodzi mu czy jeszcze coś innego to niech nie używa, nie czyta i wrzuci na luz :) Pozdrawiam

      Usuń
    9. dla mnie nie jest strach, ja tam patrzę z przymrużeniem oka na te wszystkie eco-fanatyczki - jeszcze nie widziałam żadnej, która miałaby piękną cerę :) Parafina rzeczywiście blokuje, ale nikt nie pomyślał, że jednocześnie sprawia, że kosmetyk zostaje w skórze i jest tam dobrze przetrzymany.

      Usuń
    10. Dziewczyny nie ma co roztrząsać tematu. Jednej parafina nie szkodzi innej szkodzi, ja trzymam się z dala od parafiny i gliceryny w kosmetykach, które zostają na skórze np. bardzo pilnuje, żeby nie było jej w kremach do twarzy, ale nie dlatego, że ktoś coś powiedział, ale faktycznie mnie zapycha, podobnie jak gliceryna wysoko w składzie. Za to w peelingach czy innych tego typu kosmetykach mi nie przeszkadza. Nie da się wyeliminować wszystkiego, ale nie popadajmy też w paranoję.

      Usuń
    11. dokladnie tak:-) jednym szkodzi, innym pomaga - jak ze wszystkim.
      sama mam kremy od dermatologa z parafiną na czołowych miejscach składu, chwali je mój dermatolog, a teraz - i ja. w zasadzie nie powiem zlego slowa.

      tak jak Laura napisala - najlepiej uzywac tego, co dobrze na nas dziala.


      ps notabene - przypomina mi sie nagonka na szampony bez silikonow i slsow, ktore to niby maja super dzialac na wlosy, ale ile jest potem rozczesywania jednego wielkiego koltuna po takim szamponie...

      Usuń
  2. Miałam przyjemność mieć roczne praktyki w czasie, kiedy uczyłam się w szkole kosmetycznej w Instytucie urody Bandi. Testowałam wszystkie kosmetyki, zawsze zachwycały zapachem są też wydajne i skuteczne. Oczywiście jest masa droższych kosmetyków z jeszcze wyższej półki, ale wydaje mi się, że lepiej nabyć mini produkt profesjonalny i polski, niż kupić zagraniczny drogi krem, bo często płacimy za markę i reklamę, a nie za działanie. Do sedna:P polecam Krem z kwasem migdałowym i polihydrokwasami, mnie zachwycił, zwęża pięknie pory, rozświetla, leczy trądzik, troszkę uwrażliwia skórę, ale minus musi być. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Laura, jakie ty cudowne makijaże wykonujesz. *o*
    Zrób filmik o tym jak robisz ten twój makijaż, który masz na zdjęciu. Proszęęę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ah cudowna sprawa buza jest po niej pięknie wygładzona, jestem bardzo zadowolona choć zawsze boje się testować na własnej skórze nowości ta akurat byłam i jestem zachwycona <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście parafina szkodzi. Długo nie mogłam odkryć co jest odpowiedzialne za zły stan mojej cery. Ale po próbach, błędach i drogą eliminacji wyszło, że parafina. A szkoda, bo wiele kosmetyków które chciałabym wypróbować ją posiada. Odkąd poznałam Twój kanał na yt, zazdroszczę Ci promiennej cery. Mimo iż malujesz się i eksperymentujesz ( albo eksperymentowałaś ) z różnymi podkładami etc. Ale z tego co wiem, to już był na temat twojej cery film więc nie będę się powtarzać.

    Całusy
    L.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mama jaka ładna. W ogóle nie wodać wieku na jej twarzy. Chciałabym tak wyglądać kiedy będę w wieku tej Pani(:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ta kobieta w środku to Wasza mama, to wygląda na tym zdjęciu najmłodziej (nic Wam oczywiście nie ujmując). Wyglądacie jak trzy siostry i jesteście wszystkie do siebie bardzo podbne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze wypróbowac ta firme :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Noooo dziewczynki co jedna to ładniejsza. Nie powiedziałabym, że to Wasza mama, raczej jak młodsza siostra. :)
    A swoją drogą, bardzo cenię sobie kosmetyki Bandi. Moją miłością jest krem pod oczy, z którym nie wiem czy kiedykolwiek się rozstanę.

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki wspaniałe. Warte polecenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kosmetyki. Naprawdę warte polecenia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń