wtorek, 20 sierpnia 2013

Almost is never enough...

Almost, almost is never enough
So close to being in love
If I would have known that you wanted me
The way I wanted you
Then maybe we wouldn't be two worlds apart
But right here in each others arms...

And we almost, we almost knew what love was
But almost is never enough...

Skąd się biorą piosenki w tytułach postów? Czasem nie mam potrzeby pisania niczego... chcę się tylko podzielić zdjęciami, ale brakuje mi tego elementu kilku słów, zwykle jest tak, że gdy obrabiam zdjęcia i szykuję posta towarzyszy mi jakaś piosenka, wałkuję ją wtedy 10 razy :) czasem jakąś piosenkę mam w głowie już podczas robienia zdjęć... Po prostu coś chodzi mi po głowie i wg mnie jest adekwatne to stylizacji. Dziś nowa piosenka, której premiera była dosłownie kilka dni temu. Przepiękny głos Adriany Grande (jak dla mnie brzmi jak młoda Mariah) i przecudowne słowa... o tym, że każdy z nas chce kochać, ale nie wszyscy wiemy co to jest miłość... Warto jest się jej uczyć całe życie, aby móc obdarzyć nią umiejętnie drugiego człowieka... Kochajcie się! 

sukienka - asos.com
buty Clarks - eButy.pl
bransoletki - byDziubeka.pl
torebka - MODALU

TUTORIAL Z FRYZURĄ "KORONA" NA KANALE "STYLIZACJE"
http://www.youtube.com/watch?v=vFx_CaylhGM
Pozdrawiam i całuję 
Laura

51 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz Laurko ;) Śliczna sukienka :* Pozdrawiam :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale ta piosenka naprawdę pasuje do tych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w tej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko ! Wyglądasz w tej sukience prześlicznie !!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutko :) ale tak pozytywnie słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdę mówiąc, to najpiękniejsze co widziałam na Twoim blogu! bardzo ładnie wyglądasz! wszystko idealnie ze sobą gra ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fryzurka uwieczniona:) fajna jest! sukienka idealnie do Ciebie pasuje!;) czekam na nowy filmik na yt! uwielbiam je:P zastanawiam się jak możesz tak szybko mówić i że nic Ci się nie myli! jesteś świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie wyglądasz przepięknie! <3 jak leśna rusałka

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie jak zawsze(nie oszukujmy sie) ;)) kochajmy się! ja sie tam kocham bardzo hehe ale ciebie i Marzenkę chyba jeszcze mocniej dajecie mi tyle pozytywnej energii... ostatnio miałam cięzkie chwile po zerwaniu naprawde... wystarczyło że weszła na yt.. kliknęłam w twój filmik.. i już! zamiast łez pojawił sie uśmiech!! dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzurka świetna, zapuszczam włosy żeby też sobie taką zrobić :) A w sukience prezentujesz się niezwykle uroczo i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie pierwsze zdjęcie ;) Reszta teeeż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a skąd jest ten piękny pierścioneczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to samo chciałam zapytać! UWIELBIAM TWÓJ STYL I TEN DZIEWCZĘCY RODZAJ KLASY JAKĄ SOBĄ REPREZENTUJESZ! :) buźka dla Ciebie!

      Usuń
    2. stary z UK, nie pamiętam skąd chyba T.J. Hughes

      Usuń
  14. a gdzie można dostać ten piękny pierścionek-kwiat? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenka i słowa cudowne, ale największe wrażenie zrobiła na mnie Twoja fryzura, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszarna sukienka , ktora nie pasuje do twojej sylwetki , wygladasz jak przysadzista marycha!! wiecej tego nie zakladaj!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze "mamusiu" już tego nigdy więcej nie zrobię, obiecuję, żadnej koszarnej sukienki, chyba że w koszary :P !!!

      Usuń
  17. Prześlicznie wyglądasz:) Dziewczęco i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaardzo romantycznie♥ fryzurka świetna; -)

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana wyglądasz cudownie!
    napatrzeć sie na Ciebie nie można! <3
    fryzurka niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka :) pięknie wyglądasz ;) gdybyś zrobiła sobie dekolt z serek lub większy to wyglądałabyś szczuplej :) to jest tylko rada jak mogło by być lepiej;) bo czasem czegoś sam nie potrafimy zauważyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest tak że ja czegoś nie zauważam, bo mam lata praktyki w walce z doborem ubrań, po prostu doszłam do takiego momentu, że wolę aby mnie coś pogrubiło, niż mam świecić dekoltem - podchodzę do tego z przymrużeniem oka, nie codziennie trzeba udawać, że jest się szczuplejszym, skoro tak nie jest :) coraz częściej stawiam na wygodę, ale jak zacznę chodzić w wyciągniętych dresach to wtedy proszę BIJ NA ALARM :) Buziaki !!!

      Usuń
  22. Fryzurka świetna, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ta sukienka :) i ta słodka kokardka we włosach! bardzo pozytywna stylizacja :) a co do dresów to ostatnio zakupiłam taki, który wręcz jest kobiecy :D i zdecydowanie można w nim wyjść do ludzi ;) a więc jak to mówią dobry dres nie jest zły :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz ślicznie w sukienkach i nie dziwię się, że masz tak sporą ich kolekcję. Uwielbiam oglądać Twoje filmiki, szczególnie haule, w których pokazujesz cudne ubrania, właściwie 100% w moim guście:) Dzięki Tobie odkryłam dorothyperkins, która do tej pory kojarzyła mi się jedynie z asortymentem seconhandów, które uwielbiam odwiedzać;) Do tego zawsze perfekcyjny makijaż i dziewczęcy wdzięk. No po prostu oczu od Ciebie oderwać nie mogę!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:) a nóż widelec mój styl również przypadnie Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochajcie się... ale w jakim sensie? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochajcie się... ale w jakim sensie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laura, mądrze mówisz. Wezmę to do siebie. :D

      Pięknie wyglądasz!:*

      Usuń
  27. Lauro pięknie wyglądasz, fryzura urocza niczym korona! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle pięknie, nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna romantyczna stylizacja :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za motywem kwiatów na ubraniach, ale jak zwykle wyglądasz pięknie. Konsekwentnie kobieco- powiedziałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz śliczną i fotogeniczną twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Laura nie garb się! masz piękne piersi więc eksponuj je :) stylizacja romantyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo powiedzieć, trudniej wykonać, chętnie oddam swoje "melony" do ekspozycji jeśli ktoś chce je ponosić i przy okazji się nie garbić ... <3

      Usuń
    2. :DDD
      pięknie wyglądasz, a trzecie zdjęcie od końca to taka romantyczna wisienka na torcie:)

      Usuń
  33. trafiłam tutaj z youtube'a i się nie zawiodłam! właśnie bardzo chciałam zobaczyć Cię w tej sukience i wyglądasz przeuroczo :) a włoski to koleżance wyszły, ślicznie Ci w takich :)

    zapraszam do mnie i obserwuję z przyjemnością :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Albo schudłaś, albo ta sukienka jest świetnie dobrana do Twojej figury, albo jedno i drugie. Tak, czy siak, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń