piątek, 2 sierpnia 2013

Feels like Home to me...

If you knew how lonely my life has been
And how long I've been so alone
And if you knew how I wanted someone to come along
And change my life the way you've done



Jak śpiewał Ed Sheeran "The worst things in life come free to us" (najgorsze rzeczy w życiu przychodzą do nas za darmo) a ja myślę, że te najlepsze również. Miłość, przyjaźń, zaufanie, bezpieczeństwo to wszystko co niematerialne. Wydaje nam się, że możemy to kupić, nabyć, że to może poczekać, i regularnie co tydzień zapominamy ich dopisać do "listy zakupów" - tych życiowych. Jeszcze przyjdzie czas... - myślimy, tymczasem to wszystko jest bezcenne i tak ulotne jak moment, który jeszcze przed chwilą był teraźniejszością a już teraz należy do przeszłości. Zaledwie w sobotę szukałam szczeniaczka do kupienia, w niedzielę płakałam po filmie "One day" (Jeden Dzień), w poniedziałek śmiałam się i tańczyłam sobie w ciepłym deszczu, bo ledwo wysuszyłam się po basenie a po wyjściu złapała mnie ulewa... a dziś kicham :) Nigdy nie wiemy co przyniesie jutro i chyba tylko to trzyma nas aktualnie przy życiu, nadzieja i ciekawość, że coś się jeszcze zmieni... A wszystko się zmienia, na mojej twarzy pojawiają się zmarszczki, wszelkie emocje zostawiają swój ślad.  Jestem bardzo szczęśliwa i jeszcze bardziej smutna i nie wiem już jak z tym stanem radzą sobie moje oczy, które kiedyś wyrażały tak wiele, że można było się w nich przeglądać jak w lustrze. Teraz wydają mi się nieco zimne i zobojętniałe. Nie chcę iść z życiem na kompromis, tak daleko doszłam sama, tak wiele mi się udało... Któremu diabłu trzeba sprzedać dziś duszę, aby odzyskać blask w oczach...?


sweterek - GAP
sukienka - secondhand (2 zł) :P
buty Clark's - eButy.pl
torba skórzana - monimoni.pl
bransoletka - byDziubeka.pl

64 komentarze:

  1. Taka piękna sukienka za 2 zł ! O Ty szczęściaro ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaka śliczna sukienka, aż trudno uwierzyć, że znalazłaś ją w SH :) Ślicznie wyglądasz, bardzo świeżo, uroczo :)
    Bardzo mądre słowa, takie prawdziwe. Trzeba cieszyć się każdym dniem i brać z życia jak najwięcej, bo każda chwila odchodzi bezpowrotnie :)
    Poszukuję podobnej sukienki, tylko przed kolanko, jeśli gdzieś taką widziałaś, to mogłabyś napisać nazwę sklepu :)
    Pozdrawiam Cię kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny tekst, aż mnie dreszcze przeszły :) no i cudownie wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki róż masz na policzkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przepięknie wygladasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci sie udało cacuszko upolować w SH ! :)
    stety bądź niestety najcenniejsze rzeczy są niematerialne i nie można ich kupić ;) może to i dobrze, bo osoby o gorszej sytuacji materialnej nie mogłyby zaznać szczęścia ?

    świetna stylizacja ! :) poza tym, zauważyłam że od kiedy jesteś w Polsce - promieniejesz :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękna , a słowa bardzo mądre i dające do myślenia , coś się u mnie zmieni , dzięki Tobie !

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. "Któremu diabłu trzeba sprzedać dziś duszę, aby odzyskać blask w oczach...?"

    Trzeba się w którymś Diable zakochać i wtedy Twoje oczy się zmienią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz przepięknie i kwitnąco ;* nie przejmuj się i jak masz ochotę to zapraszam Cię na Kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ONE DAY. sama ostatnio pisałam o nim na blogu, ryczałam jak głupia na tym filmie i szukam teraz jakiegoś podobnego. ostatnio tylko takie filmy wywołują we mnie emocje. Lubię sobie popłakać, to takie oczyszczające!
    a blask Kochana masz w sobie, wystarczy go dobrze poszukać i będzie on znów widoczny w Twoich oczach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia ;) uwielbiam piosenki Eda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanim przejrzałam cały post, już chciałam pytać gdzie kupiłaś tę piękną sukienkę. Ach, szkoda, że ja nie mam takiego szczęścia w secondhandach. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dokładnie to samo! :) kieca jest bajeczna

      Usuń
  15. Świetnie wszystko dobrane .. jak ty super potrafisz się ubrać !! genialnie Laurko :) jesteś wspaniała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie .. sukienka , znakomita . Jak ty zawsze wszystko wspaniale potrafisz dopasować :) jesteś wspaniała Laurko . Pozdrawiam :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwsze - pięknie wyglądasz. Po drugie wierz i ufaj, że to co najlepsze jeszcze przed Tobą... Czasami życie potrafi spoliczkować nas boleśnie i nieoczekiwanie , i czasem ciężko wrócić do prawdziwego uśmiechu, jak przedtem. Ale pamiętaj "ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.."

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze - pięknie wyglądasz.. Po drugie - wierz w to i ufaj gorąco, że to co najlepsze jeszcze przez Tobą. Czasami życie spoliczkuje nas boleśnie w najmniej oczekiwanym momencie życia i niejednokrotnie uśmiechamy się prawdziwie długo, długo po tym incydencie. Pamiętaj - "ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.." :):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadal masz blask w oczach. Z roku na rok nabiera wyrazistości, nie zanika. Pamiętaj o tym. A propos, nie myślałaś o tym, aby podążać w stronę dziennikarstwa? Masz dar pisania, odnalazłabyś się :)

    P.S 1 Sukienki wyjątkowo do Ciebie pasują, jak mało komu, a ta już w ogóle ma swój urok :)
    P.S 2 Za dużo słodzę, I know...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nadal masz blask w oczach. Z roku na rok nabiera wyrazistości, nie zanika. Pamiętaj o tym. A propos, nie myślałaś o tym, aby podążać w stronę dziennikarstwa? Masz dar pisania, odnalazłabyś się :)

    P.S 1 Sukienki wyjątkowo do Ciebie pasują, jak mało komu, a ta już w ogóle ma swój urok :)
    P.S 2 Za dużo słodzę, I know...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajecznie wyglądasz, a ta sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dość dziewczyn, które wydaję setki złoty na ciuchy i zapierają się, że w lumpeksie nigdy nie można niczego znaleźć. Połowa mojej szafy to ubrania stamtąd i świetnie się z tym czuje!

    Masz piękną sukienkę :)

    xoxoxo
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie napisane.Dzisiaj ktoś pod domem mojej babci wywalił małego kotka.Spontanicznie przyniosłyśmy mu mleko i coś do jedzenia.Chwilę później babcia zmiękła, zabrała go do domu i tak już chyba z nią zostanie.Niesamowite pomyślałam! Ktoś okrutny pozbył się go jak śmiecia, żeby chwilę później ktoś o wielkim sercu dał mu morze czułości i dach nad głową.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kazdy z Nas ma dobre serduszko, tylko niektorzy o tym zapomnieli ;/

      Usuń
  24. wyglądasz jak księżniczka! piękne kolory, buty marzenie! i sukienka cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko! Wyglądasz przepięknie:-) Wspaniale. A do tego tak pięknie napisałaś- masz talent:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ....Laurko Skarbie ....nie zrozum mnie zle ,ale kofciam Cie za to jaka osoba jestes ...a mozna by Pisac duzo i bardzo pozytywnie...ciesze sie ze sa na tym swiecie takie osoby Jak Ty....to przywraca mi wiare ze sa na tym swiecie fajne babki....jak wiesz ja mieszkam w Hiszpani i jak patrze na kobiety tutaj to jest mi wstyd ze nia jestem...nie bede pisala szczegolow bo nie chce gorszyc ludzi....zero szacunku dla samych siebie....
    ...jestes Bardzo WARTOSCIOWYM CZLOWIEKIEM.... CMOK....CMOK...

    OdpowiedzUsuń
  27. ....Laurko Skarbie ....nie zrozum mnie zle ,ale kofciam Cie za to jaka osoba jestes ...a mozna by pisac duzo i bardzo pozytywnie...ciesze sie ze sa na tym swiecie takie osoby Jak Ty....to przywraca mi wiare ze sa na tym swiecie fajne babki....jak wiesz ja mieszkam w Hiszpani i jak patrze na kobiety tutaj to jest mi wstyd ze nia jestem...nie bede pisala szczegolow bo nie chce gorszyc ludzi....zero szacunku dla samych siebie....
    ...jestes Bardzo WARTOSCIOWYM CZLOWIEKIEM.... CMOK....CMOK...

    OdpowiedzUsuń
  28. PIERWSZE CO TO POMYŚLAŁAM BOŻE JAKA CUDNA SUKIENKA CHYBA PODASZ LINK TO SOBIE ZAMÓWIĘ... :) opis mnie oszołomił !!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam identyczne odczucia do Twoich ;( Mogłabyś spojrzeć na meteczkę co to za firma tej sukienki? Jest piękna. Cały zestaw jest piękny a Ty w nim promienna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ktoś może myśleć, że przecież masz wszystko (wnioskując po niektórych zawistnych komentarzach niekiedy na yt) - kupujesz sobie drogie kosmetyki, masz wspaniałe rodzeństwo i rodziców, jesteś piękna, codziennie masz jakieś atrakcje, a jednak czegoś brakuje.. Życzę Ci, abyś znalazła to COŚ, bo jesteś wspaniałą osobą :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna na torebka ;) Chciałam ją kupić, ale jak sprawdziłam na stronie sklepu ile kosztuje to szczęka mi opadła :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja refleksja jest bardzo prawdziwa! Sukienka świetna :) u mnie w mieście w SH są takie ceny że wolę kupić sobie coś na wyprzedaży w sieciowce. Pozdrawiam gorąco e ten upalny dzień, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze wygladasz idealnie ale dzisiaj jest cos w Tobie innego...nie przepadam za kwiecistymi ubraniami ale na kims bardzo mi sie podoba. Przepiekny stroj jak zawsze dopracowany tylko brakuje usmiechu :) buziaki
    Droga ktora podazamy przewaznie jest kreta pelna roznych niespodzianek, raz milych, innym...zaskakujacych ale zawsze daje nam duzego kopa i pelno przemyslen, gdyz wszystko dzieje sie po cos...

    OdpowiedzUsuń
  34. moja mama ma taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka z SH? Niemożliwe! Jak oglądałam zdjęcia to myślałam, że będzie ona z Romwe ;D Wow!
    Zazdroszczę Ci tak pięknej karnacjii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lepiej dać dom jakiemuś psu ze schroniska? Albo poszukać czy ktoś akurat nie ma na wydaniu? Wtedy mogła byś dać szczęście i radość jakiemuś "niechcianemu" psiakowi, a nie rasowemu który prędzej czy później znajdzie dom..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może niech każdy działa wg własnego sumienia i decyduje za siebie. Ja szukałam pieska na prezent dla kogoś, życzenie było sprecyzowane więc nie sądzę abym mogła wziąć kundelka ze schroniska. Nie o tym jest ten post...

      Usuń
  37. Sukienka jest przepiękna!!! Idealna.
    Uwielbiam film "Jeden dzień". Książka jest jeszcze lepsza. Polecam.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chyba wezmę się jeszcze za książkę :) Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  38. Sukienka świetna i tylko 2 zł ; ) Ja też czasem lubie wytropić takie tanie skarby .

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejjj ta sukienka jest cudna:D kurcze jak ja zawsze w spodniach chodzę tak jakbym mala taką sukieneczkę to bardzo chętnie bym w niej śmigała :D Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka Lauro, ale tyle piesków czeka w tym okrutnym okresie na swoich nowych, kochających ludzi, że może warto odwiedzić schroniska, zanim zdecydujesz się kupić jakiegoś? Może gdzieś tam właśnie jest ten idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka mi sie podoba gdzie ja kupilas i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  42. Czyżby w jakimś SH w Warszawie? Podaj adresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Też lubię szperać w SH:).Jaka to satysfakcja jak się trafi na coś fajnego za grosze. A stylizacja jak zwykle bardzo kobieca. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Laurko wyglądasz prześlicznie! Sukienka jest ekstra, ale ja zwróciłam uwagę na Twój makijaż, nie wiem czy to kwestia światła czy faktycznie oczy masz zrobione jakoś ciemniej? Ale wyglądasz w takim makijaży fantasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. na drugim zdjęciu wyglądasz po prostu ślicznie ;] tak promiennie i wakacyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś bardzo piękną kobietą. Mam nadzieję, że o tym wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna z Ciebie blond dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś śliczna :* i bardzo wspaniała :) uwielbiam cię :)

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie, zwiewnie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń