wtorek, 27 sierpnia 2013

I'm coming home...


Lato, lato i po lecie... Powiem wam, że to było moje pierwsze lato w Polsce od 8 lat i w ogóle go nie odczułam. Szczerze nawet nie wiem kiedy zleciało. Sesja egzaminacyjna skończyła się bardzo późno, sierpień zleciał nie wiem kiedy i tak oto mamy już prawie wrzesień, ale to akurat nastraja mnie optymistycznie, więcej możliwości do nowych stylizacji, kurteczki, szaliczki, sweterki... Jedno się nie zmieni, na pierwszym miejscu u mnie zawsze jest wygoda, a niekoniecznie efekt końcowy... Tunika z H&M którą pokazywałam wam w HAUL'u jest jednym z najfajniejszych zakupów ostatnich miesięcy - nosi się cudownie <3 Przy okazji tych zdjęć jednocześnie chcę wam pokazać moje "nowe" włosy. Całkowicie zrezygnowałam z tego odrostu ombre który miałam poprzednio i teraz po całości są blond. Dostaję od was mnóstwo pytań odnośnie koloru, niestety nie farbuję w domu żadną farbą. Koloryzuję zawsze u mojego fryzjera a tym razem użyliśmy aż 3 różnych odcieni aby uzyskać taki efekt więc choćbym nawet chciała nie umiem wam nic podpowiedzieć :)


sukienka/tunika - H&M
torebka Love MOSCHINO - podobne w schaffashoes.pl
buty Tommy Hilfiger - schaffashoes.pl
kapelusz - H&M man
bransoletka czarno-srebrna - byDziubeka.pl
bransoletka czarna z koniczynką - belodz.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
rzęsy - velourlashes.com

42 komentarze:

  1. Ten kapelusz jest bardzo fajnym akcentem w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. myślę, że ona wie co to oversize, może zwyczajnie porównywała z innymi outfitami i stąd wnioski :)

      prawda jest taka, że wszelkie workowate kroje "dokładają" kilogramów bo wyobraźnia "widzi" pod tym duże ciało warte zakrycia - dlatego super korzystnie wyglądają w tym dziewczyny - wieszaki, zdrowiej. Natomiast ja wierzę, że w modzie nie o to chodzi, żeby coś celowo zakrywac lub odkrywać ze względu na swoją figurę, a o to, żeby umieć czuć się i wyglądać dobrze w tym na co się ma ochotę. A Ty robisz to perfekcyjnie Jak to się mawia - "ładnemu we wszystkim ładnie" :D :*

      Usuń
  3. cudowna tunika podobaja mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jak i zdjecia cudowne - jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy byłoby bardzo brzydko z mojej strony gdybym się zapytała jaki rozmiar nosisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż niemożliwe - musi być mniej....w każdym razie nie widać tego 42 - chociaż to nie jest dużo, ja mam wrażenie, że nosze więcej.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Kiedyś też nosiłam rozmiar 42 ale pojawił się dzidziuś:) Od początku roku walczę żeby powrócić do tego rozmiaru i wydaje mi się, że idzie mi dobrze z 50 rozmiaru:( nosze 46:) i jestem z siebie dumna mam nadzieje że już niedługo będę nosić moje upragnione 42:)
      Tunika jest śliczna jak i cała stylizacja:)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. ślicznie Ci w takich klasycznych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie w Olsztynie jest ten fryzjer? długo trzeba czekać? z chęcią bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie w Olsztynie jest ten fryzjer? długo trzeba czekać? z chęcią bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz śliczna torebka i tunika <3 mogłabym ci je wykraść z szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Laura, muszę to napisać koniecznie!
    po 1: Twoja tunika z H&M jest cudowna - mam ochotę ją Ci skonfiskować(: - sama nie mogę nigdzie znaleźć identycznej.
    po 2: Twoje obecne brwi są idealne, sama od wielu miesięcy zapuszczam, aby mieć takie grube jak Ty - kiedyś były modne cieńsze a ku mojej rozpaczy, lata wyrywania, spowodowały, że nie jest tak łatwo je zapuścić i pobudzić do wzrostu.
    po 3: czasami drażnią mnie Twoje wpisy, ale ogólnie jest mega pozytywną osobą która swoimi "tekstami" potrafi wywołać niejeden uśmiech na twarzy(:
    po 4: chylę czoła nad Twoimi umiejętnościami makijażowymi - niesamowicie potrafisz wydobyć ze swojej twarzy to co najlepsze. Wbrew pozorom nie jest to proste nawet jeżeli ma się ładną buzię jak Ty(:trzeba umieć nie spieprzyć sobie nawet tego co ładne(:
    po 5: zazdroszczę energii życiowej
    po 6: pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Cię :* Pokazujesz, że nie tylko "wysuszone" dziewczyny mogą się fajnie ubrać :)
    Ślicznie wyglądasz, i te sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No jak zwykle kochana i wygodnie i kobieco♥
    Wyglądasz ślicznie, a do tego ten kapelusik*-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz :) Buty super, a zegarek ach...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kapelusz zawsze pomaga w stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie rewelacja. W każdym rozmiarze można wyglądać zjawiskowo wystarczy tylko chcieć :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Laurko, świetnie wyglądasz, wpadła mi w oko szczególnie torba. Czy fryzjer do którego chodzisz jest w Warszawie? Właśnie się tam przeprowadzam i będę potrzebowała sprawdzonego fachowca...

    OdpowiedzUsuń
  18. Tunika świetna, ale te butki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te sandały są świetne :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna torba :) pasuje Ci ten kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no fajnie wyglądasz;) i włosy moim zdaniem wyglądają o niebo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlosy wyszly swietnie! Pierwsze zdjecie w kapeluszu jest sliczne wygladasz w nim mega uroczo

    OdpowiedzUsuń
  23. Laurko, czy te zdjęcia zostały zrobione tym aparatem SONY NX300? Jestem przed kupnem i szukam wszędzie poleceń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Nex 3N nie znam tego o którym ty piszesz, przykro mi

      Usuń