niedziela, 18 sierpnia 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 13)

Powszechnie uznaje się 13 za pechową liczbę, ale ja nie jestem przesądna, zatem ogłaszam 13 tydzień za nami, sama nie wiem kiedy ten czas zleciał, najgorsze jest to, że i lato się kończy i wkrótce znowu będzie trzeba do grafika wpisać zjazdy na uczelni. A tyle jeszcze chciałabym zrobić póki mam trochę wolnego... Jak co tydzień zapraszam was na przegląd zdjęć z mojego tygodnia :D 

"dary losu" - czyli przybyli kurierzy do RockGlamPrincess <3 <3 <3 I love my job :D
 Paweł (Marzenki) przyniósł lody - mniam :P
 kawusia i gazetka na działce - idealne popołudnie... gdyby nie krwiożercze komary :(
 Płatki róż na kąpiel - zebrałyśmy z Mamą <3 
 Nasze pierwsze białe winogrona - so sweet <3 
 A to najmniejsze jabłko świata z naszej jabłonki :)
 In love with my New Balance trainers :)
 Aż tyle robaków nawyciągałam z ziemi - wiem, że to nie etyczne ale na coś trzeba łowić rybki :D
 Massive shopping with my sister :) Ale i tak czuję niedosyt :)
 Szarlotka u mamy, ale wg mojego przepisu z budyniem - pyszna...
 me, me, me - red lips
 nagły zakup - stara odmówiła posłuszeństwa :)
 Celebration!!! świętujemy 28 rocznicę ślubu moich rodziców...
Jacuś odleciał, ale Mr Mint się nim zaopiekował - widzę że co tydzień kogoś łapię na drzemce
 A to poranne, rocznicowe śniadanie dla rodziców <3 <3 
 Prasa... zawsze kupuję, nie zawsze zdążę choćby przejrzeć :) Też tak macie?
 Wizyta u Agaty z kanału i bloga Odette Swan - nagrałyśmy dla was tutorial - czekajcie cierpliwie <3
Podczas gdy my malowałyśmy pazurki - Jack zrobił nam pysznej mrożonej kawy :)
"burdel na kółkach" po porannym filmiku - kocham nagrywać, nie cierpię po sobie sprzątać :(
I na koniec dnia szaleństwa dywanowe z moją siostrzenicą Ninką <3 <3 <3 

Dziękuję!!! Buziaki xoxo
Laura

35 komentarzy:

  1. z tygodnia na tydzień bardziej czekam na podsumowania- są świetne ;) Ale najlepszy jest Mr Mint :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia super.W tych czerwonych ustach i to spojrzenie, że tak powiem "meeega kobieco" ;] no to śniadanie mniam :] pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślę, że o wielu rzeczach jeszcze nie wiecie, bo to tylko Blog a nie Reality Show, ale to nie jest córeczka Marzeny, tylko naszej siostry ciotecznej Kasi :)

      Usuń
    2. hahahahahaha, cudny komentarz. :)
      ja też na siostry cioteczne mówię po prostu siostry.

      Usuń
  4. Z gazetkami tez tak mamy. Często się łapię na tym, że kupuję nową a stara nie doczekała się nawet ponownego otwarcia po wyjściu ze sklepu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwelbiam ten twoj weekend w zdjęciach

    Zapraszam do mnie ankakosmetykomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana week to tydzień, nie weekend.

      Usuń
  6. Uwielbiam ogladac tydzien w zdjeciach

    Zapraszam do mnie ankakosmetykomanka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze piękna:) pazurki pewnie śliczne!
    u mnie też podsumowanie tygodnia:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę przepis na kawę mrożoną, wygląda bosko.
    Na zdjęciu z czerwonymi ustami, wyszłaś rewelacyjnie :) Bellissima :)
    W pierwszej chwili patrząc na robaki, myślałam że to makaron.
    Miłego wieczorku :* !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji 28lecia małżeństwa Twoich rodziców! Moi w tym roku obchodzili 36 rocznicę :) Kto by pomyślał, że tyle lat już razem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam notki tego typu:)
    Poznaję najlepszy torcik lodowy z Lidla?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mamooo ostatnie zdjęcie ! śliczna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jak na Ciebie to całkiem spokojny weekend :D Już niedługo zjazdy się zaczną na uczelni.. Jakie był zdziwienie i radość w oczach mojej 8 letniej kuzynki, że na studiach wakacje są o miesiąc dłuższe! Już się nie może doczekać, a ja momentami miałabym ochotę się z nią zamienić ;) A teraz póki co dużo masz pracy? :) Czym się zajmujesz?

    PS Zawsze czekam na to podsumowanie tygodnia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie posty :)Juz sie nie moge doeczekać tutorialu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla rodziców :)
    "Dary losu" - uśmiałam się już na wstępie :)
    Słodka dziecinka na końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo 13 to piękna liczba/data ;) Ja np. urodziłam się ... 13-tego w piątek ;))
    You in red lips - mega :D

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię oglądać takie posty, pokazuje to że każdy z nas jest tylko człowiekiem a nie tak jak co poniektórzy myślą kreacją

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać tutorialu :) A jabłko świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia <3 uwielbiam te twoje weekendy oczami telefonu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog nie powiem. Najpierw patrzę na smakowite lody, piękne winogrona, zdążę niemal na nie otworzyć usta, bo wyglądają tak apetycznie. Aż tu... robaki. Potem to już neutralna mieszanka zdjęć:)
    ps.
    Przy okazji chciałam zaprosić do mnie na bloga, gdzie obecny motyw to księżniczka. A to właśnie hasło wpisane w Google sprowadziło mnie na tego bloga. Mój blog wierszem ukazuje między z wielu bajek, baśni, ale także i filmów. Zapraszam, więc wszystkie duże i małe księżniczki do czytania pojedynczych wątków, versemovie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Najpierw smakowite lody, potem winogrona, zdąży człowiek otworzyć usta, a tu... robaki. Potem to już neutralna mieszanka zdjęć:)
    ps.
    Przy okazji chciałam zaprosić do mnie na bloga, gdzie obecny motyw to księżniczka. A to właśnie hasło wpisane w Google sprowadziło mnie na tego bloga. Mój blog wierszem ukazuje między z wielu bajek, baśni, ale także i filmów. Zapraszam, więc wszystkie duże i małe księżniczki do czytania pojedynczych wątków, versemovie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Its look like you are doing so much of R&D for these Site content, I really appreciate you very much.
    Estetik

    OdpowiedzUsuń
  22. This blog is really good for newbie like me and so much a lot of informative post. Truly I like it because I fully impressed to it…
    disney costume

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie Ci w czerwonych ustach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci ślicznie w tym makijażu gdzie masz czerwone usta. *.*
    Cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej chyba zazdroszczę tej kąpieli w płatkach róż, a na taką kawę z lodami to chętnie bym się z Tobą umówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rozumiem, że wstępnie jesteśmy umówione na kawkę :D

      Usuń
  26. mniam mniam LODY!!! Moje ulubione z biedronki <3

    OdpowiedzUsuń