niedziela, 25 sierpnia 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 14)

Ajajaj... co to się działo w tym tygodniu, nie wiem kiedy się zaczął i skończył, ale mam dla was mnóstwo zdjęć, więc zróbcie sobie herbatki i zapraszam do oglądania :) Buziaki!!!

Tydzień przywitał nas deszczem więc postanowiłam poprawić sobie humor i zrobiłam aromatyczną kąpiel z Pączkiem do kąpieli - więcej takich TUTAJ Takie ciacho starcza na kilka kąpieli i kosztuje 16 zł 
Po kąpieli - śniadanie w łóżku, totalna rozpusta :D Valbon, bagietka i dżem z czerwonej cebuli z Marks&Spencer - uwielbiam <3 Missing my England again :(
I'm on my way...
Popołudniu wybrałam się na ploty z Karolą do COLUMBUS Coffe -"Marakuja coś tam" - polecam !!!
Intensywny dzień na "planie" z moją kochaną Karolcią <3 Po raz pierwszy w tak fajnej kampanii społecznej, więcej opowiemy wam w nadchodzącym tygodniu 
Nasze nowe pierścionki - prezenty od Violi Lee, którą miałyśmy przyjemność poznać :D
Po pracy na obiadek do Vapiano z Dominiką :)
A takie pychoty piłyście?? Ice tea - nicccccceeeeeeeeee!!!
 Udany dzień zakończyłyśmy pysznym winkiem Blossom Hill <3
Karolcia w przeddzień urodzin :)
a to urodzinowe macarons - wyśmienite :)
Dołączyły do nas koleżanki więc postanowiłyśmy sobie wszystkie pomalować pazurki po północy, a co? why not :P
 W piątek ruszyłyśmy pociągiem we trzy do Stargardu do rodziców Karoliny :)
My Girls :)
Daleko jeszcze??????????????
 Dojechałyśmy późno w nocy, z dworca odebrała nas Marysia i mama :) a na drugi dzień zbudziło nas piękne słoneczko... i herbatka na werandzie... w tym domu naprawdę jest jak w "niebie"
 Chwila refleksji... dawno nie byłam taka szczęśliwa, wypoczęta i naładowana pozytywną energią...
 Pyszne śniadanko w cudownym towarzystwie...
 Malutka Vera - nowy piesuś <3 
i Lulu <3 <3 <3
Wczorajszy wieczór... czas mijał nam tak przyjemnie, aż szkoda było spać :)
Ostatnie chwile przed odjazdem... aż się popłakałyśmy na koniec :(
 Powrót do szarej rzeczywistości, brak miejsc w pociągu, więc "blogerki" siedziały na korytarzu :D
 Przynajmniej widok z okna był ładny...
 W poznaniu przesiałyśmy się do innego pociągu... od razu lepiej... :)
 A to my "back to work" - posty na blogi :)
 A tymczasem kurierzy nie próżnowali przez weekend i oto moje dwa nowe nabytki - mokasynki Tommiego z eButy.pl
i trochę biżu bużu od http://perera.pl/
Ach... cudowny tydzień i weekend <3

Całuję mocno 
Laura

42 komentarze:

  1. uwielbiam takie posty ! :)

    super tydzien mialas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżem z czerwonej cebuli...muszę tego kiedyś spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne mokasyny, daj znać czy wygodne!
    Zapraszam moją ulubioną vlogerkę na nasze pierwsze blogowe kroki keepheadhigh.blogspot.com, daj znać co sądzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieski zauroczyły mnie najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie !! byłaś z Karolcią w moim mieście ?! niewierze ! umarłam ! uwielbiam cie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna:) masz tak piękne oczy że...brak słów...:) pozdrawiam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana Laurko, a możesz powiedzieć jak wypada rozmiarówka obówia w Tommy... zawyżona, zaniżona czy może standart. Ostatnio kupiłam sobie bucki Clarksa przez internet ii niestety wypadają strasznie małe. Datego wole zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawka na takiej werandzie musi niesamowicie "ładować baterie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam u Ciebie takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten dżem, totalnie nie wiem jakiego smaku się spodziewać po tym, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A możesz powiedzieć skąd te napoje? Arizona iced tea? Strasznie mnie zainteresowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz mi powiedzieć gdzie mogę dostać te napoje Arizona iced tea? Strasznie mnie zaintrygowały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania !

      Usuń
    2. Ja piłam je w restauracji Vapiano, ale pewnie można je znaleźć w sklepach z żywnością z róznych stron świata

      Usuń
  14. Dopiero na tym zdjęciu widzę, że obydwie z Karoliną macie nietypowe dla swojej urody oczy i chyba dlatego tak mi się podobacie :). Blondynka z ciemnymi oczami i ciemnowłosa z jasnymi oczami - to zawsze zwraca uwagę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Nigdy nie zwróciłam na to uwagi. Niesamowicie to wygląda.

      www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

      Usuń
  15. bardzo intensywny i udany tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle wspaniały tydzień za Tobą :)
    Zawsze do Ciebie zaglądam, bo bardzo lubię Twoje pozytywne nastawienie do świata ;)

    Pozdrawiam i życzę kolejnego tak udanego tygodnia :)

    P.S. Mokasyny od Tommiego - świetne, ja ostatnio nabyłam śliczną sukienkę jeansową na jesień od Tommiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle wspaniały tydzień za Tobą :)
    Zawsze do Ciebie zaglądam, bo bardzo lubię Twoje pozytywne nastawienie do świata ;)

    Pozdrawiam i życzę kolejnego tak udanego tygodnia :)

    P.S. Mokasyny od Tommiego - świetne, ja ostatnio nabyłam śliczną sukienkę jeansową na jesień od Tommiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana napisz mi proszę gdzie kupujesz to winko? szukam go i szukam i znaleźć nie mogę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana napisz mi proszę gdzie kupujesz to winko Blossom Hill? ja szukam i szukam i znaleźć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że dom Karoliny ma swój charakter. Sielsko, anielsko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dżem z czerwonej cebuli? Wow nigdy o takim nie słyszałam :)
    Pączek do kąpieli wygląda nieziemsko. Żałuję, że nie mam wanny :(
    Fajną miałyście podróż.


    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie się ogląda ten cykl. :) poniedziałek rano nie musi być taki nieprzyjemny, jak zacznie się od wejścia na Twojego bloga.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też na to czekam, ostatnio pomyliły mi się dni i wypatrywałam już w piątek. A dziś rano pomyliłam autobusy jadąc do pracy, co ja taka zakręcona jestem, hmmm ;)

      Usuń
  23. Zdjęcie z wiankiem na głowie najlepsze!

    Z wielką przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych!

    Z pozdrowieniami
    Łukasz (http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo się u Ciebie dzieje, świetny pomysł z tymi postami :):)

    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu z okazji jego drugich urodzin, możesz wygrać portret, zrobiony przez profesjonalistę w tej dziedzinie: mojego Narzeczonego :):) enamourr.blogspot.com/2013/08/drugie-urodziny-bloga-wygraj-portret.html

    OdpowiedzUsuń
  25. hej :) mogłabyś napisać które to dokładnie wino? bo widzę w internecie, że jest ich wiele a nie potrafię rozpoznać po etykietce :D no i pytam dlatego, że już od dłuższego czasu mam ochotę napić się jakiegoś dobrego wina a boję się wybierać sama, bo już raz to zrobiłam i było kwaśne :( będę wdzięczna za odpowiedź :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam oglądać te posty ze zdjęciami z całego tygodnia. Bardzo się cieszę,że twój miniony tydzień był tak wspaniały. Oby więcej takich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam cie <3 mam nadzieje ze kiedys gdzies cie spotkam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam tego typu posty
    Jesteś prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnóstwo miłych wspomnień :) Jestem ciekawa kampanii jaką tworzycie z Karoliną, trzymam kciuki! A pieski przesłodkie, sama jestem właścicielką dwóch suń Chihuahua :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo klimatyczny tydzień :) uwielbiam takie mix posty :D

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie Posty ;))

    Zapraszam cie też na mój nowy blog http://natusssblog.blogspot.com/ Pozdarawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Skąd wianuszek z kwiatami? :)
    super wpis, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń